Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



ASBJØRN HAUGSTRUP

Titel:
CEO & partner
Virksomhed:
Radius Kommunikation A/S
Titel:
CEO & partner
Virksomhed:
Radius Kommunikation A/S
Erfaring:
Asbjørn var i 1999 Senior Consultant hos Gunbak & Co., hvorefter han i 2001 blev partner og rådgiver hos Rostra Kommunikation og Research. I 2011 blev han Personal Advisor hos Ministry of Climate and Energy, hvorefter han blev særlig rådgiver inden for først Økonomi- og Indenrigsministeriet og senere for udenrigsministeren. Siden 2015 har han været CEO og partner hos Radius Kommunikation.

ASBJØRN HAUGSTRUP

Asbjørn Haugstrup er en stærk kommunikationsprofil og et stort ledelsestalent, hvilket har ført til høj medarbejdertilfredshed i kommunikationsbureauet Radius Kommunikation. Asbjørn kommer med stor dedikation til sit felt og stærke kommunikative kompetencer, og med flair for at tænke i nye muligheder er han medskyldig i, at Radius Kommunikation på fem år næsten har fordoblet sin bruttoavance. Asbjørn anser en del af succesen for at bunde i den nye arbejdsform "smart collaboration", som virksomheden tager afsæt i. Ambitionen er, at kunden skal opleve virksomheden som et jazzorkester, hvor hver enkelt medarbejder skal fremhæves for sin ekspertise og herigennem sit bidrag til samspillet, hvor det egentlige resultat skabes. Asbjørn skal anerkendes for sine kvaliteter som leder og sine resultater med Radius Kommunikation.
Hvad har været din største professionelle succes i 2017?
At vi lykkes med at tiltrække, fastholde og udvikle de allerbedste medarbejdere – og få dem til at arbejde sammen på tværs af faglige kompetencer.
Hvad har været din største professionelle skuffelse i 2017?
Jeg går ikke og lister skuffelserne. Men provokeret af spørgsmålet: Jeg synes stadig en del offentlige udbud trækker uproportionalt hårde veksler på byderne – og flere af os vil fremover oftere takke nej til at deltage. Resultatet er dårligere løsninger for køberne.
Hvad bliver din største marketing udfordring i 2018?
Fortsat at kunne tiltrække, fastholde og udvikle de bedste medarbejdere – og få dem til at spille sammen som et sublimt jazzorkester, når vi skal levere rådgivning og løsninger.
Hvor finder du din faglige inspiration?
Utallige kilder: Kolleger, kunder, bøger, venner, børn, børns venner, faglige fællesskaber o.m.a.
Hvis der var en i branchen du skulle give et skulderklap - hvem skulle det være og hvorfor?
Alle vi rådgivere bærer viden og erfaring rundt i samfundet, og distribuerer den, hvor den gør nytte. Nogle er generøse og får også tid til at skrive en god bog. Astrid Haug fx fortjener et skulderklap.
Hvis 2018 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
Arbejdsmæssigt: Vækst på top og bund. Vha. superdygtige kolleger og en stærk kultur.

custom add this