Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

custom add this

Image: 
Titel:
SoMe Management - KPI, måling og bundlinje
Body: 

Mange kommer godt i gang med at publicere indhold på sociale medier, men har svært ved at sætte mål op, så resultaterne af indsatsen kan påvises.

Det kan være til stor gavn at finde frem til, hvad der er det ultimative succeskriterie og definere de KPI’er, der skal til, for at nå derhen. Dette kursus er derfor tilrettelagt for at hjælpe dig på vej, hvis du mangler overblik over KPI’er og deres sammenhæng med den overordnede strategi, samt de værktøjer, der kan hjælpe dig. 

På dette kursus går vi i dybden med:

  • Opsætning af KPI’er, der passer til din indholdsstrategi, annoncestrategi og kunderejsen
  • Samspillet mellem KPI’er på sociale medier og andre kanaler og kampagner
  • Værktøjer til måling og styring af din indsats – hvad passer bedst til dit behov? (Komfo, Falcon Social, Hootsuite, Sprinklr)
  • Overvågning på sociale medier (bl.a. Overskrift.dk, Infomedia, meltwater) – hvad betyder det for din forretning?
  • Sociale mediers effekt på bundlinjen – hvordan fremviser du det?

Kurset vil bestå af oplæg fra underviseren samt praktiske øvelser alene og i grupper. 

Underviser:
Anna Brill Jørgensen er Digital Strategist hos det digitale bureau, MARVELOUS, der er en del af Mediabrands Danmark. Tidligere har Anna været ansvarlig for kommunikation og marketing hos Komfo, hvor hun også arbejdede med rådgivning for en række større brands og kommuner.  Hun har en baggrund som Cand.Merc.Marketing Communications Management fra CBS med speciale i, hvordan kommuner kan bruge Facebook til at styrke relationen til deres brugere. 

Tidspunkt

Onsdag 26. oktober fra 09-00 - 16-002016-10-26 09:00:002016-10-26 04:00:00Europe/CopenhagenSoMe Management - KPI, måling og bundlinjeMange kommer godt i gang med at publicere indhold på sociale medier, men har svært ved at sætte mål op, så resultaterne af indsatsen kan påvises.Det kan være til stor gavn at finde frem til, hvad der er det ultimative succeskriterie og definere de KPI’er, der skal til, for at nå derhen. Dette kursus er derfor tilrettelagt for at hjælpe dig på vej, hvis du mangler overblik over KPI’er og deres sammenhæng med den overordnede strategi, samt de værktøjer, der kan hjælpe dig. På dette kursus går vi i dybden med:Opsætning af KPI’er, der passer til din indholdsstrategi, annoncestrategi og kunderejsenSamspillet mellem KPI’er på sociale medier og andre kanaler og kampagnerVærktøjer til måling og styring af din indsats – hvad passer bedst til dit behov? (Komfo, Falcon Social, Hootsuite, Sprinklr)Overvågning Dansk Markedsføring, Nordre Fasanvej 113-115, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 995,00 (Kr 4 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 4 995,00 (Kr 6 243,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring, Nordre Fasanvej 113-115, 2000 Frederiksberg

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

2 Gode grunde

  1. Efter kurset vil du være i stand til at koble den overordnede marketing- eller kommunikationsstrategi til KPI’er for sociale medier.
  2. Du vil kunne opsætte dine KPI’er så du på sigt kan måle og fremvise resultater af aktiviteter på sociale medier for dine kolleger eller din ledelse.

Relaterede artikler