Virksomheder der laver content marketing oplever næsten 6 gange højere konverteringsrater på deres hjemmesider, ifølge Aberdeen Group. Alligevel er mange danske virksomheder ikke kommet helt ud af content marketing-starthullerne. Og de, der er gået i gang, mangler stadig at få 100 % styr på at måle effekten. Men hvis du ikke måler effekten, hvordan ved du så om din indsats tiltrækker de rigtige leads og skaffer flere kunder?
Strategisk og pratkisk tilgang til content marketing
Kom og få de bedste råd og den vigtigste viden om content marketing i ét intensivt kursus, så du kan komme godt i gang og hurtigt videre. Desuden giver vi dig strategisk indsigt i, hvordan content marketing påvirker kunderne:
- Du lærer at målrette content milimeterpræcist til jeres målgruppe
- Du får værktøjer til at tiltrække besøgende med SEO-venligt content
- Du lærer at tilrettelægge content til kundernes købsproces
Content marketing skal give flere leads
På én dag kommer du i dybden med content marketing. Det bliver et kursus, hvor der er fokus på både strategi, planlægning, eksekvering, promovering via sociale medier og effektmåling. Vi lover, at du går hjem fra kurset med tasken fuld af konkrete redskaber, effektive skrivetips, de bedste analytics tools – PLUS dine helt egne content ideer, som du kan begynde at eksekvere på, med det samme.
Kurset udbydes i samarbejde med: