The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.

TORBEN RØNLER

Titel:
CMO/Marketing Director
Virksomhed:
Peugeot Denmark & Sweeden (Interdan Group)
Titel:
CMO/Marketing Director
Virksomhed:
Peugeot Denmark & Sweeden (Interdan Group)
Erfaring:
Torben begyndte sin karriere med ni år i EURO RSCG, hvorefter han har haft direktørstillinger på bureauerne Ellermann/Rønler Advertising, adcph og Nørgård Mikkelsen. Siden 2012 har han været hos Peugeot og blev i 2014 forfremmet til CMO for det danske og svenske marked.

TORBEN RØNLER

Torben Rønler har det samlede markedsføringsansvar for Danmarks næst- største bilmærke, Peugeot, i både Danmark og Sverige. Han kom til Peugeot i 2012 med en baggrund i bureaubranchen. Gennem sin mangeårige karriere i bureaubranchen har Torben opbygget stærke marketing- og ledelseskompetencer, som han med stor succes har omsat hos Peugeot. Her har han bl.a. ført an i at re-tænke og etablere marketingafdelingerne i både Danmark og Norge og været med til at sætte en ny kurs for Peugeot på et er bilmarked, der i høj grad er præget af prisfølsomme dynamikker og taktiske tiltag. Torben er en erfaren og samtidig fremadskuende marketer, hvilket er bevæggrundene for at placere ham på årets The M List.

Hvad er din største professionelle succes i 2015?
At Peugeot også er blevet en succes i Sverige.
Hvad gør dig til den professionelle person, du er?
Uddannelse, erfaring, dygtige kolleger og et snusfornuftigt købmandsgen.
Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2016?
Forstærke brandoplevelsen uden at gå på kompromis med salget.
Hvor finder du din faglige inspiration?
Kolleger, konkurrenter og andre brancher.
Hvad er dit bedste råd til dine kollegaer i branchen?
Fokus.
Hvis 2016 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
Forbedret brand perception, øget salg og have det sjovt med mine kolleger.

custom add this