Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

custom add this

Image: 
Titel:
NEW YORK STUDY TOUR
Body: 

Deltag og vær en del af en eksklusiv gruppe af CEOs, CMOs, digitale eksperter og tilsvarende gode marketers, der tager en uge til NYC for at høre, se og mærke det allernyeste.

30. april - 5. maj besøger vi Snap, LinkedIn, IBM Design Studio, 360i, AKQA, Yext, Vistar Media, Vertic, Isobar o.m.fl. Du henter inspiration og ny viden om SoMe, teknologi,  New Media og marketing og får mulighed for at lære fra nogle af dem, der ligger forrest i feltet.

På turen får du muligheden for at komme helt ind i maskinrummet hos nogle af verdens mest innovative virksomheder og høre om, hvordan de ser verden – ikke bare i dag, men også hvad der er på vej. Og så får du en super godt netværk med 30 andre erhvervsfolk.  Der er masser af tid til at diskutere stort og småt, høre om, hvordan de andre gør og bidrage med dine ideer og tanker.

Vi bor på et lækkert 4* hotel på Manhattan. Turen er arrangeret af et partnerskab mellem Dansk Markedsføring og TCC.

Program
Du skal ankomme til NYC senest søndag 30. april. Fra mandag morgen til fredag eftermiddag besøger vi virksomheder. Udover den faglige inspiration byder ugen på en række netværksarrangementer, to fællesmiddage og en reception på Det danske Generalkonsulat.   

Rejse og hotel
Vi bor på et lækkert 4* hotel på Manhattan.

Tidspunkt

  • Ankomst: Søndag 30. april 2017
  • Hjemrejse: Fredag 5. maj 2017

Hvis du gerne vil bo på hotellet en dag eller to før eller efter, sørger vi gerne for det. Du skal blot fortælle os din ankomst og afrejsedatoer, når du tilmelder dig.

Du sørger selv for transporten til og fra New York. SAS har dagligt to direkte fly mellem København og Newark, og Norwegian har en daglig afgang til og fra JFK, men der er selvfølgelig også mange andre muligheder ifht. dine præferencer og ankomst/hjemrejse.

Her er nogle af de virksomheder, vi møder (mulighed for ændringer kan forekomme):

Snap
Snap Inc is the company behind Snapchat and Spectacles. Snapchat has been the fastest growing social media over the past years. Today, 150 million people use Snapchat on a daily basis. In USA, which is still the biggest market, 41% of people between 13-34 are on Snapchat daily for approx 25 minutes. Spectacles is the new hit product – sun glasses with a built-in camera. In fact, today Snap Inc calls itself a camera company rather than a social media.

Tatoodo
Tatoodo - Established in 2013, Tatoodo is now the worlds largest site, with more than 500.000 users. Investors include Daniel Agger, Christian Stadil and AOL Director Jimmy Maymann. 

LinkedIn
LinkedIn is the world’s largest social media for professionals with approx 110 million active accounts and it is available in 24 different languages. Individuals use it to connect and create/keep relations to other professionals, employers use to advertise jobs, and job seekers use LinkedIn to post their CVs. In December 2016 LinkedIn was acquired by Microsoft for approx 26 billion USD – cash.

IBM Design Studio
We will visit the studio in New York, and get global insights on how design thinking is driving business transformation. Customer Centricity and Design Thinking are used to develop new products, business and engagement. Hear how IBM uses Artificial Intelligence in their design thinking.

360i
360i is a digital communication and performance marketing agency. Adventurous, out-of-the-box thinking has earned the agency double-digit revenue growth and positions on Ad Age A List (the top 10 US agencies) in 2013, 2014, 2015, and 2016. Apart from developing strong solutions for their clients, 360i is deeply involved in “Doing Good” by using their creative strengths to help those in need.

AKQA
AKQA is a digital agency that specializes in creating digital services and products. AKQA has offices in 14 cities worldwide and employs 2,000+ staff. The agency has been named Agency of the Year several times since its foundation in 1994.

Yext
Yext is a technology company that enables businesses to update location-related information on multiple websites from one place.  Customers for Yext's Location Data Management Platform include small businesses, Fortune 100 companies, and local marketing agencies. As of September 2016, Yext's subscriber base reached 800,000 business locations, publishing across a global network of 100+ publisher sites. When visiting Yext CMO Jeff Rohrs will tell us about the company’s business model and three products: Listings, Pages, and Reviews.

