Lørdag 30. august 2014
  • 29. aug 14 Kampagner

    Grand Prix til trafik-humor

    Reklamebureauet SHRPA løb med Grand Prix for kampagnen ”Vis omtanke i trafikken - Alt andet er til Grin” for Aalborg Kommune, da den kreative, nordjyske prisfest, Årets Brøl, løb af stablen fredag aften. Bureauet blev igen i år det mest vindende - efterfulgt af Clienti og Det Nye Sort.

    læs mere
  • 29. aug 14 Kampagner

    Old Spice-fyren deler vandene

    FREDAGSFILM: Old Spices’ legendariske reklamefrontfigur Isaiah Mustapha har taget Ice Bucket-udfordringen op. Og han laver - helt i tråd med sin rolle i Old Spice-reklamerne - en ren ”Chuck Norris”. Se med her.

    læs mere
  • 29. aug 14 Kampagner

    Lydbutik forbyder "rapmusik"

    Ny tv-kampagne for Hi-Fi Klubben fortsætter kampen mod dårlige lydoplevelser. Hvor kampen tidligere udspillede sig i retssalen er den nu blevet til breaking news, helt ude fra arnestedet. AarhusKontoret og produktionsselskabet U Itch I Scratch står bag filmen.

    læs mere
  • 29. aug 14 Kampagner

    Her er en moderne outdoor

    Outdoor-markedet er i fuld gang med at blive digitaliseret, og det giver bl.a. annoncørerne mulighed for at differentiere budskaberne efter klokkeslæt. Det har IKEA udnyttet ved et af Københavns trafikale knudepunkter. City Reklame har eksekveret.

    læs mere
  • 29. aug 14 Kampagner

    Fra fiasko til 5.000 likes

    Det lignede en veritabel shitstorm for Imerco, men behændig håndtering vendte stemningen. Korte, præcise og ikke bortforklarende kommentarer vendte viral vrede til en omdømmemæssig succes, vurderer Christian Bjerring.

    læs mere
  • 29. aug 14 Kampagner

    Fra fiasko til 5.000 likes

    Det lignede en veritabel shitstorm for Imerco, men behændig håndtering vendte stemningen. Korte, præcise og ikke bortforklarende kommentarer vendte viral vrede til en omdømmemæssig succes, vurderer Christian Bjerring.

    læs mere
  • 28. aug 14 Kampagner

    Traditionel marketing drukner

    Kunderne har magten. De reagerer ikke positivt på traditionelle salgsbudskaber, siger den amerikanske content marketing-guru, Marcus Sheridan. Hans budskab er simpelt om end ikke revolutionært: Lyt til dine kunder.

    læs mere
  • 27. aug 14 Kampagner

    Hjaltelin i gavehumør

    læs mere
  • 28. aug 14 Digitalt

    Ad blocking kommer snigende

    En sjettedel af danskerne bruger en eller anden form for ad blocking, viser undersøgelse. ”Marketing er udfordret,” siger Paw Saxgren fra GroupM.

    læs mere
  • 29. aug 14 Kampagner

    Her er en moderne outdoor

    Outdoor-markedet er i fuld gang med at blive digitaliseret, og det giver bl.a. annoncørerne mulighed for at differentiere budskaberne efter klokkeslæt. Det har IKEA udnyttet ved et af Københavns trafikale knudepunkter. City Reklame har eksekveret.

    læs mere