Torsdag 28. august 2014
  • 27. aug 14 Kampagner

    Hjaltelin i gavehumør

    læs mere
  • 27. aug 14 Kampagner

    7-Eleven: Nu med regnbue

    Allerede fra i dag bliver der varmet op til regnbuefest i København i anledningen af dette års Pride, og i år har paraden for første gang fået en hovedsponsor: kioskkæden 7-Eleven. Og det er der gode grunde til, fortæller kædens danske marketingchef.

    læs mere
  • 27. aug 14 Kampagner

    Men så hjælp mig dog

    Forleden var en lille pige fanget i sønderbombede krigs-murbrokker midt på Københavns Hovedbanegård. Der var dog tale om en event for Red Barnet - baseret på et interaktivt Instagram-koncept - og godt hjulpet på vej af reklamebureauet We Love People. Se film fra eventen her.

    læs mere
  • 27. aug 14 Kampagner

    Kan mediabureauer være geniale?

    Det er der vist ikke mange, der tror, men Dentsu Aegis har bevist, at kreativitet og den rigtige idé sagtens kan fødes Inhouse. Og det udløste bl.a. en Titanium-løve i sommer i Cannes og tonsvis af PR.

    læs mere
  • 27. aug 14 Kampagner

    Om sponsoraters fremtid

    Forbrugerne er med til at ændre vinklen på sponsorater. Virksomheder, der i fremtiden ønsker at være konkurrencedygtige, skal forberede sig på langt mere krævende forbrugere, der stiller stadigt højere krav til virksomheders sociale ansvar og plads i samfundet.

    læs mere
  • 27. aug 14 Kampagner

    Iskold skylle til SoMe-profiler

    Markedsførings ansvarshavende redaktør, Christian W. Larsen, har det svært med det virale fænomen ”Ice Bucket Challenge”, der rejser millioner af dollar til kampen mod ALS. Jan Christiansen fra Pretty Social Media forsøger at forklare sammenhængen, før det hele drukner i isvand.

    læs mere
  • 26. aug 14 Navne

    Duckert er igen den rigeste

    Jan Duckert og Jesper Kunde skiller sig markant ud fra de andre 300 millionærer, der har formuer på tilsammen 2,5 mia. kr. Ikke alle er ramt lige hårdt af finanskrisen, mener Ole Egholm, der har skabt årets største bureauanalyse.

    læs mere
  • 26. aug 14 Digitalt

    Annoncekroner spildes online

    Op mod hver anden bannerannonce bliver ikke set, og det er blot et af de problemer, digitale marketingkampagner lider under, lyder det fra Accenture. ”Mål i real-tid, så får du et retvisende billede af en digital kampagnes effekt,” lyder opfordringen.

    læs mere
  • 27. aug 14 Kampagner

    Kan mediabureauer være geniale?

    Det er der vist ikke mange, der tror, men Dentsu Aegis har bevist, at kreativitet og den rigtige idé sagtens kan fødes Inhouse. Og det udløste bl.a. en Titanium-løve i sommer i Cannes og tonsvis af PR.

    læs mere
  • 27. aug 14 Kampagner

    Men så hjælp mig dog

    Forleden var en lille pige fanget i sønderbombede krigs-murbrokker midt på Københavns Hovedbanegård. Der var dog tale om en event for Red Barnet - baseret på et interaktivt Instagram-koncept - og godt hjulpet på vej af reklamebureauet We Love People. Se film fra eventen her.

    læs mere