Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Kursus i Sociale Medier
Body: 

Ifølge Danmarks Statistik er 67 % af danskere mellem 18 og 67 år aktive på sociale medier. Og de fleste danske virksomheder har opdaget, at sociale medier kan være en effektiv vej til nye kunder eller til at styrke båndet med de eksisterende.

Vi kobler teori med praksis og masser af øvelser, der kickstarter din strategi for sociale medier
Lad IIH Nordic’s viden komme din virksomhed til gode med et effektivt kursusprogram, der viser, hvordan du optimerer jeres egen strategi for sociale medier, giver dig tips til effektiv eksevkering og klæder dig på til at udnytte de intelligente annonceringsmuligheder på sociale medier fuldt ud.

På kurset i sociale medier lærer du
- Hvorfor sociale medier er en del af vores digitale økosystem i dag
- Vores 4-trins proces, der får dig godt i gang med sociale medier
- Hvordan du måler effekten og kommunikerer til din organisation og ledelse om sociale medier
- Do’s and don’ts – samt konkrete tips, der får dine posts delt

På kurset får du overblik over, hvilken indflydelse sociale medier har på virksomheders kommunikation og handlemuligheder. Ud over et overblik over sociale medier i dag, dykker vi ned i en række platforme. Ud fra aktuelle cases, gennemgår vi de vigtigste kendetegn ved fx Facebook, LinkedIn og Twitter, og deler hvordan du skaber engagerende posts, hvordan du udnytter annonceringsmuligheder, hvilke KPI’er du kan opstille og hvordan du måler effekten.

Få din egen idé til delevenligt content med hjem 
Undervisning veksler mellem teori og praksis og vi sørger for, at du får fuldt udbytte af din nye viden med masser af øvelser, der giver dig byggestenene til jeres strategi for sociale medier. Vi har samlet et ton af aktuelle og lærerige cases fra Danmark og udlandet. Ud fra dem gennemgår vi do’s and don’ts ved sociale medier og fortæller, hvordan du bedst udnytter hver enkelt platform – uden at havne i sociale kriser. 

Der er tid til diskussion med de andre deltagere, så vi hele tiden bliver klogere ud fra egne og andres erfaringer. Undervisningen inddrager jeres egne sociale virksomhedsprofiler som eksempler, så du får konkrete, handlingsanvisende tips. Du får også en skræddersyet ide til delevenligt content med hjem – så du er klar til at gå i gang med det samme.

Tidspunkt

Torsdag 1. juni 2017 (Kl. 09.00-16.00)

Kontaktperson

Sted

  • IIH NORDIC, Artillerivej 86, 2300 København S

Partnere

  • Kurset udbydes i samarbejde med: 

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring / IIH Nordic

Relaterede artikler