Torsdag 28. maj 2015
  • 28. maj 15 Kampagner

    Dobbelt FWA til Weber og Uncle

    For anden gang i bureauets historie har UncleGrey vundet den internationale pris FWA Site of the Day i både Mobile og Desktop. Begge priser gives for bureauets projekt BBQ Cultures for Weber.

    læs mere
  • 28. maj 15 Dagens Aviser

    Hovedsponsorer advarer Fifa

    Det europæiske fodboldforbund (Uefa) har således bedt Fifa udsætte fredagens valg, og nu begynde

    læs mere
  • 28. maj 15 Digitalt

    Halv milliard til Trustpilot

    Danske Trustpilot har rejst 500 mio. kr. i frisk kapital fra en række internationale investorer. Pengene er øremærket global vækst.

    læs mere
  • 28. maj 15 Bureauer

    50 mio. til dansk mediebureau

    Det danske mediebureau Blackwood Seven, der rummer tunge profiler fra såvel den digitale som traditionelle reklamebranche herhjemme, går nu ind på det tyske marked. Virksomheden har samtidig rejst 50 mio. kr. i ny kapital.

    læs mere
  • 28. maj 15 Kampagner

    WWF blander sig i valgkamp

    WWF Verdensnaturfonden lancerer ny kampagne, der melder sig ind valgkampen med valgplakater, politiske budskaber og spidskandidater, der er blandt nogle af verdens mest truede dyr. Bag kampagnen står reklamebureauet envision.

    læs mere
  • 06. maj 15 International

    Derfor skal du spise økologisk

    Sammen med reklamebureauet Forsman & Bodenfors har Coop i Sverige gennemført et eksperiment, hvor en familie kun måtte spise økologisk i to uger. Det kom der interessante resultater ud af. Se film om eksperimentet her.

    læs mere
  • 28. maj 15 Bureauer

    50 mio. til dansk mediebureau

    Det danske mediebureau Blackwood Seven, der rummer tunge profiler fra såvel den digitale som traditionelle reklamebranche herhjemme, går nu ind på det tyske marked. Virksomheden har samtidig rejst 50 mio. kr. i ny kapital.

    læs mere
  • 27. maj 15 International

    Spies-reklame på amerikansk tv

    Den danske Spies-reklame, ”Do it for Denmark” gør det ikke kun for Danmark, men for hele verden. Forleden var den prisvindende reklame samtaleemne i det amerikansk talkshow Real Time med Bill Maher. Se med her.

    læs mere
  • 27. maj 15 Bureauer

    UncleGrey tjener penge

    UncleGrey har knoklet 10 år for at vende skuden og det er lykkes. 3,2 mio. kr. på bunden lyder ikke af meget, men det er 10 år siden tallene har været sorte, og med en forstærkning af Thomas Ilum som kreativ direktør er bureauet på rette vej.

    læs mere
  • 26. maj 15 Kampagner

    Fårup får røven på komedie

    Fårup Sommerland har hyret den folkekære og politiske ukorrekte flodhest, Dolph, som frontfigur for nyt kommunikationsunivers. Den kontroversielle figur har nemlig efter længere tids lediggang fået en praktikplads i den nordjyske forlystelsespark, hvor han kommer til at ruske op i parkens maskotter, der i reklameøjemed har levet en anonym tilværelse.

    læs mere