Torsdag 5. marts 2015
  • 05. mar 15 Digitalt

    Ny digi-Award: Her er shortlisten

    Danish Digital Award har holdt jurymøde og fundet frem til de arbejder, der skal optræde på den nye digitale pris’ første shortliste. Se de nominerede arbejder her.

    læs mere
  • 05. mar 15 Kampagner

    Af sted til Djursland

    Djursland vil brandes endnu mere som ferieområde under payoff’et ”Det vildeste Danmark.” Naturen og forlystelserne er trækplastret og Clienti laver kommunikationen.

    læs mere
  • 05. mar 15 International

    Coca-Cola med ny brandstrategi

    Læskedrikgiganten samler sin danske cola-portefølje under én brand-paraply. Det betyder, at markedsføring, emballager, merchandise og sponsorering af Coca-Cola i Danmark vil få én fælles brandidentitet. På bureaufronten betyder den nye strategi ikke umiddelbart ændringer.

    læs mere
  • 05. mar 15 Kampagner

    Kæmpe burgersucces hos Q8

    Tre bureauer - Advance, Magnetix og IUM - samarbejdede for deres fælles kunde Q8 om lanceringen af en burger i sortimentet. Resultaterne overgik alle forventninger i salg og permissions og blev ifølge Q8 selv en fantastisk god case på omni-channel.

    læs mere
  • 05. mar 15 Dagens Aviser

    Carlsberg gør op med smørelse

    Drop smørelsen.

    læs mere
  • 04. mar 15 Kampagner

    Sådan får man drømme-jobbet

    En ung dansk art director fik takket være en noget usædvanlig jobansøgning hurtigt et job i den danske bureaubranche. Nu har ansøgningen også vakt international opmærksomhed.

    læs mere
  • 05. mar 15 International

    Coca-Cola med ny brandstrategi

    Læskedrikgiganten samler sin danske cola-portefølje under én brand-paraply. Det betyder, at markedsføring, emballager, merchandise og sponsorering af Coca-Cola i Danmark vil få én fælles brandidentitet. På bureaufronten betyder den nye strategi ikke umiddelbart ændringer.

    læs mere
  • 05. mar 15 Digitalt

    Ny digi-Award: Her er shortlisten

    Danish Digital Award har holdt jurymøde og fundet frem til de arbejder, der skal optræde på den nye digitale pris’ første shortliste. Se de nominerede arbejder her.

    læs mere
  • 04. mar 15 Kampagner

    Arla: Nu også med is-brand

    Arla rykker med på frozen yoghurt-bølgen lancerer i samarbejde med Premier Is en ny yoghurtis. Dermed flytter mejerigiganten ud af mejerikøleren og ind i fryseren hos landets mange iskiosker og tankstationer.

    læs mere
  • 04. mar 15 Bureauer

    Stor kunde til lille bureau

    Abbott Diabetes Care har efter en bureaurunde fundet en samarbejdspartner. Valget faldt på WeThink.

    læs mere