Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.

PER PEDERSEN

Titel:
Deputy Worldwide Chief Creative Officer
Virksomhed:
Grey
Titel:
Deputy Worldwide Chief Creative Officer
Virksomhed:
Grey
Erfaring:
Per har 25 års karriere bag sig, bl.a hos Grey hvor han bl.a. har været Plan- ner/Head of Strategy, Creative Director, Global Executive Creative Director og siden 2014 Deputy Worldwide Chief Creative Officer.

PER PEDERSEN

Per Pedersen er en af de mest anerkendte internationale kreative profiler fra Danmark. Han er pt. ansvarlig for Greys kreative produkter på verdensplan og er en del af den globale managementgruppe med ansvar for at implementere den rette kreative kultur i det globale Grey-netværk. Han har i løbet af sin karriere vundet en lang række priser og høstet stor anerkendelse for sit arbejde, der blandt andet tæller 22 Cannes Lion-priser. Udover hans indgående kendskab til reklamebranchen og hans kreative kompetencer, er han også en respekteret leder. Det er derfor med god grund, at Per Pedersen til tider bliver kaldt den danske reklamekonge, og at han har fået tildelt en plads på årets The M List.

Hvad er din største professionelle succes i 2015?
113 Løver i Cannes. Det gjorde Grey til top-3 i verden og Agency Network of the Year i Nordamerika.
Hvad gør dig til den professionelle person, du er?
Jeg har lært meget af at arbejde med verdens største annoncør, P&G, og af at være global leder for mere end 4.000 kreative.
Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2016?
At skabe en No-Finish-Line kultur og at pushe mod at skabe et kreativt ledet globalt netværk.
Hvor finder du din faglige inspiration?
Når jeg er sammen med de største kreative talenter i verden.
Hvad er dit bedste råd til dine kollegaer i branchen?
Rejs ud og se, hvor langt dit talent kan tage dig.
Hvis 2016 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
At blive Agency Network of The Year.

custom add this