custom add this

Image: 
Titel:
Gratis seminar: Bliv udfordret og styrket i dit arbejde med Customer Experience, data og loyalitet
Body: 

Kom til premieren på det første Customer Moments Summit, der afholdes i samarbejde mellem Dansk Markedsføring og Nordens nye Customer Experience bureau, Nordlið.

UDSOLGT, skriv dig på ventelisten ->

På Nordliðs første Customer Moments Summit får du den nyeste viden om medier, værktøjer og tendenser inden for Customer Experience, marketing automation og kundeloyalitet. Nordlið giver indblik i, hvordan I som virksomhed kan skabe stærke, engagerende kundeoplevelser – og hvordan I bruger data til at skabe øget salg og loyalitet. 

Det får du ud af at deltage

·       Få styr på den nyeste viden om fremtidens kundeoplevelser

·       Sæt jeres data i spil, så det skaber gode kundeoplevelser – effektivt og unikt

·       Find ud af, hvordan du engagerer landets mest købestærke målgruppe

·       Mød de stærkeste kapaciteter inden for Customer Experience

·       Skab netværk med andre ambitiøse salgs- og marketingsansvarlige

·       En halv dags gratis inspiration og erfaring – i faglige rammer

 

Vær med, sæt dit præg – og mød andre marketing-eksperter

Vi har samlet et stærkt program med Nordliðs eksperter og en inspirerende marketing-kapacitet, med erfaring fra Dagrofa. Han vil tage os med på en spændende rundtur i det stigende antal udfordringer, der præger detailhandlen. Blandt andet nye indkøbsmønstre og nye kontaktpunkter, som vi andre kan lære af.

Du får også mulighed for at netværke med andre dygtige marketing- og salgsansvarlige, når vi laver mini-workshops omkring forskellige aspekter af Customer Experience.

 
Program

Kl. 08.30-09.00 Registrering, netværk og croissanter
Kl. 09.00-09.05 Velkommen v. Dansk Markedsføring
Kl. 09.05-09.20 Dagens agenda: Hvorfor er kundeoplevelser det vigtigste lige nu?
Lasse Nygaard Christensen, CEO, Nordlið

Kl. 09.20-09.50 ”Er du klar til store forandringer – igen?”
Jan Køhler, Director of CX Strategy, Creativity & Innovation, Nordlið

Kl. 09.50-10.00 Netværkstid og pause

Kl. 10.00-10.30  "Marketing er under forandring"

Lasse Gubbertsen, Dagrofa A/S

Erfarne og inspirerende Lasse Gubbertsen tager os med på en spændende rundtur i det stigende antal udfordringer, der præger detailhandlen. Blandt andet nye indkøbsmønstre og nye kontaktpunkter.

Kl. 10.30-11.30 Mini-workshops i temagrupper – med mulighed for netværk
 
                     A: Hvordan skaber vi oplevelser – omkring vores produkter?
                      Jan Køhler, strategi, og Thomas Rydahl, content, Nordlið
 
                     B: Hvordan bruger vi Customer Experience aktivt i morgendagens loyalitetsprogram?
                      Henrik Carentius, Chief Sales Officer, og Robert Dinulovic, Strategic Client Director, Nordlið
 
                     C: Hvordan aktiverer vi vores data, så den skaber stærke kundeoplevelser?
                      Mads Stenbjerre, Head of Analytics & BI, og Lasse Nygaard Christensen, CEO, Nordlið
 
Kl. 11.30-11.50 Essens og betragtninger. Jan Køhler samler op på dagen
Kl. 11.50-12.00 Sådan kommer I videre. Lasse Nygaard Christensen afrunder.
 
Kort om Nordlið:
Nordlið er Nordens nye Customer Experience bureau – med speciale i strategi, content, marketing automation og kundeoplevelser. Vi er en fusion mellem det prisvindende CRM- og Direct Marketing bureau, RelationshusetGekko og Skandinaviens største Marketing Automation bureau, Increase. Vi arbejder bl.a. sammen med Oracle og med kunder som Danske Spil, Fibia, Energistyrelsen m.fl. Nordlið er en del af Bording koncernen, der har over 400 ansatte i Skandinavien. Læs mere på nordlid.com.
 
Målgruppe: 
Seminaret henvender sig primært til CMO (chief marketing officer), CTO (chief technology officer), CSO (chief strategy officer), CXO (chief experience officer), Marketing Manager, SalesManager, Brand- og Loyalitetsmanagers m.m.
 
Pris: Gratis for alle (begrænset antal pladser - 100 stk, først til mølle)
 
Registrering og No-show fee:
Det er gratis at deltage på arrangementet. Vi gør dog opmærkom på, at tilmelding er bindende. Afbud skal ske skriftligt senest mandag d. 20. november kl. 12.00 til tilmelding@markedsforing.dk
Senere end denne dato, eller ved udeblivelse, vil der blive opkrævet et No-show fee på kr.-, 500 ekskl. moms. 
 

 

Tidspunkt

Onsdag 22. november 2017 (Kl. 09.00-12.00)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113-115 1.sal, 2000 Frederiksberg

Partnere

  • Billedresultat for nordlid

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og Nordlid

4 Gode grunde

  1. Lær hvordan I kan videreudvikle jeres loyalitetsindsat med et øget fokus på kundeoplevelser
  2. Kom på forkant med de nyeste trends inden for dialogmarketing, marketing automation og hele loyalitets konceptet.
  3. Lær om loyalitetsprogrammer på tværs af kontaktpunkter. Hvordan sikrer man sig det rette systemfundament for fremtidens loyalitetsprogram?
  4. Lær om big data vs. right data – hvordan skelner vi og bruger data bedst muligt?

Relaterede artikler