Lørdag 25. juni 2016
Shop Værktøjskurser Aarhus: Digital markedsføringsret: Sociale medier, behavioral og permission marketing
Aarhus: Digital markedsføringsret: Sociale medier, behavioral og permission marketing

Markedsføringsret i dag drejer sig om grænseoverskridende tiltag, it-baserede og uigennemskuelige aktiviteter, der i vidt omfang gør brug af persondata. Men tager lovgivningen højde for dette? Og hvordan ved du præcis, hvad der er tilladt?

Arrangementet fokuserer på nutidige og fremtidige markedsføringsretlige udfordringer, f.eks.:

- Datamining og behavioral marketing

- Markedsføring via sociale medier

- Permission marketing

På seminaret får du svar på følgende spørgsmål:

- Hvilke data du må bruge i din markedsføring?

- Hvornår skal der permission til at markedsføre via sociale medier?

- Hvor er de juridiske gråzoner inden for digital markedsføring?

Underviser:

Kristian Storgaard, advokat hos advokatfirmaet Kromann Reumert, er ekspert i IT-ret og beskæftiger sig desuden med immaterialret og markedsføringsret, blandt andet licenskontrakter og udviklingssamarbejde, open source, regulatoriske forhold og beskyttelse af persondata. Desuden har Kristian omfattende undervisningserfaring fra kurser om IT-ret, immaterialret og markedsføring og underviser også i immaterialret på den juridiske kandidatuddannelse.

  • Dato

    • Torsdag d. 01. december kl. 14:00
    • Torsdag d. 01. december kl. 16:30

    Sted

    Kromann Reumert, Rådhuspladsen 3, 8000 Aarhus C

    Pris

    Medlempris Kr 595,00 (Kr 743,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 1 095,00 (Kr 1 368,75 inkl moms)

    Arrangeret af

    Dansk Markedsføring
    For mere information kontakt projektleder Lone Nordby på ln@markedsforing.dk eller telefon: 3814 6575