custom add this

Image: 
Titel:
Fra print til digital til virtual reality
Body: 

Hvad har det trykte medie til fælles med det digitale? Og hvad har disse to til fælles med 3D og Virtual Reality? Tag med på denne rejse sammen med nogle af marketing branchens eksperter inden for print, digital publicering og 3D/Virtual Reality. Lær hvordan den rette Cross Media strategi kan give dig øget effekt af dine marketingtiltag og samtidig hvordan du gør dit indhold lang mere engagerende.

Program:

Kl. 08.30-09.00 Registrering og morgenmad

Kl. 09.00-09.05 Velkommen v. Dansk Markedsføring

 

Kl. 09.05-09.50: Er trykte medier døde? Eller findes der print-kommunikation, der skaber den bedste markedsførings-effekt? Og hvordan integrerer man den trykte kommunikation med de digitale medier? v/Peter Juul Hansen, Sales & Marketing Director, Mediehuset Rosendahls A/S

 

Kl. 09.50-10.05 Pause og netværk

 

Kl. 10.05-10-50: Hvordan kan virksomheder målbart og effektivt distribuere produkter og andet indhold på alle digitale platforme? Hør hvordan Grohe og Nordisk Ministerråd bruger ”Siesta” på tværs af landegrænser og på den måde styrer kommunikationen via én platform. v/Niklas Laugesen, CEO i Napp A/S

 

Kl. 10.50-11.05: Pause og netværk

 

Kl. 11.05-11.50: Hvordan kan 3D og Virtual reality implementeres og bruges til at løfte Customer Engagement? v/Gines Morata, CEO hos Dreamtech5 (Barcelona, Spanien)

 

Kl. 11.50-12.00: Spørgsmål, og tak for i dag

 

Bemærk: Antallet af pladser er begrænset - først til mølle.

Registrering og no-show-fee:
Det er gratis at deltage på arrangementet. Vi gør opmærksom på, at tilmeldingen er bindende. Afbud skal ske skriftligt senest mandag d. 29. maj kl. 12.00 til tilmelding@markedsforing.dk .
Senere end denne dato eller ved udeblivelse, vil du blive faktureret et no-show-fee på kr. 500,- ekskl. moms.

Om Rosendahls A/S
Rosendahls-koncernen er en både grafisk og elektronisk kommunikationsvirksomhed i ordets bredeste forstand. Med rødder, der rækker tilbage til 1902, tilbyder vi i dag en komplet vifte af ydelser inden for kommunikation, publicering, lager og distribution. Og vi dækker såvel de trykte platforme som web og andre digitale medier

Om Napp A/S
Napp A/S er en softwarevirksomhed fra 2009, der tilbyder en skalérbar løsning til digital publicering ved navn Siesta. Siesta håndterer og monitorerer alle former for publikationer på tværs af alle digitale kanaler. Napp’s kunder får dermed en enkel, digital adgang til deres materiale og samtidig opbygger de forretningskritisk indsigt om deres interessenter. Derigennem kan der sikres flere digitale interaktioner og optimere på udgivelses- og distributionsprocessorprocesser. Siesta bruges i dag af både danske og internationale kunder som Nordisk Ministerråd, ABB, Grohe, Coop, Danske Bank, Bauhaus mfl.

Om Dreamtech5
Dreamtech5 is a team of engineers, designers and programmers with extensive experience to face any online service. At the time of developing the project, we maintain a close relationship with our clients to carry out their most advanced projects and achieve full customer satisfaction within 3D and Virtual Reality.

Tidspunkt

Torsdag 1. juni 2017 (Kl. 09.00-12.00)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre fasanvej 113-115, 2000 Frederiksberg

Partnere

  • Billedresultat for siesta napp Billedresultat for rosendahls print  Billedresultat for dreamtech5

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

Relaterede artikler