Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
UDSOLGT - VENTELISTE: Kunstig intelligens driver fremtidens marketing
Body: 

Denne dato er desværre UDSOLGT, men seminaret gentages i København d. 14. marts 2017 hvor der stadig er ledige pladser... tilmeld dig her - og i Aarhus d. 23. marts 2017.. tilmeld dig her.

Markedspladsen er blevet uendelig stor og kunderejsen er uforudsigelig som flugten fra en humlebi. Alligevel kræver kunderne, at du ved, hvem de er, og hvad de vil have, når de besøger dig. Også selvom de ikke selv ved det, hvis du spørger dem direkte. Der skal lyttes, observeres og ageres i en kompleksitet og et tempo, der rækker langt ud over menneskelige ressourcer og kompetencer. 

Fremtidens marketing bygger på kunstig intelligens, og fremtidens marketingmedarbejdere skal lære hvordan, det giver mest mulig mening for deres virksomhed at lade maskinerne gøre arbejdet. Websitet personaliseres automatisk. Sider der ikke findes bygges op på baggrund af adfærd, søgning og interesser. Websitet er selvlærende og skaber engagement, dialog og loyalitet med kunderne. 
 
Udviklingen går stærkt og på dette seminar vil du blive præsenteret for den nyeste teknologi inden for kunstig intelligens og opleve hvordan du som fremtidens marketeer kan udnytte teknologien til bedre kundeoplevelser og højere konverteringer
 
Få indsigt i de nyeste trends og fremtiden inden for marketing. Hør hvordan og hvorfor skyen gør din hverdag nemmere, og bliv præsenteret for best practise cases, der lige nu har succes med automatiseret personalisering.
 
Program:
Kl. 08.30-09.00 Registrering og morgenmad 
 
Kl. 09.00-09.05 Velkommen v. Dansk Markedsføring 
 
Kl. 09.05-09.45 Kunstig intelligens rykker ind hos marketing
Episerver Personalization er en ny teknologi der er baseret på kunstig intelligens. Platformen er selvlærende (machine learning/AI) og kigger bl.a. på brugeradfærden til autonomt at oprette og individualisere indhold og produkter for hver enkelt besøgende – helt automatisk. Vi ser på hvordan Marketing kan udnytte teknologien og giver bl.a. nogle konkrete eksempler. 
Jakob Bartholdy, Senior Digital Business Advisor, Episerver 
 
Kl. 09.45-10.00 Pause 
 
Kl. 10.00- 10.45 Ny intelligent teknologi skaber nye forretningsmuligheder 
Tiden for digitalisering er nu, men hvordan kommer du igang med den digitale transformation? Indsigt i kunde- og produktionsdata koblet med kunstig intelligens giver helt nye muligheder for at optimere kundeoplevelsen, styrke medarbejderne og transformere virksomhedens produkter og services.
Marianne Dahl Steensen, adm. dir, Microsoft
 
Kl. 10.45-11.00 Pause 
 
Kl. 11 .00-11.45 Marketing i et fremtidsperspektiv og best practice cases 
At skabe stærke og personlige kundeoplevelser bliver et af de største teknologiunderstøttede investeringsområder i de kommende år. Kunderne forventer, at selve produktet og servicen virksomhederne tilbyder er i orden, men lægger i stigende grad også vægt på en personlig og nærværende behandling, og at din virksomhed hele tiden er relevant og yder god proaktiv service på de rette tidspunkter. 

På dette indlæg vil du blive præsenteret for konkrete eksempler fra udvalgte Netcompany kunder, hvor kunstig intelligens har givet forbløffende resultater i forhold til mersalg og kundefastholdelse, og uden at kundeoplevelsen kræver øgede personalemæssige ressourcer. Samtidigt får du helt konkrete hands-on eksempler, som viser hvor langt man kan komme på ganske kort tid.
Thomas Cordth, Partner, Netcompany
Martin ABC Hansen, Partner, Netcompany

Kl. 11.45-12.00 Spørgsmål og tak for i dag!
 
Seminar henvender sig til marketingdirektører, marketingchefer, marketing managers og projektledere med ansvar og interesse i virksomhedens kommercielle udvikling og drift. 
 
Registrering og no-show-fee:
Det er gratis at deltage på arrangementet. Vi gør opmærksom på, at tilmeldingen er bindende. Afbud skal ske skriftligt senest mandag d. 20. februar kl. 12.00 til tilmelding@markedsforing.dk .

Senere end denne dato eller ved udeblivelse, vil du blive faktureret et no-show-fee på kr. 500,- ekskl. moms.

 
 

Tidspunkt

Torsdag 23. februar fra 09.00 - 12.00

Kontaktperson

Sted

  • Nordre Fasanvej 113-115

Partnere

  •    

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og Episerver

Relaterede artikler