Mandag 28. juli 2014
  • 11. jul 14 Kampagner

    God sommer!

    Markedsførings redaktion går på sommerferie, og det samme gør derfor nyhedsbrevet.

    læs mere
  • 11. jul 14 Bureauer

    Pharma-gigant vælger Vertic

    En af verdens førende pharma-virksomheder inden for allergivacciner, danskbaserede ALK, har valgt Vertic som sit globale, digitale reklamebureau. For nylig udmøntede samarbejdet sig i en større event i København, hvor ALK i bedste virtual reality-stil sprang ud som vaskeægte ”digital first mover”.

    læs mere
  • 11. jul 14 Kampagner

    Cocio indtager England

    FREDAGSFILM: Den populære danske chokolademælk, Cocio, har med sloganet ”Nothing But Great Taste” og en god omgang humor indtaget Storbritannien. Ny reklamefilm fra Cocios globale bureau, DDB i Danmark, er i luften til de tørstige briter. Se den her.

    læs mere
  • 11. jul 14 Kampagner

    Spil fodbold i skyggen

    Cancerfonden - Sveriges svar på Kræftens Bekæmpelse - skabte i juni, op til starten af VM i fodbold, en ganske speciel fodboldbane i Stockholm. Nu er der lavet en lille film om eventen, som havde til formål at lære svenskerne at passe på med for meget sol. Se filmen her.

    læs mere
  • 11. jul 14 Dagens Aviser

    Danske firmaer betaler til tiden

    Det nærmer sig det skinhellige, men det ser godt ud på papiret: Danske virksomheder er blandt de

    læs mere
  • 04. jul 14 Kampagner

    Carlsberg for fan

    Når Superligaen om få uger igen sparkes i gang, får tre af holdenes fans mulighed for at fejre de forhåbentlig flotte resultater på grønsværen med egne klub-øl.

    læs mere
  • 10. jul 14 Navne

    Huset skal på direktør-jagt

    Michael Raffnsøe, der har været direktør for Huset Markedsføring siden 2011, forlader efter gensidig aftale med bestyrelsen sit job i indeværende måned.

    læs mere
  • 09. jul 14 Bureauer

    RelationshusetGekko er solgt

    Bording Koncernen har overtaget 55 procent af relations- og dialogbureauet RelationshusetGekko. Ledelsen udgøres fortsat af Jan Køhler og Maria Furbo, som tilsammen ejer de samme 45 procent, som de hele tiden har ejet. Partner og medstifter Finn Overgaard stopper på bureauet efter sommerferien.

    læs mere
  • 07. maj 13 Kampagner

    Er dit navn på Coca-Cola listen?

    En stor del af de danske forbrugere mellem 12 og 29 år vil i disse dage kunne finde deres eget navn på Coca-Cola-flaskerne. Reklameekspert er ikke i tvivl om, at kampagnen bliver en succes. Hør hvorfor.

    læs mere
  • 10. jul 14 Kampagner

    Bibob vil være trendsetter

    Det nytter ikke at kæmpe om danskernes gunst på mobilmarkedet med prisen som eneste våben. I dag skal der andet og mere til, lyder det fra Bibob, som derfor er i fuld gang med at skabe sig en skarp musikprofil. Alene i 2014 er mobilselskabet sponsor på fem sommerfestivaler.

    læs mere

Er Løkke som spydspids en fordel for Venstre?