Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

custom add this

Image: 
Titel:
Diploma in Relationship Management
Body: 

LÆR AT STYRE DINE KUNDE­RELATIONER OPTIMALT I DEN DIGITALE TIDSALDER

Diploma In Relationship Management er en kompetencegivende uddannelse i relationsmarkedsføring, som klæder dig endnu bedre på til at håndtere kunderelationer på B2C- såvel som B2B-markedet.

Derfor bør du deltage:
Formålet med Diploma in Relationship Management er at give deltagerne en operationel indsigt i moderne relationsmarkedsføring. Fokus er på den nye virkelighed som digitale og mobile kanaler har medført - på brugen af data og analytics, på samspillet mellem organisation og teknologi og på taktikker som Customer Journey Mapping, Customer Experience og sociale medier og content.  

Få styr på:
- hvordan du går fra produktfokus til kundefokus
- hvordan du gør kundedata til indsigt, oplevelser og kunderejse
- hvordan du integrerer kontaktpunkt- og omnichannel-strategier
- hvordan du kombinerer klassisk markedsføring med sociale medier

Den nye uddannelse giver dig:
- det strategiske tankesæt, som er forudsætningen for din virksomheds succes
- grundlæggende styr på relationsbegreber og -metoder
- indblik i – og evne til at tage kvalificeret stilling til – de nyeste trends inden for medier og mekanikker
- brugbart overblik over det teknologiske marketinglandskab
- relevante ledelsesredskaber og –metoder

Uddannelsen består af 4 moduler
MODUL 1 - CUSTOMER STRATEGY (16.-17., 23. og 30. marts 2017)
MODUL 2 - CUSTOMER INSIGHT & ANALYTICS (6.-7., 20. og 27. april 2017)
MODUL 3 - CUSTOMER EXPERIENCE (4.-5., 18. og 30. maj 2017)
MODUL 4 - CUSTOMER SoMe & CONTENT (8.-9. og 15. juni 2017)

Hør om uddannelse fra nogle af underviserne: 

For at du kan få det fulde udbytte, er uddannelsens 4 moduler bygget op med 1 undervisningsdag med internat plus 1-2 efterfølgende undervisningsdage i ugen/ugerne efter. Hvert modul afsluttes med en modulprøve, som er adgangsgivende til det følgende modul.

MODUL 1 – CUSTOMER STRATEGY. 16.-17., 23. og 30. MARTS 2017
Formålet med Modul 1 er at give dig et samlet overblik over, hvordan du strategisk styrker arbejdet med at tiltrække, fastholde og udvikle profitable kunder for din virksomhed.
Modul 1 er i helikopter-perspektiv, hvor du kommer igennem de overordnede strategiske overvejelser og beslutninger, der er nødvendige for at gøre din virksomhed ægte kundeorienteret (Customer Centric), så I kan opbygge en stærk kundeloyalitet.
Modulet er grundlæggende i forhold til diplomuddannelsens 3 øvrige moduler, der går i dybden med det taktiske og praktiske arbejde med at udvikle kunderelationer.

Dit faglige udbytte af Modul 1
Du får værdifuld viden om de strategiske overvejelser, der er nødvendige for at kunne udvikle og implementere kundefokuseret markedsføring. Du lærer at sætte dig i kundens sted og tænke udefra-ind, så du kan skabe relevante kundeoplevelser – og kombinere dem til en positiv kunderejse. Alt sammen på baggrund af aktuel kundeindsigt og inden for markedsføringslovens rammer. Modul 1 giver dig også konkrete værktøjer til måling af bl.a. kundeværdi.

MODUL 2 – CUSTOMER INSIGHT & ANALYTICS. 6.-7., 20. og 27. APRIL 2017
Formålet med Modul 2 er at give dig grundlæggende indsigt i, perspektiver på og konkrete værktøjer til kundeanalyse og -indsigt. Fokus er på de nyeste metoder til at skabe viden og indsigt som data mining og business intelligence, men vi kommer ikke uden om klassiske metoder og værktøjer som kvalitativ analyse og spørgeskemaer. Det afgørende er, at du kan omsætte indsigter til handlinger og operationalisere data og viden.

Dit faglige udbytte af Modul 2
Du får indsigt i metoder, værktøjer og begreber inden for kundeindsigt og -analyse. Du bliver klædt på til at definere, bestille og anvende analyser, performanceevaluering og kundeindsigter.
Du lærer at kende forskel på data, information og indsigt og få klare svar på, hvornår du skal bruge data visualisering, data mining, machine learning, statistisk analyse og kvalitative metoder.
Endelig får du et aktuelt overblik over de vigtigste aktører og begreber inden for feltet samt får styr på begreberne inden for performance-analyse.
Efter Modul 2 kan du forholde dig kvalificeret og kritisk til analyser og data.

