Mandag 21. april 2014

Søgefelt

  • 14. apr 14 Navne

    Glædelig Påske

    Markedsførings to daglige nyhedsbreve holder Påskeferie. Til gengæld er vi på gaden med et nyt nummer af vores avis i løbet af denne uge....

    læs mere
  • 14. apr 14 Navne

    Glædelig Påske

    Markedsførings to daglige nyhedsbreve holder Påskeferie.

    læs mere
  • 11. apr 14 Bureauer

    Nu ruller reklamekronerne (ikke)

    ... i hvert fald ikke i Danmark, lyder det fra mediabureaet BPN. Tværtimod er 200 mio. reklamekroner forsvundet i årets første kvartal. Det svarer til et fald på 4,5 procent.

    læs mere
  • 11. apr 14 Navne

    Endnu en dansker i VM-jury

    Først var der tre, siden fire - og nu viser det sig, at en femte dansker er udvalgt til at sidde med i juryen ved VM i reklame i Cannes til sommer. Bevares - han er uddannet i London og bor og arbejder i Sverige - men han er faktisk dansk.

    læs mere
  • 11. apr 14 Dagens Aviser

    Koncerter handler om gåsehud

    Den danske afdeling af koncertarrangøren Live Nations er i luften med en ny kampagne, der skal tale til følelserne. ZupaRecommended er bureauet bag, og du kan se kampagnefilmen her.

    læs mere
  • 11. apr 14 International

    Oreo: Værsgo og hack

    Oreo står bag ny kampagne, som skal få folk til at dele ”Oreo Hacks”, hvor de populære kiks eksempelvis indgår i madlavning. Bag kampagnen står bureauet 360i.

    læs mere
  • 08. apr 14 Kampagner

    LinkedIn sikrede salgssucces

    Microsoft og Vestas har begge inden for de seneste år kastet sig ud i store B2B-kampagner via LinkedIn. Begge med kæmpesucces, og begge med det digitale bureau Vertic som partner. Men generelt halter danske virksomheder ifølge Vertic bagud med at udnytte LinkedIn i B-to-B-sammenhæng.

    læs mere
  • 11. apr 14 Kampagner

    Ny Scandlines-kampagne på vej

    Vi bliver passende i det maritime, når færgeselskabet Scandlines på mandag søsætter sit nye reklameunivers med ”Kaptajn Kaspersen” - alias skuespilleren Tommy Kenter - i front. Hjaltelin Stahl har stået ved kampagne-roret. Smugkig på to nye reklamefilm her.

    læs mere
  • 15. jan 13 Kampagner

    DBA går business-vejen

    Den Blå Avis udvider butikken og sigter mod også at blive en B2C handelsplads på nettet, hvor også splinternye varer sættes til salg.

    læs mere
  • 27. mar 14 Navne

    Vores Line har forladt os

    Line Buch Willadsen er desværre gået bort, blot 39 år ung. Line var en sprudlende festabe samtidig med, at hun fagligt var hamrende dygtig. ”Stille” var ikke hendes mellemnavn, det var ”social” til gengæld.

    læs mere
  • 05. okt 12 Navne

    SEP runder de 70 år

    Dette organs tidligere chefredaktør, Svend Erik Pedersen, fylder 70 år fredag. Uden SEP, ingen marketing-kommunikation i Danmark, så enkelt er det.

    læs mere

Hvor ofte klikker du på en banner-reklame?