Courses tabs

Ekstraordinær generalforsamling Dansk Markedsføring 2017
Body:

Ekstraordinære generalforsamling i Dansk Markedsføring

I henhold til foreningens vedtægter kræver vedtægtsændring en ekstraordinær generalforsamling hvor fjernelse af pkt 12 er eneste punkt på dagsordenen.

Sted:
Dansk Markedsføring
Ndr. Fasanvej 113-115
2000 Frederiksberg

Kun medlemmer i Dansk Markedsføring kan deltage, og af hensyn til de praktiske forhold kan deltagelse kun ske ved forhåndstilmelding.

Tidspunkt

Onsdag 7. juni fra 16.15 - 16.302017-06-07 04:15:002017-06-07 04:30:00Europe/CopenhagenEkstraordinær generalforsamling Dansk Markedsføring 2017Ekstraordinære generalforsamling i Dansk Markedsføring På Dansk Markedsførings ordinære generalforsamling d. 25. april 2017 foreslog Repræsentantskabet, at pkt. 12 i vedtægterne omkring jubilæumsfonden udgår af vedtægterne, og at de indestående midler = kr. 69.600 og midlerne, der indestår på dispositionsfonden = kr. 21.805, d.v.s. i alt ca. kr. 91.000 bliver hensat til en nystiftet specialpris, der sætter fokus på god markedsføring og den kommercielle agenda. Forslaget blev enstemmigt vedtaget.I henhold til foreningens vedtægter kræver vedtægtsændring en ekstraordinær generalforNordre fasanvej 113-115, 1. sal.

Kursuspris

• ikke medlemspris Kr 0,00

• Dansk Markedsføring
    Nordre fasanvej 113-115, 1. sal.

Arrangeret af