MODUL 3 - CUSTOMER EXPERIENCE 4.-5., 18. og 30. MAJ 2017
Formålet med Modul 3 er at give dig en grundlæggende indføring og indsigt i, hvad begreberne Customer Experience og Omnichannel dækker over. Ikke alene i et strategisk perspektiv menogså i forhold til, hvad det kræver af jeres organisation og virksomhedskultur.
Du lærer metoder og får værktøjer til at afdække styrken og værdien af de enkelte kontaktpunkter samt viden om fordele og ulemper ved de forskellige mediekanaler i forhold til BtC- og BtB-relationer.

Dit faglige udbytte af Modul 3
Du får en grundlæggende indsigt i området samt konkrete værktøjer til arbejdet med Customer Experience og Omnichannel - både strategisk og taktisk.

MODUL 4 – CUSTOMER SoMe & CONTENT. 8.-9. og 15. JUNI 2017
Formålet med Modul 4 er at sætte dig i stand til at arbejde strategisk med content og social marketing. Du lærer, hvordan du skaber det rigtige indhold i forhold til din virksomhed og jeres kunder. Og hvordan du vælger de relevante kanaler for at skabe og udvikle jeres kunderelationer. Endelig får du idéer til at skabe og vise indhold på en ny måde.

Dit faglige udbytte af Modul 4
Modul 4 giver dig indblik i de seneste tendenser inden for social og content marketing. Du får ny inspiration til din virksomheds content & social strategi. Efter modulet har du værktøjskassen til at monitorere jeres sociale aktiviteter, så du ved, hvad der virker. Og hvad der skal forbedres.

 

Vil du vide mere om dit udbytte af uddannelsen?
Kontakt kursusleder Finn Thomsen, ft@direction-marketing.com eller direkte på 4055 8055.

 

 

