Søndag 7. februar 2016
  • 05. feb 16 Digitalt

    Super Bowl rykker digitalt

    Når den 50. udgave af Super Bowl løber af stablen på søndag forventes en stor del af amerikanerne at følge med på andre skærme end tv-skærmen. I år er det også første gang, at de kendte Super Bowl-reklamer bliver vist simultant på alle enheder.

    læs mere
  • 05. feb 16 International

    Hvem vinder reklame-Bowl?

    OPDATERET: På søndag kæmper Audi, Heinz, Snickers, Budweiser, Doritos, Coca-Cola, Chrysler og alle de andre igen om forbrugernes og seernes opmærksomhed. Se et pluk af årets Super Bowl- reklamefilm her.

    læs mere
  • 05. feb 16 Digitalt

    Vi er blevet dygtige, men...

    ... måske også for pæne? spørger Pelle Martin fra Spring/Summer, der snart skal være med til at bedømme årets bedste, danske digitale arbejder i håndværkskategorien ”Craft” ved Danish Internet Award (DIA). ”Jeg savner lidt mere skævhed,” siger han.

    læs mere
  • 05. feb 16 Bureauer

    Stor kunde til nyt konsulenthus

    Finanssektoren oplever en kraftig disruption. Ønsket om at styrke sin relevans for de 55.000 medlemmer og det omkringliggende samfund, får Finansforbundet til at forberede sig på fremtiden. Det nye brand consultancy Charter Five står bag.

    læs mere
  • 05. feb 16 Navne

    Profil fra Audi til Porsche

    Efter knap fire år som marketingchef hos Audi tiltræder Christine Jelved den 1. april jobbet som chef for Porsche Danmark. Hun skal med andre ord være generalist, snarere end marketing-specialist.

    læs mere
  • 05. feb 16 Digitalt

    Mode-brand: Nu med stempel

    Kaffebarer og takeaway-steder har ikke længere patent på at uddele stempelkort med tilhørende rabatter. Nu vil Vero Moda også være med. Satsningen skal skabe loyalitet - og sikre butikkerne endnu et værktøj til at agere lokalt.

    læs mere
  • 05. feb 16 Navne

    Profil fra Audi til Porsche

    Efter knap fire år som marketingchef hos Audi tiltræder Christine Jelved den 1. april jobbet som chef for Porsche Danmark. Hun skal med andre ord være generalist, snarere end marketing-specialist.

    læs mere
  • 05. feb 16 International

    Hvem vinder reklame-Bowl?

    OPDATERET: På søndag kæmper Audi, Heinz, Snickers, Budweiser, Doritos, Coca-Cola, Chrysler og alle de andre igen om forbrugernes og seernes opmærksomhed. Se et pluk af årets Super Bowl- reklamefilm her.

    læs mere
  • 03. feb 16 Kampagner

    Lille malerfirma bag viralt hit

    Man behøver ikke være Coca-Cola eller Budweiser for at eksperimentere med content og gå viralt: Det leverer et lille, københavnsk malerfirma beviset på - godt hjulpet på vej af det nye content-bureau Holy Truffle.

    læs mere
  • 05. feb 16 Bureauer

    Stor kunde til nyt konsulenthus

    Finanssektoren oplever en kraftig disruption. Ønsket om at styrke sin relevans for de 55.000 medlemmer og det omkringliggende samfund, får Finansforbundet til at forberede sig på fremtiden. Det nye brand consultancy Charter Five står bag.

    læs mere