custom add this

Image: 
Titel:
Gratis seminar om den effektive digitale strategi - der leverer resultater og bliver brugt hver dag
Body: 

Lær at udvikle en  konkret strategi, der tager udgangspunkt i dine kunder og andre eksterne interessenter, som leverer resultater – og bliver brugt hver dag.

Den effektive digitale strategi er en metode til at udvikle en meget konkret strategi. Den består hverken af rapporter eller PowerPoints, men en konkret plan, der er til at forstå for alle involverede. Den fortæller, hvad der skal ske, hvorfor det skal ske, og den sigter knivskarpt på virksomhedens målsætninger.
 
Metoden tager udgangspunkt i kunder og andre relevante eksterne interessenter. Den er handlingsorienteret og indeholder milepæle. Og den bryder de enkelte dele ned i overskuelige del-elementer, som de involverede parter kan overskue og forholde sig til. 
 
Alle kan med det samme se, hvordan og hvornår de kan og skal bidrage, og hvordan de kan se resultatet af deres fælles succes. Endelig leverer metoden også et prioriterings værktøj, således at alle kan se, om deres gode ide nu også er så god – og hvordan den kan bliver bedre.
 
Metoden er grundigt beskrevet i bogen "Den Effektive Digitale Strategi", der udkommer samme dag. På seminaret møder du forfatteren, Mads Vad Kristensen, og du får mulighed for at tage bogen med hjem gratis.
 
Du får konkret inspiration og input til blandt andet:
- Hvordan griber jeg arbejdet an med at udvikle en effektiv digital strategi?
- Hvilke områder skal dækkes – og hvordan påvirker de hinanden?
- Hvilke krav skal jeg stille til it-systemerne?
- Hvordan udarbejder jeg et score-card til at måle nye ideers compliance med strategien?
- Og meget mere
  
Program:
08.30-09.00 Registrering, croissanter, netværk
 
09.00 Velkommen v. Dansk Markedsføring
 
09.05 Derfor går det som regel galt v. kontaktdirektør Mads Vad Kristensen, Peytz & Co
 
09.45 Pause og opgaver
 
10.00 Effektiv digital strategi i praksis v. kontaktdirektør Mads Vad Kristensen, Peytz & Co 
 
10.50 Pause og netværk
 
11.05 Case: En effektiv digital strategi for en fusioneret virksomhed v. Jørn Vibe Andreasen, CEO, Molio. 
 
11.35 Spørgsmål
 
11.45 Tak for i dag.
 
Målgruppe:
Seminaret henvender sig til CEO, CMO, CTO,  marketingchefer, marketing managers, online managers og digitale managers med ansvar og interesse i virksomhedens digitale strategi udvikling indenfor B2B, B2C, NGO og offentlige virksomheder.
 
Tid og sted:
Torsdag d. 23. november kl. 9 - 11.45
Peytz & Co 
Rentemestervej 56 C
2400 København NV
 
Der er mulighed for parkering i området omkring Peytz & Co
 
Pris:
Gratis for alle (begrænset antal pladser – 90 stk, først til mølle)
 
Registrering og No-show fee:
Det er gratis at deltage på arrangementet. Vi gør dog opmærksom på at tilmelding er bindende. Afbud skal ske skriftligt senest d. 21. november kl. 12.00 til tilmelding@markedsforing.dk.
Senere end denne dato, eller ved udeblivelse, vil der blive opkrævet et No-show fee på kr.-, 500 ekskl. moms.
 
 
 

Tidspunkt

Torsdag 23. november 2017 (Kl. 08.30-11.30)2017-11-23 08:30:002017-11-23 11:30:00Europe/CopenhagenGRATIS SEMINAR: Peytz seminarLær at udvikle en  konkret strategi, der tager udgangspunkt i dine kunder og andre eksterne interessenter, som leverer resultater – og bliver brugt hver dag.Den effektive digitale strategi er en metode til at udvikle en meget konkret strategi. Den består hverken af rapporter eller PowerPoints, men en konkret plan, der er til at forstå for alle involverede. Den fortæller, hvad der skal ske, hvorfor det skal ske, og den sigter knivskarpt på virksomhedens målsætninger. Metoden tager udgangspunkt i kunder og andre relevante eksterne interessenter. Den er handlingsorienteret og indeholder milepæle. Og den bryder de enkelte dele ned i overskuelige del-elementer, som de involverede parter kan overskue og forholde sig til.  Alle kan med det samme se, hvordan og hvornår de kan og skal bidrage, og hvRentemestervej 56 C, 2400 København NVDansk Markedsføring og Peytz & Co

Kursuspris

  • Medlempris Kr 0,00
    ikke medlemspris Kr 0,00

Kontaktperson

Sted

  • Peytz & Co
    Rentemestervej 56 C, 2400 København NV

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og Peytz & Co

4 Gode grunde

  1. Lær at udvikle en effektiv digital strategi der leverer resultater og bliver brugt hver dag
  2. Lær hvilke områder i strategiarbejdet der skal dækkes og hvordan de påvirker hinanden?
  3. Lær hvilke krav du skal stille til IT-systemerne
  4. Lær hvordan du udarbejder et score-card til at måle nye ideers compliance med strategien

Relaterede artikler