custom add this

Image: 
Titel:
Digital markedsføringsret: Sociale medier, behavioral og permission marketing
Body: 

 

Ny markedsføringslov på vej, ny persondataforordning og alt det hotte om digital markedsføringsret 2017

 

Erhvervs- og Vækstministeren har haft et forslag til ny markedsføringslov i høring, og forslaget forventes at blive til en ny markedsføringslov, der vil træde i kraft den 1. juli 2017. Samtidig kender vi nu den vedtagne persondataforordning, der vil gælde fra maj 2018.

 

Hvad betyder de nye regler for din virksomhed, især for digital markedsføring og permission marketing? Få en need-to-know-update om gældende ret i dag og i morgen med fokus på grænseoverskridende tiltag, it-baserede og uigennemskuelige markedsføringsaktiviteter, der i vidt omfang gør brug af persondata, f.eks: 
 


  • Hvad er hovedindholdet af forslaget til en ny markedsføringslov - hvor er stramningerne, og hvor er de nye muligheder?
  • Alle taler om den nye persondataforordning, men hvad betyder den for fx fremtidens direct markedsføring, datamining og behavioral marketing?
  • Hvad er gældende ret omkring permission marketing og markedsføring via sociale medier, og hvad stiller du op med de juridiske gråzoner inden for digital markedsføring?

 

Underviser:

Frank Bøggild, advokat og partner hos advokatfirmaet Kromann Reumert, er ekspert i IP-ret, især markedsføringsret, varemærkeret, produktefterligninger, designret, erhvervshemmeligheder, forbrugerret og forhold om forhandlere, agenter og franchising. 

Kurset afholdes også i 2017 på følgende dato: 

Tidspunkt

Tirsdag 19. september 2017 (Kl. 14.00-16.30)2017-09-19 02:00:002017-09-19 04:30:00Europe/CopenhagenDigital markedsføringsret: Sociale medier, behavioral og permission marketing Ny markedsføringslov på vej, ny persondataforordning og alt det hotte om digital markedsføringsret 2017 Erhvervs- og Vækstministeren har haft et forslag til ny markedsføringslov i høring, og forslaget forventes at blive til en ny markedsføringslov, der vil træde i kraft den 1. juli 2017. Samtidig kender vi nu den vedtagne persondataforordning, der vil gælde fra maj 2018. Hvad betyder de nye regler for din virksomhed, især for digital markedsføring og permission marketing? Få en need-to-know-update om gældende ret i dag oSundkrogsgade 5, 2100 København ØKromann Reumert / Dansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 795,00 (Kr 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 1 295,00 (Kr 1 618,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Kromann Reumert
    Sundkrogsgade 5, 2100 København Ø

Arrangeret af

  • Kromann Reumert / Dansk Markedsføring

4 Gode grunde

  1. Få styr på den nye markedsføringslov som er på vej pr. 1. juli 2017
  2. Lær hvornår der skal permission til at markedsføre via sociale medier
  3. Forstå de juridiske gråzoner inden for digital markedsføring
  4. Få styr på hvilke data du må bruge i din markedsføring

Relaterede artikler