Torsdag 29. januar 2015
  • 28. jan 15 Kampagner

    Når uretfærdighed driver os

    ”Vi forstår helt umiddelbart, når noget er uretfærdigt. Vi oplever næsten en fysisk reaktion, når vi oplever uretfærdighed. Og når det har livstruende konsekvenser, vokser villigheden til at reagere og hjælpe”, siger Sune Bang.

    læs mere
  • 28. jan 15 Kampagner

    Pc-spil skal sælge undertøj

    Det svenske mode-brand, der er opkaldt efter tennis-legenden Björn Borg lancerer i dag sin nye forårskollektion - ved hjælp af et computerspil. Der opereres ud over gamer-dimensionen også med in-game shopping.

    læs mere
  • 28. jan 15 Bureauer

    Royal Beer vælger nyt bureau

    Faxe-bryggeriet Royal Unibrew har valgt Revolt til at sætte øget fokus på earned media og community i markedsføringen af Royal Beer-porteføljen.

    læs mere
  • 28. jan 15 Kampagner

    Carlsberg digitaliserer ølhanen

    Carlsberg vil puste nyt liv i ølhanerne med en digital kampagne. Ølgiganten får hjælp til at kommunikere budskabet af det kreative digitale bureau Konstellation, der også stod bag Carlsbergs #happybeertime.

    læs mere
  • 28. jan 15 Bureauer

    Brillegigant satser dansk

    GrandVision, der bl.a. er medejer af Synoptik og er repræsenteret i 41 lande, indleder et nyt samarbejde med danske Data Intelligence, der er eksperter i salgsmodellering.

    læs mere
  • 26. jan 15 Kampagner

    Kaffekæde i nye klæder

    Efter femten år med billeder af kaffeplantager går Baresso retro for at fremhæve kaffekædens historie i den kommercielle kommunikation. Det har bl.a. medført et nyt logo. Anew er bureaupartneren.

    læs mere
  • 27. jan 15 Digitalt

    Hjemmesiden på vej i graven

    2015 bliver ifølge det digitale bureau 1508 året, hvor nekrologen skal skrives over 90’er-fænomentet ”informationssites”, eller portaler om man vil. De digitale bureauers fremtid ligger i stedet i udvikling og sparring omkring relevante services.

    læs mere
  • 28. jan 15 Navne

    Ny marketingdirektør til Silvan

    OPDATERET: Byggemarkedskæden Silvan har hyret Jesper Dalgaard Jensen som ny marketingdirektør. Han kommer fra en stilling som marketingchef hos konkurrenten Jem & Fix.

    læs mere
  • 28. jan 15 International

    Fastfood-brand med mere kød

    Carl’s Jr. har hyret modellen Charlotte McKinney som frontfigur for en ny kampagne, der hylder frodige og naturlige råvarer. 5 mio. YouTube-visninger er det hidtil blevet til.

    læs mere
  • 27. jan 15 Navne

    Rema 1000-chef er årets CMO

    Rema 1000s Anders René Jensen løb med titlen, da Berlingske, AdPeople og SAS Institute i går kårede personen bag den bedste marketing-indsats i 2014.

    læs mere