Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Aarhus: Google Analytics og SEO
Body: 

Kursus med udgangspunkt i dit eget site
Du arbejder med dine egne mål, kigger på din egen webstatistik i Google Analytics og søgemaskineoptimerer dit eget indhold – og du får fif og feedback undervejs. Kurset løber over to dage. Dag 1 handler om webstatistik i Google Analytics og dag 2 handler om søgemaskineoptimering. Kurset veksler mellem oplæg og øvelser – og der er selvfølgelig afsat tid til spørgsmål undervejs.

Det får du ud af kurset
Google Analytics – Program for dag 1

  • Lær at identificere de gode besøg på dit website
  • Indsigt i mulighederne med Google Analytics
  • Konkrete erfaringer med at finde de data, der er vigtige for dig, i Google Analytics
  • Konkrete erfaringer med at opsætte betjeningspaneler i Google Analytics

SEO – Program for dag 2

  • Indsigt i Googles regler ift. opbygning af websites
  • Konkrete værktøjer til søgemaskineoptimering
  • Indføring i søgeordsstrategi
  • Konkrete værktøjer til søgeordsstrategi
  • Værktøjer til og erfaring med at skrive søgemaskineoptimeret tekst til web

Opfølgende sparringsmøde
Et par uger efter kurset afholder vi en times opfølgende sparringsmøde, hvor du får mulighed for, alene med underviser, at gå mere i dybden med lige præcis de aspekter af Google Analytics og søgemaskineoptimering, der er vigtige for dig. Tidligere deltagere har fx sparret med os om opsætning af betjeningspaneler, implementering af værktøjer og koncepter der understøtter lige præcis de mål, de har med deres website.

Praktisk info om kurset

  • Niveau: Lidt eller noget kendskab til Google Analytics og/eller søgemaskineoptimering
  • Typiske deltagere: Webredaktører, kommunikations- og marketingansatte samt andre der leverer indhold til web
  • Antal deltagere: Maks. 8 personer
  • Prisen inkluderer forplejning for begge dage

Tidspunkt

Tirsdag 10. oktober 2017 (Kl. 09.00-16.00)2017-10-10 09:00:002017-10-10 04:00:00Europe/CopenhagenGoogle Analytics og SEOKursus med udgangspunkt i dit eget siteDu arbejder med dine egne mål, kigger på din egen webstatistik i Google Analytics og søgemaskineoptimerer dit eget indhold – og du får fif og feedback undervejs. Kurset løber over to dage. Dag 1 handler om webstatistik i Google Analytics og dag 2 handler om søgemaskineoptimering. Kurset veksler mellem oplæg og øvelser – og der er selvfølgelig afsat tid til spørgsmål undervejs.Det får du ud af kursetGoogle Analytics – Program for dag 1Lær at identificere de gode besøg på dit websiteIndsigt i mulighederne med Google AnalyticsKonkrete erfaringer med at finde de data, der er vigtige for dig, i Google AnalyticsKonkrete erfaringer med at opsætte betjeningspaneler i Google AnalyticsSEO – Program for dag 2Centralt i AarhusDansk Markedsføring og Peytz & Co.
Onsdag 11. oktober 2017 (Kl. 09.00-16.00)2017-10-11 09:00:002017-10-11 04:00:00Europe/CopenhagenGoogle Analytics og SEOKursus med udgangspunkt i dit eget siteDu arbejder med dine egne mål, kigger på din egen webstatistik i Google Analytics og søgemaskineoptimerer dit eget indhold – og du får fif og feedback undervejs. Kurset løber over to dage. Dag 1 handler om webstatistik i Google Analytics og dag 2 handler om søgemaskineoptimering. Kurset veksler mellem oplæg og øvelser – og der er selvfølgelig afsat tid til spørgsmål undervejs.Det får du ud af kursetGoogle Analytics – Program for dag 1Lær at identificere de gode besøg på dit websiteIndsigt i mulighederne med Google AnalyticsKonkrete erfaringer med at finde de data, der er vigtige for dig, i Google AnalyticsKonkrete erfaringer med at opsætte betjeningspaneler i Google AnalyticsSEO – Program for dag 2Centralt i AarhusDansk Markedsføring og Peytz & Co.

Kursuspris

  • Medlempris Kr 6 000,00 (Kr 7 500,00 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 7 000,00 (Kr 8 750,00 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Centralt i Aarhus

Partnere

  • Kurset udbydes i samarbejde med:

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og Peytz & Co.

Relaterede artikler