Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Aarhus: Infografik der virker
Body: 

Dette kursus afholdes også i København 20. marts 2018

Vil du i gang med at bruge infografik i din kommunikation og markedsføring? Har du fundet ud af, at ord alene ikke er nok, når du vil nå et bredt publikum? Har du lige brug for en kickstart på det visuelle område?

På kurset ’INFOGRAFIK DER VIRKER’ lærer du, hvorfor infografik er så godt … Hvad fortæller forskningen os? – og hvad kan en erfaren infografiker give af gode staldtips til at komme i gang på den rigtige måde? Hvilket indhold egner sig til at blive kommunikeret visuelt, og hvordan gør du indholdet interessant?

På kurset vil du både se eksempler på fantastisk grafik, som du kan få inspiration fra - og eksempler på knap så gode infografikker, som er gode at lære af. Der er både teori, konkrete do’s and dont’s og praktiske øvelser undervejs. Der bliver lagt op til, at deltagerne får produceret et par gode infografikker i løbet af dagen og får sat personlige konti op hos forskellige onlineservices, der gør det nemt at fortsætte arbejdet derhjemme.

Kurset er tilrettelagt, så du kan deltage uden at have forudgående kendskab til infografik. Er du lidt mere øvet, får du også nogle nye ideer og værktøjer med hjem. Du skal medbringe din egen computer + mus, og have en tidssvarende browser (fx Chrome) installeret. Alle programmer, som vi anvender på kurset, ligger online.

UDBYTTE:

Do’s and Dont’s når du skal i gang med infografik

De fem måder, som gør dit indhold interessant

En personlig konto sat op og gjort klar til infografisk produktion

Viden om hvilke trends der er på vej i den visuelle kommunikation

DELTAGERE:

Redaktører, webmedarbejdere, marketings- og kommunikationskonsulenter, grafikere.

UNDERVISER:

Gert K Nielsen er selvstændig infografiker med sit eget firma, Emotion. Han har både den praktiske og teoretiske ballast til at undervise i infografik på alle niveauer. Gert har været dommer i internationale konkurrencer og er også en brugt oplægsholder på infografiske konferencer. Som deltager møder du en engageret underviser, som regelmæssigt bliver stemme- og præsentationstrænet, så det ikke bliver kedeligt at være med, og så han kan folde fast i de gode evalueringer, der løber ind efter hans kurser.

 

Tidspunkt

Fredag 2. marts 2018 (Kl. 09.00-16.00)2018-03-02 09:00:002018-03-02 04:00:00Europe/CopenhagenAarhus: Infografik der virkerDette kursus afholdes også i København 20. marts 2018Vil du i gang med at bruge infografik i din kommunikation og markedsføring? Har du fundet ud af, at ord alene ikke er nok, når du vil nå et bredt publikum? Har du lige brug for en kickstart på det visuelle område?På kurset ’INFOGRAFIK DER VIRKER’ lærer du, hvorfor infografik er så godt … Hvad fortæller forskningen os? – og hvad kan en erfaren infografiker give af gode staldtips til at komme i gang på den rigtige måde? Hvilket indhold egner sig til at blive kommunikeret visuelt, og hvordan gør du indholdet interessant?På kurset vil du både se eksempler på fantastisk grafik, som du kan få inspiration fra - og eksempler på knap så gode infografikker, som er gode at lære af. Der er både teori, konkrete do’s and dont&rsqCentralt i AarhusDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 995,00 (Kr 4 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 5 495,00 (Kr 6 868,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Centralt i Aarhus

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

4 Gode grunde

  1. Viden om hvilke trends der er på vej i den visuelle kommunikation
  2. Do’s and Dont’s når du skal i gang med infografik
  3. De fem måder, som gør dit indhold interessant
  4. En personlig konto sat op og gjort klar til infografisk produktion

Relaterede artikler