Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

custom add this

Image: 
Titel:
UDSOLGT SEMINAR: The Analytical Marketer
Body: 

UDSOLGT, der er desværre ingen ledige pladser, men skriv dig på ventliste... 

Hør, hvordan du opnår den rette indsigt, relevans og effekt i din markedsføring.

Marketing, der er baseret på analyse og indsigt er essentielt, hvis du vil positionere dig som en stærk spiller i konkurrencelandskabet - og enklere end nogensinde at føre ud i livet, nu hvor verden er blevet digital. Vinderne er dem, der benytter databaserede indsigter på performance, markedet og deres konkurrenter, og ikke mindst dem, der indretter deres organisation, så de er agile og handledygtige på baggrund af disse indsigter.

Hent ny inspiration og få ideer til, hvordan du grundlæggende forankrer forretningen i din markedsføring og nedbryder virksomhedens siloer ved at tænke og agere analytisk før, under og efter hver eneste marketingindsats.

Mød Adele Sweetwood, der er Senior Vice President og forfatter til ’The Analytical Marketer’. Bogen giver kritisk indsigt i den foranderlige marketingorganisation og de værktøjer, der skal til for at tøjle og udnytte den til fulde.

Seminaret er for dig, der har analytisk markedsføring højt på dagsordenen. Benyt også lejligheden til at veksle et par ord med Adele Sweetwood eller en af hendes lokale kolleger.

Program:

09:00-09:15: Velkommen v/ Natascha Schøtt, Regional Marketing Director, SAS Institute

09:15- 09:35: Digital at C-Level: New Executive Roles 

-why data and analytics are key to new C-level responsibilities v/ Jill Dyché, Vice President, SAS Best Practices, SAS Institute

 

09:35-10:20: Modernizing the marketing organization

- How to adopt an analytical mindset, being proactive and agile, tearing down silos and being ready for What’s Next, v/ Adele Sweetwood, Senior Vice President, Global Marketing, SAS Institute

10.20-10.40: Pause med forfriskninger

10:40-11:20: Shop Direct - putting the customer at the centre of a digital transformation

- Learn how the second largest UK pureplay digital retailer Shop Direct make good things easily accessible to more people through the use of analytics. Leveraging real time data to personalize the customers interactions and journey decisions. v/ Nick carrel, Head of FS Analytics Decisions, Shop Direct

11:20-11:40: Get started, v/ Natascha Schøtt, Regional Marketing Director, SAS Institute

 

 

Giv os feedback – og få bogen:

Bemærk: Antallet af pladser er begrænset.

Efter seminaret får du en e-mail med et link til din evaluering. Svar inden 5 dage, så kvitterer vi med Adele Sweetwoods spændende bog, The Analytical Marketer med undertitlen; How to transform your marketing organization. Bogen, der viser vejen til en datadrevet marketingafdeling, er udgivet af Harvard Business Review.

Registrering og no-show-fee:
Det er gratis at deltage på arrangementet. Vi gør opmærksom på, at tilmeldingen er bindende. Afbud skal ske skriftligt senest onsdag d. 7. juni kl. 12.00 til tilmelding@markedsforing.dk .
Senere end denne dato eller ved udeblivelse, vil du blive faktureret et no-show-fee på kr. 500,- ekskl. moms.

Tidspunkt

Fredag 9. juni fra 09.00 - 12.002017-06-09 09:00:002017-06-09 12:00:00Europe/CopenhagenExecutive seminar - The Analytical Marketer UDSOLGT, der er desværre ingen ledige pladser, men skriv dig på ventliste... Hør, hvordan du opnår den rette indsigt, relevans og effekt i din markedsføring.Marketing, der er baseret på analyse og indsigt er essentielt, hvis du vil positionere dig som en stærk spiller i konkurrencelandskabet - og enklere end nogensinde at føre ud i livet, nu hvor verden er blevet digital. Vinderne er dem, der benytter databaserede indsigter på performance, markedet og deres konkurrenter, og ikke mindst dem, der indretter deres organisation, så de er agile og handledygtige på baggrund af disse indsigter.Hent ny inspiration og få ideer til, hvordan du grundlæggende forankrer forretningen i din markedsføring og nedbryder virksomhedens siloer ved at tænke og agere analytisk før, unNordre Fasanvej 113-115, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring og SAS Institute

Kursuspris

  • Medlempris Kr 0,00
    Kr 0,00
    ikke medlemspris Kr 0,00

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113-115, 2000 Frederiksberg

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og SAS Institute

    Billedresultat for sas institute

Relaterede artikler