Mandag 30. marts 2015
  • 27. mar 15 Bureauer

    Zupa går i offensiven

    Zupa opruster og henter en række tunge profiler til bureauet. Det drejer sig bl.a. om en ny Senior Art Director og to nye Account Directors med masser af bureauerfaring.

    læs mere
  • 27. mar 15 Kampagner

    Volvo redder medtrafikanter

    Ny Volvo-kampagne manifesterer endnu engang det svenske bilmærke som klassens duks, når det kommer til sikkerhed. I samarbejde med Grey London og Albedo100 har Volvo fået udviklet sin egen LifePaint-spray, der får cyklister og andet godtfolk til at lyse op i mørke.

    læs mere
  • 27. mar 15 Kampagner

    Rynke danser derudaf

    På få dage har den nye reklamevideo for Rynkeby med reklameaben ”Rynke” nået over en million visninger på YouTube. Marketingdirektøren er begejstret.

    læs mere
  • 27. mar 15 Digitalt

    DIA15: Mod internationale højder

    Med knap 400 indsendte arbejder til Danish Digital Awards, var det enorme mængder præsentationer, DIA-juryen skulle tage stilling til før shortlisten lå klar.

    læs mere
  • 27. mar 15 Navne

    Det hedder MOI, ikke ROI

    Begrebet ”the Moment of Inspiration” er langt bedre end ”Return of Investment”, mener Andrew Davis. Inspiration i en digital verden er det, der aktiverer følelserne, og følelser driver adfærden.

    læs mere
  • 27. mar 15 Bureauer

    Zupa går i offensiven

    Zupa opruster og henter en række tunge profiler til bureauet. Det drejer sig bl.a. om en ny Senior Art Director og to nye Account Directors med masser af bureauerfaring.

    læs mere
  • 25. mar 15 Kampagner

    Værsgo: Årets digitale pletskud

    Med hele tre priser blev Bestseller-brandet Jack&Jones’ Frontline iPad-app den helt store vinder ved Danish Digital Award. App’en stjal dog langt fra hele rampelyset. Se alle vinderne her.

    læs mere
  • 27. mar 15 Navne

    Ny direktør til MEC i Aarhus

    MEC har fundet afløseren for Heine Jørgensen, der for kort tid siden forlod mediebureauets Aarhus-kontor til fordel for en stilling som kommerciel direktør hos eBay. Afløseren har masser af erfaring fra kundesiden, og det passer Uffe Henriksen, CEO hos MEC, perfekt.

    læs mere
  • 27. mar 15 Kampagner

    Volvo redder medtrafikanter

    Ny Volvo-kampagne manifesterer endnu engang det svenske bilmærke som klassens duks, når det kommer til sikkerhed. I samarbejde med Grey London og Albedo100 har Volvo fået udviklet sin egen LifePaint-spray, der får cyklister og andet godtfolk til at lyse op i mørke.

    læs mere
  • 26. mar 15 Digitalt

    DIA’15: Her er shortlisten

    OPDATERET MED NY SHORTLISTE: Danish Internet Award (DIA) er i luften med årets shortliste. Se alle de nominerede arbejder og bureauer her.

    læs mere