custom add this

Image: 
Titel:
GRATIS SEMINAR: Den digitale kunderejse - fra systematisk brug af data til kreativ ideudvikling
Body: 

Sådan får du mere ud af budgettet - få kreativitet, data og dine bureauer til at spille sammen!

UDSOLGT, skriv dig på ventelisten ->

Kampen om kundernes opmærksomhed er hård, og med et stadig mere fragmenteret medieforbrug har virksomheder brug for at kunne målrette deres markedsføring, så kunderne oplever den som relevant og vedkommende – uanset hvor i købsprocessen de befinder sig.
 
Det kræver både indsigt, kreativitet og styr på data, men måske allermest et bureausamarbejde, hvor alle trækker i samme retning og grundlæggende spiller hinanden bedre. For når det lykkes, skabes bemærkelsesværdige resultater.

Kom og hør tre erfarne markedsførere dele deres tanker og erfaringer med brug af friske cases. Oplev hvad tæt samarbejde og systematisk brug af data til kreativ idéudvikling kan gøre for den digitale kunderejse, og få som deltager konkret inspiration og input til:

- Hvordan rammer jeg min målgruppe præcist?
- Hvorfor er data og kreativitet hinandens forudsætninger – og ikke modsætninger?
- Hvordan får jeg interesserede længere ned i salgstragten med begavet medieindkøb?

Målgruppe:
Seminaret henvender sig til marketingdirektører, marketingchefer, marketing managers, online managers og projektledere med ansvar og interesse i virksomhedens kommercielle udvikling og drift.

Program:
Kl. 08.30-09.00 Registrering , morgenkaffe og croissanter
Kl. 09.00-09.05 Velkommen v. Dansk Markedsføring

Kl. 09.05-09.45 Always On – ikke kun i kampagneperioderne
- Vores rejse fra traditionel display (I/O) annoncering til avanceret programmatisk indkøb.
- Vejen fra burst kampagner (launch and leave) til always on.
- Erfaringer og krav til mindset, organisation, dialog og samarbejde med vores bureauer for at skabe reel effekt af programmatisk indkøb.
- Næste destination for vores digitale korstog.
Kort sagt: Opskriften på den moderne digitale annoncering set fra en annoncørs vinkel.
v/Volkswagen, Michael Stein, Marketingchef

Kl. 09.45-10.00 Pause

Kl. 10.00-10.40 The Digital Consumer – et signalement
- Den bumpede vej fra digitale data til digitale indsigter.
- Erfaringer med transformationen af digitale indsigter til stærk og målrettet kommunikation.
- Et stadigt øget behov for orkestrering af de (mange) digitale kanaler.
- Digital dækning i forhold til traditionel massekommunikation – ’fælles valuta’.
v/OMD, Kenneth Herlin, Strategidirektør

Kl. 10.40-11.00 Pause

Kl. 11.00-11.40 Online Branding og Datadriven Creativity – hvordan?
- Omsorg for dit brand i alle digitale kontaktpunkter.
- Når data skaber grobund for kreativitet - og omvendt.
- Erfaringer med at sikre, at kampagneidéer kan udfoldes på alle relevante platforme.
- Bedre brug af kreativer på hele den digitale kunderejse.
v/Subsero, Kristoffer Hamborg, Adm. direktør

Kl. 11.40-12.00 Spørgsmål fra salen og tak for i dag!

Registrering og no-show-fee:
Det er gratis at deltage på arrangementet. Vi gør opmærksom på, at tilmeldingen er bindende. Afbud skal ske skriftligt senest mandag d. 23. oktober kl. 12.00 til tilmelding@markedsforing.dk .
Senere end denne dato eller ved udeblivelse, vil du blive faktureret et no-show-fee på kr. 500,- ekskl. moms. 

Bemærk: Antallet af pladser er begrænset - 100 stk. først til mølle.

 

Tidspunkt

Torsdag 26. oktober 2017 (Kl. 09.00-12.00)2017-10-26 09:00:002017-10-26 12:00:00Europe/CopenhagenGRATIS SEMINAR: Sådan får du mere ud af budgettet - få kreativitet, data og dine bureauer til at spille sammen!Sådan får du mere ud af budgettet - få kreativitet, data og dine bureauer til at spille sammen!UDSOLGT, skriv dig på ventelisten ->Kampen om kundernes opmærksomhed er hård, og med et stadig mere fragmenteret medieforbrug har virksomheder brug for at kunne målrette deres markedsføring, så kunderne oplever den som relevant og vedkommende – uanset hvor i købsprocessen de befinder sig. Det kræver både indsigt, kreativitet og styr på data, men måske allermest et bureausamarbejde, hvor alle trækker i samme retning og grundlæggende spiller hinanden bedre. For når det lykkes, skabes bemærkelsesværdige resultater.Kom og hør tre erfarne markedsførere dele deres tanker og erfaringer med brug af friske cases. Oplev hvad tæt samarbejde og systematisk bruNordre Fasanvej 113-115 1. sal, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring & Subsero

Kursuspris

  • Medlempris Kr 0,00
    ikke medlemspris Kr 0,00

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113-115 1. sal, 2000 Frederiksberg

Partnere

  •  

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Subsero

Relaterede artikler