Medieplanlægning er udfordret som aldrig før af skiftet i forbrugeradfærd og det ændrede mediebillede. Det akkumulerede medieforbrug vokser – men ikke nødvendigvis på bekostning af en enkelt mediegruppe.
På dette seminar vil vi gennemgå nogle af udfordringerne ved skiftet og ændringerne. Du vil blive opdateret på de seneste studier der viser, hvordan de forskellige mediegrupper påvirker hinanden indbyrdes, og hvilken betydning det har for valget af medier. Du vil få en bedre forståelse for styrken af de enkelte mediegrupper, og hvordan medierne hver især spiller en vigtig rolle i den samlede forbrugerejse.
Seminaret afsluttes med en gennemgang af forskellige planning guidelines, der vil hjælpe dig til at opnå en højere effekt af din medieinvestering.
Hør disse tre spændende indlæg:
”8 ting der påvirker planlægningen i 2018”
– ved Peter Loell, Digital Janitor, Annalect
”Få forbrugerens opmærksomhed – det siger de nyeste analyser om synergieffekter”
– ved Nils Englund, Group Director Data Science, Annalect
”Planning guidelines - sådan øger du effekten af din medieinvestering”
– ved Mette Lunding, Account director, PHD
Du vil således få:
Målgruppe:
Seminaret er målrettet dig, der arbejder med og er ansvarlig for marketing og medieindkøb for din virksomhed.
Tid og sted:
Onsdag 18. april kl. 08.30 - 11.45
Dansk Markedsføring
Nordre Fasanvej 113-115
2000 Frederiksberg
Pris:
Gratis for alle (begrænset antal pladser – 100 stk., først til mølle)
Registrering og No-show fee:
Det er gratis at deltage på arrangementet. Vi gør dog opmærksom på, at tilmelding er bindende. Afbud skal ske skriftligt senest 16. april kl. 10.00 til tilmelding@markedsforing.dk.
Senere end denne dato, eller ved udeblivelse, vil der blive opkrævet et No-show fee på kr.-, 500 ekskl. moms.