Vistar Media
Vistar Media is an advertising platform that enables brands to reach consumers based on their behavior in the physical world. Through geospatial technology, Vistar is able to reach on-the-go consumers with targeted messages through mobile and out-of-home advertising (for instance bill boards and retailer screens).

Vertic
Vertic is a digital marketing and advertising agency. Its clients include GE, Microsoft, Novo Nordisk, SAP, AARP, and Vestas. Vertic is a development partner for LinkedIn and has twice received The Internationalist's Award for Innovative Digital Marketing Solutions for its marketing of the LinkedIn platform.

Nasdaq Stock Market
Visit to the Nasdaq Stock Market, and the opening market bell ceremony. In addition we'll learn how Nasdaq attracted new growth companies such as Microsoft, Apple, Cisco, Oracle and Dell and helped modernize the IPO. 

Isobar
Ideas without limits and the new consumer experience. We are in the age where a brand’s central nervous system is the digital experience; where a multi-channel consumer journey is the new norm on commerce. Isobar will discuss how innovation directed toward improving the customer experience will improve the bottom line.

The Danish Consulate
Reception at the private residence of the Ambassador Consul General of Denmark. The official residence is located on the 72nd floor with a stunning view of the NY skyline. Here we'll host a networking reception with Danish NY based marketers. 

 

Prisen dækker: 
Inkluderet i prisen er 5 dages unikt fagligt program, 5 overnatninger på 4* hotel, 2 fællesmiddage på restauranter i New York, bustransport til virksomhederne og informationsmøde inden afrejsen.
Prisen dækker ikke din rejse, morgenmad, frokoster og middage (undtagen de to fællesmiddage).

Du tilmelder dig ved at trykke på 'TILMELD' eller ved sende en mail til tilmelding@markedsforing.dk. Skriv dit navn, titel, virksomhed, virksomhedens adresse og dit mobilnummer. Anfør også dato for din ankomst og afrejse fra hotellet.

Vi anbefaler hurtig tilmelding, da turen har et begrænset antal pladser. Deltagerantallet er begrænset til 30. Turen gennemføres ved minimum 15 tilmeldinger. Tilmelding er bindende. Skulle du blive forhindret i at deltage, kan du overdrage din plads til en anden person. Du modtager en faktura fra Dansk Markedsføring.

Tidspunkt

Søndag 30. april fra 09.00 - Fredag 5. maj 18.002017-04-30 09:00:002017-05-05 06:00:00Europe/CopenhagenNEW YORK STUDY TOURDeltag og vær en del af en eksklusiv gruppe af CEOs, CMOs, digitale eksperter og tilsvarende gode marketers, der tager en uge til NYC for at høre, se og mærke det allernyeste.30. april - 5. maj besøger vi Snap, LinkedIn, IBM Design Studio, 360i, AKQA, Yext, Vistar Media, Vertic, Isobar o.m.fl. Du henter inspiration og ny viden om SoMe, teknologi,  New Media og marketing og får mulighed for at lære fra nogle af dem, der ligger forrest i feltet.På turen får du muligheden for at komme helt ind i maskinrummet hos nogle af verdens mest innovative virksomheder og høre om, hvordan de ser verden – ikke bare i dag, men også hvad der er på vej. Og så får du en super godt netværk med 30 andre erhvervsfolk.  Der er masser af tid til at diskutere stort og småt, høre om, hvordan de andre gør og bidrage med dine ideer og tanker.Vi bor på et lækkert 4* hotel på MaNordre Fasanvej 113-115, 1. 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring og TCC

Kursuspris

  • Medlempris Kr 28 000,00 (Kr 35 000,00 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 30 000,00 (Kr 37 500,00 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og TCC

4 Gode grunde

  1. Du besøger nogle af verdens mest innovative virksomheder.
  2. Du bliver en del af en eksklusiv gruppe af CEOs og CMOs.
  3. Får et godt netværk med 30 andre erhvervsfolk.
  4. Besøg hos bl.a. Snap, LinkedIn, IBM Design Studio, 360i, AKQA, Yext, Vistar Media, Vertic, Isobar.