Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Diploma in Relationship Management
Body: 

Giv kunderne de rigtige oplevelser

Lær af de bedste –  fra både kunde- og bureauside. Du får overblik over – og praktisk indsigt i – det vigtigste omkring kunderelationer. På 5 intense og udbytterige dage, der følger den røde tråd i arbejdet med kunderelationer:

1.    Customer Strategy

2.    Customer Insight

3.    Customer Experience

4.    Customer Content & Social

5.    Customer Perspectives

Lær på den bedste måde – gennem aktuel og interaktiv undervisning suppleret med udfordrende "vis hvad du har lært"-øvelser, samt shift & share af egne og de andre deltageres take-aways. På den måde bundfælder din nye viden sig hurtigst – så du fortjener diplomet til en ny del af din karriere.

Lær det vigtigste – om strategien bag arbejdet med kunderelationer. Juraen, der gør det muligt. Og dit eget udgangspunkt: virksomheden og dens parathed. Få styr på data, analyser og andre veje til kundeindsigt. Bliv inspireret til segmentering og få værktøjer til bedre kundeoplevelser.

Lær om kunderejser og SoMe - hvordan du optimerer kunderejsen og får organisationen aktiveret. Bliv fortrolig med Sociale Medier og aktuelle sociale trends. Få hold på mediestrategi, kontaktpunkter, chatbots, content marketing og storytelling. Hent ideer til mål og test.

Samt få indblik i dagens – og ikke mindst morgendagens - relevante kanaler.

 

Lær alt det nødvendige på 5 dage – med et tætpakket program, hvor du ud over ny viden, støttet af illustrative cases, også bliver en vigtig del af et værdifuldt, fagligt netværk. Tjek programmet med alle detaljer – inkl. det udbytterige skema – på markedsforing.dk/drm2018 og glæd dig til alt det, du lærer på bare 50 timer.

Tilmeld dig nu – med rabat

Dit uddannelsesbudget for 2018 holder måske ikke hele året – ofte revideres den slags efter første halvår. Derfor er det sund fornuft at tilmelde dig nu – til en Early Bird-pris på kr. 22.900 for 5 lange dages undervisning, forplejning og 4 korte nætter. Efter 1. marts koster den samme uddannelse kr. 24.900 (begge er medlemspriser* ex. moms.)

Har du den typiske deltagerprofil?

Ja – hvis du arbejder med at tiltrække, fastholde og udvikle kunder. På strategisk og/eller taktisk niveau. Og hvis du ønsker – eller har aktuel brug for – at supplere dine faglige kompetencer med uddannelsens vifte af relevant viden i spændingsfeltet ’Kunderettet on- og offline-kommunikation’.

* priser for ikke medlemmer er hhv. kr. 25.900 og 27.900 ekskl. moms.