Tidspunkt

Torsdag 16. marts fra 12.00 - Fredag 17. marts 12.00
Torsdag 23. marts fra 09.00 - 17.00
Torsdag 30. marts fra 09.00 - 17.00
Torsdag 6. april fra 12.00 - Fredag 7. april 12.00
Torsdag 20. april fra 09.00 - 17.00
Torsdag 27. april fra 09.00 - 17.002017-04-27 09:00:002017-04-27 05:00:00Europe/CopenhagenDiploma in Relationship ManagementLÆR AT STYRE DINE KUNDE­RELATIONER OPTIMALT I DEN DIGITALE TIDSALDERDiploma In Relationship Management er en kompetencegivende uddannelse i relationsmarkedsføring, som klæder dig endnu bedre på til at håndtere kunderelationer på B2C- såvel som B2B-markedet.Derfor bør du deltage:Formålet med Diploma in Relationship Management er at give deltagerne en operationel indsigt i moderne relationsmarkedsføring. Fokus er på den nye virkelighed som digitale og mobile kanaler har medført - på brugen af data og analytics, på samspillet mellem organisation og teknologi og på taktikker som Customer Journey Mapping, Customer Experience og sociale medier og content.  Få styr på:- hvordan du går fra produktfokus til kundefokus- hvordan du gør kundedata til indsigt, oplevelser og kunderejse- Centralt i København, nærmere info snarestDansk Markedsføring
Torsdag 4. maj fra 12.00 - Fredag 5. maj 12.002017-05-04 12:00:002017-05-05 12:00:00Europe/CopenhagenDiploma in Relationship ManagementLÆR AT STYRE DINE KUNDE­RELATIONER OPTIMALT I DEN DIGITALE TIDSALDERDiploma In Relationship Management er en kompetencegivende uddannelse i relationsmarkedsføring, som klæder dig endnu bedre på til at håndtere kunderelationer på B2C- såvel som B2B-markedet.Derfor bør du deltage:Formålet med Diploma in Relationship Management er at give deltagerne en operationel indsigt i moderne relationsmarkedsføring. Fokus er på den nye virkelighed som digitale og mobile kanaler har medført - på brugen af data og analytics, på samspillet mellem organisation og teknologi og på taktikker som Customer Journey Mapping, Customer Experience og sociale medier og content.  Få styr på:- hvordan du går fra produktfokus til kundefokus- hvordan du gør kundedata til indsigt, oplevelser og kunderejse- Centralt i København, nærmere info snarestDansk Markedsføring
Torsdag 18. maj fra 09.00 - 17.002017-05-18 09:00:002017-05-18 05:00:00Europe/CopenhagenDiploma in Relationship ManagementLÆR AT STYRE DINE KUNDE­RELATIONER OPTIMALT I DEN DIGITALE TIDSALDERDiploma In Relationship Management er en kompetencegivende uddannelse i relationsmarkedsføring, som klæder dig endnu bedre på til at håndtere kunderelationer på B2C- såvel som B2B-markedet.Derfor bør du deltage:Formålet med Diploma in Relationship Management er at give deltagerne en operationel indsigt i moderne relationsmarkedsføring. Fokus er på den nye virkelighed som digitale og mobile kanaler har medført - på brugen af data og analytics, på samspillet mellem organisation og teknologi og på taktikker som Customer Journey Mapping, Customer Experience og sociale medier og content.  Få styr på:- hvordan du går fra produktfokus til kundefokus- hvordan du gør kundedata til indsigt, oplevelser og kunderejse- Centralt i København, nærmere info snarestDansk Markedsføring
Torsdag 1. juni fra 09.00 - 17.002017-06-01 09:00:002017-06-01 05:00:00Europe/CopenhagenDiploma in Relationship ManagementLÆR AT STYRE DINE KUNDE­RELATIONER OPTIMALT I DEN DIGITALE TIDSALDERDiploma In Relationship Management er en kompetencegivende uddannelse i relationsmarkedsføring, som klæder dig endnu bedre på til at håndtere kunderelationer på B2C- såvel som B2B-markedet.Derfor bør du deltage:Formålet med Diploma in Relationship Management er at give deltagerne en operationel indsigt i moderne relationsmarkedsføring. Fokus er på den nye virkelighed som digitale og mobile kanaler har medført - på brugen af data og analytics, på samspillet mellem organisation og teknologi og på taktikker som Customer Journey Mapping, Customer Experience og sociale medier og content.  Få styr på:- hvordan du går fra produktfokus til kundefokus- hvordan du gør kundedata til indsigt, oplevelser og kunderejse- Centralt i København, nærmere info snarestDansk Markedsføring
Torsdag 8. juni fra 12.00 - Fredag 9. juni 12.002017-06-08 12:00:002017-06-09 12:00:00Europe/CopenhagenDiploma in Relationship ManagementLÆR AT STYRE DINE KUNDE­RELATIONER OPTIMALT I DEN DIGITALE TIDSALDERDiploma In Relationship Management er en kompetencegivende uddannelse i relationsmarkedsføring, som klæder dig endnu bedre på til at håndtere kunderelationer på B2C- såvel som B2B-markedet.Derfor bør du deltage:Formålet med Diploma in Relationship Management er at give deltagerne en operationel indsigt i moderne relationsmarkedsføring. Fokus er på den nye virkelighed som digitale og mobile kanaler har medført - på brugen af data og analytics, på samspillet mellem organisation og teknologi og på taktikker som Customer Journey Mapping, Customer Experience og sociale medier og content.  Få styr på:- hvordan du går fra produktfokus til kundefokus- hvordan du gør kundedata til indsigt, oplevelser og kunderejse- Centralt i København, nærmere info snarestDansk Markedsføring
Torsdag 15. juni fra 09.00 - 17.002017-06-15 09:00:002017-06-15 05:00:00Europe/CopenhagenDiploma in Relationship ManagementLÆR AT STYRE DINE KUNDE­RELATIONER OPTIMALT I DEN DIGITALE TIDSALDERDiploma In Relationship Management er en kompetencegivende uddannelse i relationsmarkedsføring, som klæder dig endnu bedre på til at håndtere kunderelationer på B2C- såvel som B2B-markedet.Derfor bør du deltage:Formålet med Diploma in Relationship Management er at give deltagerne en operationel indsigt i moderne relationsmarkedsføring. Fokus er på den nye virkelighed som digitale og mobile kanaler har medført - på brugen af data og analytics, på samspillet mellem organisation og teknologi og på taktikker som Customer Journey Mapping, Customer Experience og sociale medier og content.  Få styr på:- hvordan du går fra produktfokus til kundefokus- hvordan du gør kundedata til indsigt, oplevelser og kunderejse- Centralt i København, nærmere info snarestDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 29 900,00 (Kr 37 375,00 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 32 900,00 (Kr 41 125,00 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Centralt i København, nærmere info snarest

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

4 Gode grunde

  1. Du lærer, hvordan du gør kundedata til indsigt, oplevelser og kunderejse
  2. Du lærer, hvordan du integrerer kontaktpunkt- og omnichannel-strategier
  3. Du lærer, hvordan du kombinerer klassisk markedsføring med sociale medier
  4. Du lærer, hvordan går du fra fokus på produktet til fokus på kunden

Relaterede artikler