Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Google Analytics
Body: 

Drukner du i data, når du åbner Google Analytics? Dette kursus lærer dig, hvordan du bruger Google Analytics som et resultatorienteret værktøj.

Kursus med udgangspunkt i dit eget site
Du arbejder med dit eget website, kigger på din egen webstatistik, bygger dine egne paneler på din egen Google Analytics konto – og du får fif og feedback undervejs. Kurset varer 1 dag. Kurset veksler mellem oplæg og øvelser – og der er selvfølgelig afsat tid til spørgsmål undervejs.

Det får du ud af kurset

  • Lær at identificere de gode besøg på dit website
  • Indsigt i mulighederne med Google Analytics
  • Konkrete erfaringer med at finde de data, der er vigtige for dig
     

Opfølgende sparringsmøde
Et par uger efter kurset afholder vi en times opfølgende sparringsmøde, hvor du får mulighed for, alene med underviser, at gå mere i dybden med lige præcis de aspekter af Google Analytics og søgemaskineoptimering, der er vigtige for dig. Tidligere deltagere har fx sparret med os om opsætning af betjeningspaneler, implementering af værktøjer og koncepter der understøtter lige præcis de mål, de har med deres website.

Praktisk info om kurset

  • Undervisningen i Google Analytics foregår på engelsk
  • Google Analytics  Niveau: Lidt eller noget kendskab til Google Analytics og/eller søgemaskineoptimering
  • Typiske deltagere: Webredaktører, kommunikations- og marketingansatte samt andre der leverer indhold til web
  • Antal deltagere: Maks. 8 personer
  • Afmelding: Indtil 2 uger før kursusstart. Herefter er tilmelding bindende, men du er naturligvis velkommen til enten at overdrage din plads til en kollega eller skifte kursusdato
  • Prisen inkluderer forplejning

Tidspunkt

Mandag 24. april 2017 (Kl. 09.00-16.00)

Kontaktperson

Sted

  • Peytz & Co., Rentemestervej 56C, 2400 København NV.

Partnere

  • Kurset udbydes i samarbejde med:

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og Peytz & Co.

Relaterede artikler