custom add this

Image: 
Titel:
Gratis seminar: Work smarter, not harder!
Body: 
Frigiv ressourcer og lad digitalisering tage det tunge læs!
 
Manpower i Danmark er dyr og behovet for smartere markedsføring stigende, hvordan kan man som virksomhed tilpasse sig og få det største udbytte af sine marketinginvesteringer?
 
Tid er penge og old-school, håndholdt markedsføring er (unødvendigt) tidskrævende. Tre eksperter fra Valtech og Adobe vil gøre dig klogere på:
  • hvordan du kan frigive værdifulde ressourcer i din marketingafdeling
  • optimere din brug af data
  • og lade digitalisering optimere dine marketinginvesteringer

Program
Kl. 08.30-09.00 Registrering og morgenkaffe

Kl. 09.00-09.45 Styr udenom rugbrødsarbejdet (på engelsk)
Rana Al Douri, Automation & personalization Practice Lead, Valtech

- Rundt omkring i det ganske danske land sidder en masse intelligente marketingafdelinger og bruger tonsvis af tid på rugbrødsarbejde, såsom at udvælge målgrupper og bygge håndholdt personaliseret kommunikation. Ville det ikke give mere mening, hvis man i stedet brugte de her geniale hoveder til at fokusere på det strategiske arbejde og på at få omdannet viden om kunderne til egentlig forretning?

Målet er at få marketingafdelingen til at arbejdere smartere og gøre det muligt for dem at håndtere flere kanaler og gennemføre mere intelligente kampagner, uden at ansætte flere ressourcer, bl.a. ved:

  • At bygge intelligent segmentering
  • Cross channel orkestrering
  • Multi-channel personalisering
At gøre bedre brug af digitalisering i marketing, handler ikke kun om at gøre marketing mere effektiv. Det handler om at øge virksomhedens digitale ambitionsniveau. Rana åbner derfor også op for, hvordan virksomheden kan understøtte et højere ambitionsniveau, ved bl.a.:
  • At følge med på innovationsfronten
  • At understøtte Lab initiativer
  • At sætte data i nyt lys 
  • At skabe topledelse-sponsorering
 
Kl. 09.50-10.30 Lad data vise vejen
Claus Rødgaard, Senior Digital Advisor, Valtech
 
Når det kommer til at tage skridtet videre fra de tidskrævende, manuelle menneskelige processer til de automatiserede, ved Claus hvad han taler om! Han har gennem sin lange digitale karriere rådgivet globale brands som Microsoft, General Electrics og Rockwool og er en habil guide i processen fra det old-school håndholdte til det optimerede og automatiserede. Han giver derfor en guidet tour gennem de tre vigtige elementer i processen: 
  • Data modenhedsmodel – hvordan man analyserer sin digitale marketing parathed
  • Kampagnedesign model – hvordan man designer sin kampagne baseret på data-modenhed
  • Dashboards, dashboards, dashboards – hvordan man kontinuerligt tracker sin præstation og engagerer organisationen
 
Kl. 10.30-10.45 Pause
 
Kl. 10.45-11.15 Artificial Intelligence og Machine Learning som katalysatorer for fremtidens marketing (på engelsk)
Lars Trieloff, Director of Platform Marketing, Adobe
 
Når man som marketingafdeling taler om at arbejde smartere i fremtiden, er der ingen vej uden om udtryk som Artificial Intelligence (AI) og Machine Learning (ML). To af de mest nyskabende teknologier, når der skal skabes indhold og arbejdes mere effektivt. Men hvordan vil integrationen af AI og ML hjælpe os med at forbedre de kreative processer og arbejde klogere med fremtidens marketingkampagner? Som principal hos Adobe arbejder Lars med alt fra ingeniør-arbejde og product management til marketing. Han fokuserer på hvordan virksomheder i fremtiden kan styrke den digitale kundeoplevelse gennem kombinationen af AI, Serverless Computing og åbne API’er, og her vil han svare på spørgsmål som:
  • Vil AI fjerne vores tænkning?
  • Ligger det hele i fremtiden? 
  • Hvad er status på AI og ML lige nu?
  • Hvilke applikationsområder findes der for AI og ML?

 

Målgruppe:
Seminaret henvender sig til CEO, CMO, CTO,  marketingchefer, marketing managers, online managers og digitale managers med ansvar og interesse i virksomhedens digitale strategi udvikling indenfor B2B, B2C, NGO og offentlige virksomheder.
 
Tid og sted:
Torsdag d. 7. december kl. 9 - 12.00
Dansk Markedsføring 
Nordre Fasanvej 113-115
2000 Frederiksberg
 
Pris:
Gratis for alle (begrænset antal pladser – 100 stk, først til mølle)
 
Registrering og No-show fee:
Det er gratis at deltage på arrangementet. Vi gør dog opmærksom på at tilmelding er bindende. Afbud skal ske skriftligt senest d. 5. december kl. 12.00 til tilmelding@markedsforing.dk.
Senere end denne dato, eller ved udeblivelse, vil der blive opkrævet et No-show fee på kr.-, 500 ekskl. moms.
 
 
 

 

 
 

 

Tidspunkt

Torsdag 7. december 2017 (Kl. 09.00-12.00)2017-12-07 09:00:002017-12-07 12:00:00Europe/CopenhagenGratis seminar: Work smarter, not harder! Frigiv ressourcer og lad digitalisering tage det tunge læs!Frigiv ressourcer og lad digitalisering tage det tunge læs! Manpower i Danmark er dyr og behovet for smartere markedsføring stigende, hvordan kan man som virksomhed tilpasse sig og få det største udbytte af sine marketinginvesteringer? Tid er penge og old-school, håndholdt markedsføring er (unødvendigt) tidskrævende. Tre eksperter fra Valtech og Adobe vil gøre dig klogere på:hvordan du kan frigive værdifulde ressourcer i din marketingafdelingoptimere din brug af dataog lade digitalisering optimere dine marketinginvesteringerProgramKl. 08.30-09.00 Registrering og morgenkaffeKl. 09.00-09.45 Styr udenom rugbrødsarbejdet (på engelsk)Rana Al Douri, Automation & personalization Practice Lead, Valtech- Rundt omkriNordre Fasanvej 113-115 1.sal, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring og Adobe og Valtech

Kursuspris

  • Medlempris Kr 0,00
    Kr 0,00
    ikke medlemspris Kr 0,00

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113-115 1.sal, 2000 Frederiksberg

Partnere

  •        

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og Adobe og Valtech

3 Gode grunde

  1. Lær hvordan virksomheder kan optimere og få det maksimale ud af deres marketingbudgetter, ved at digitalisere og personalisere deres marketingprocesser.
  2. Lær hvordan du optimerer din brug af data: Data modenhedsmodel. Kampagnedesign model og dashboards – hvordan man kontinuerligt tracker sin præstation og engagerer organisationen
  3. Lær om: Artificial Intelligence og Machine Learning som katalysatorer for fremtidens marketing

Relaterede artikler