Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

custom add this

Image: 
Titel:
Adfærdspsykologi – forbrugeradfærd og psykologien bag effektiv markedsføring
Body: 

Har du blik for, hvordan du får kunden til at vælge dit produkt? Ved du, hvordan du får kunden til at ændre adfærd? Har du styr på, hvilke psykologiske kneb du kan bruge, når du henvender dig til dine kunder – hvilke håndtag du kan bruge, så du får kunderne til at gå din vej?

På dette kursus lærer du, hvordan du udnytter adfærdspsykologiske elementer til at skabe effektive kampagner. Vi ser på, hvordan du kan øge dine målgruppers motivation, fjerne deres mentale barrierer og bestemme de følelsesmæssige triggers, der får dem til at reagere positivt og handle på dine tilbud.
 
Som deltager lærer du bl.a. om:
- Adfærdspsykologiske elementer som motivation, forhindringer og triggers – hvordan tænker vi? Hvad motiverer os? Og hvad trigger vores handlinger?
- Fire psykologiske stadier: Hvordan skaber du opmærksomhed? Hvordan skaber du tillid? Hvordan fjerner du evt. ulemper for målgruppen? Hvordan bliver ”den rigtige ” handling tydelig for din målgruppe?
- Hvordan fjerner du forhindringer for din målgruppe?
- Hvordan ændrer du målgruppens valg? Hvordan skaber du en god kundeoplevelse? Hvordan gør du dit tilbud attraktivt?
- Få indblik i, hvordan du udnytter sociale faktorer, når kunden skal bestemme sig og vælge
 
Målgruppe:
Kurset henvender sig til dig, der arbejder med i marketing-, salgs- eller kommunikationsafdelingen – og som savner inspiration til at kunne anvende adfærdspsykologiske elementer i budskaber på websites, nyhedsbreve og andre platforme.
 
Underviser:
 

Tidspunkt

Onsdag 10. maj fra 09.00 - 16.002017-05-10 09:00:002017-05-10 04:00:00Europe/CopenhagenAdfærdspsykologi – forbrugeradfærd og psykologien bag effektiv markedsføringHar du blik for, hvordan du får kunden til at vælge dit produkt? Ved du, hvordan du får kunden til at ændre adfærd? Har du styr på, hvilke psykologiske kneb du kan bruge, når du henvender dig til dine kunder – hvilke håndtag du kan bruge, så du får kunderne til at gå din vej?På dette kursus lærer du, hvordan du udnytter adfærdspsykologiske elementer til at skabe effektive kampagner. Vi ser på, hvordan du kan øge dine målgruppers motivation, fjerne deres mentale barrierer og bestemme de følelsesmæssige triggers, der får dem til at reagere positivt og handle på dine tilbud. Som deltager lærer du bl.a. om:- Adfærdspsykologiske elementer som motivation, forhindringer og triggers – hvordan tænker vi? Hvad motiverer os? Og hvad trigger vores handlinger?- Fire psykologiske stadier: Hvordan skaber du opmærkDansk Markedsføring, Nordre Fasanvej 113-115, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 995,00 (Kr 4 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 4 995,00 (Kr 6 243,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring, Nordre Fasanvej 113-115, 2000 Frederiksberg

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

2 Gode grunde

  1. Forstå dine kunder bedre, og skab en bedre kundeoplevelse
  2. Få indblik i hvordan adfærdspsykologi kan hjælpe med budskaber på websites, nyhedsbreve og sociale medier

Relaterede artikler