Tidspunkt

Mandag 30. april 2018 (Kl. 09.00-21.00)2018-04-30 09:00:002018-04-30 18:00:00Europe/CopenhagenDiploma in Relationship ManagementGiv kunderne de rigtige oplevelserLær af de bedste –  fra både kunde- og bureauside. Du får overblik over – og praktisk indsigt i – det vigtigste omkring kunderelationer. På 5 intense og udbytterige dage, der følger den røde tråd i arbejdet med kunderelationer:1.    Customer Strategy2.    Customer Insight3.    Customer Experience4.    Customer Content & Social5.    Customer PerspectivesLær på den bedste måde – gennem aktuel og interaktiv undervisning suppleret med udfordrende "vis hvad du har lært"-øvelser, samt shift & share af egne og de andre deltageres take-aways. På den måde bundfælder din nye viden sig hurtigst – så du fortjener diplomet tSankt Annæ Pl. 21, 1250 København KDansk Markedsføring
Tirsdag 1. maj 2018 (Kl. 08.30-21.00)2018-05-01 08:30:002018-05-01 09:00:00Europe/CopenhagenDiploma in Relationship ManagementGiv kunderne de rigtige oplevelserLær af de bedste –  fra både kunde- og bureauside. Du får overblik over – og praktisk indsigt i – det vigtigste omkring kunderelationer. På 5 intense og udbytterige dage, der følger den røde tråd i arbejdet med kunderelationer:1.    Customer Strategy2.    Customer Insight3.    Customer Experience4.    Customer Content & Social5.    Customer PerspectivesLær på den bedste måde – gennem aktuel og interaktiv undervisning suppleret med udfordrende "vis hvad du har lært"-øvelser, samt shift & share af egne og de andre deltageres take-aways. På den måde bundfælder din nye viden sig hurtigst – så du fortjener diplomet tSankt Annæ Pl. 21, 1250 København KDansk Markedsføring
Onsdag 2. maj 2018 (Kl. 08.30-21.00)2018-05-02 08:30:002018-05-02 09:00:00Europe/CopenhagenDiploma in Relationship ManagementGiv kunderne de rigtige oplevelserLær af de bedste –  fra både kunde- og bureauside. Du får overblik over – og praktisk indsigt i – det vigtigste omkring kunderelationer. På 5 intense og udbytterige dage, der følger den røde tråd i arbejdet med kunderelationer:1.    Customer Strategy2.    Customer Insight3.    Customer Experience4.    Customer Content & Social5.    Customer PerspectivesLær på den bedste måde – gennem aktuel og interaktiv undervisning suppleret med udfordrende "vis hvad du har lært"-øvelser, samt shift & share af egne og de andre deltageres take-aways. På den måde bundfælder din nye viden sig hurtigst – så du fortjener diplomet tSankt Annæ Pl. 21, 1250 København KDansk Markedsføring
Torsdag 3. maj 2018 (Kl. 08.30-21.00)2018-05-03 08:30:002018-05-03 09:00:00Europe/CopenhagenDiploma in Relationship ManagementGiv kunderne de rigtige oplevelserLær af de bedste –  fra både kunde- og bureauside. Du får overblik over – og praktisk indsigt i – det vigtigste omkring kunderelationer. På 5 intense og udbytterige dage, der følger den røde tråd i arbejdet med kunderelationer:1.    Customer Strategy2.    Customer Insight3.    Customer Experience4.    Customer Content & Social5.    Customer PerspectivesLær på den bedste måde – gennem aktuel og interaktiv undervisning suppleret med udfordrende "vis hvad du har lært"-øvelser, samt shift & share af egne og de andre deltageres take-aways. På den måde bundfælder din nye viden sig hurtigst – så du fortjener diplomet tSankt Annæ Pl. 21, 1250 København KDansk Markedsføring
Fredag 4. maj 2018 (Kl. 08.30-15.30)2018-05-04 08:30:002018-05-04 03:30:00Europe/CopenhagenDiploma in Relationship ManagementGiv kunderne de rigtige oplevelserLær af de bedste –  fra både kunde- og bureauside. Du får overblik over – og praktisk indsigt i – det vigtigste omkring kunderelationer. På 5 intense og udbytterige dage, der følger den røde tråd i arbejdet med kunderelationer:1.    Customer Strategy2.    Customer Insight3.    Customer Experience4.    Customer Content & Social5.    Customer PerspectivesLær på den bedste måde – gennem aktuel og interaktiv undervisning suppleret med udfordrende "vis hvad du har lært"-øvelser, samt shift & share af egne og de andre deltageres take-aways. På den måde bundfælder din nye viden sig hurtigst – så du fortjener diplomet tSankt Annæ Pl. 21, 1250 København KDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 22 900,00 (Kr 28 625,00 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 25 900,00 (Kr 32 375,00 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Scandic Front
    Sankt Annæ Pl. 21, 1250 København K

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

4 Gode grunde

  1. Du lærer, hvordan du gør kundedata til indsigt, oplevelser og kunderejse
  2. Du lærer, hvordan du integrerer kontaktpunkt- og omnichannel-strategier
  3. Du lærer, hvordan du kombinerer klassisk markedsføring med sociale medier
  4. Du lærer, hvordan du går fra fokus på produktet til fokus på kunden

Relaterede artikler