Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

custom add this

Image: 
Titel:
Digital markedsføringsret: Sociale medier, behavioral og permission marketing
Body: 

Ny markedsføringslov, ny persondataforordning og alt det hotte om digital markedsføringsret

Erhvervs- og Vækstministeren har netop sendt et forslag til ny markedsføringslov i høring, og forslaget forventes at blive til en ny markedsføringslov, der vil træde i kraft den 1. juli 2017. Samtidig kender vi nu den vedtagne persondataforordning, der vil gælde fra maj 2018.

Hvad betyder de nye regler for din virksomhed, især for digital markedsføring og permission marketing? Få en need-to-know-update om gældende ret i dag og i morgen med fokus på grænseoverskridende tiltag, it-baserede og uigennemskuelige markedsføringsaktiviteter, der i vidt omfang gør brug af persondata, fx

- Hvad er hovedindholdet af forslaget til en ny markedsføringslov - hvor er stramningerne, og hvor er de nye muligheder

- Alle taler om den nye persondataforordning, men hvad betyder den for fx fremtidens direct markedsføring, datamining og behavioral marketing?

- Hvad er gældende ret omkring permission marketing og markedsføring via sociale medier, og hvad stiller du op med de juridiske gråzoner inden for digital markedsføring?

Underviser:

Frank Bøggild, advokat og partner hos advokatfirmaet Kromann Reumert, er ekspert i IP-ret, især markedsføringsret, varemærkeret, produktefterligninger, designret, erhvervshemmeligheder, forbrugerret og forhold om forhandlere, agenter og franchising. 

Tidspunkt

Tirsdag 23. august fra 14-00 - 16-302016-08-23 02:00:002016-08-23 04:30:00Europe/CopenhagenDigital markedsføringsret: Sociale medier, behavioral og permission marketingNy markedsføringslov, ny persondataforordning og alt det hotte om digital markedsføringsretErhvervs- og Vækstministeren har netop sendt et forslag til ny markedsføringslov i høring, og forslaget forventes at blive til en ny markedsføringslov, der vil træde i kraft den 1. juli 2017. Samtidig kender vi nu den vedtagne persondataforordning, der vil gælde fra maj 2018.Hvad betyder de nye regler for din virksomhed, især for digital markedsføring og permission marketing? Få en need-to-know-update om gældende ret i dag og i morgen med fokus på grænseoverskridende tiltag, it-baserede og uigennemskuelige markedsføringsaktiviteter, der i vidt omfang gør brug af persondata, fx- Hvad er hovedindholdet af forslaget til en ny markedsføringsKromann Reumert, Sundkrogsgade 5, 2100 København ØDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 595,00 (Kr 743,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 1 095,00 (Kr 1 368,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Kromann Reumert, Sundkrogsgade 5, 2100 København Ø

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

3 Gode grunde

  1. Du får styr på, hvad den ny persondataforordning betyder for dig
  2. Du for indblik i, hvad hovedindholdet er af forslaget til en ny markedsføringslov
  3. Du får et bud på, hvad du stiller op med de juridiske gråzoner inden for digital markedsføring

Relaterede artikler