Torsdag 28. maj 2015
  • 27. maj 15 International

    Spies-reklame på amerikansk tv

    Den danske Spies-reklame, ”Do it for Denmark” gør det ikke kun for Danmark, men for hele verden. Forleden var den prisvindende reklame samtaleemne i det amerikansk talkshow Real Time med Bill Maher. Se med her.

    læs mere
  • 27. maj 15 Kampagner

    Nu skal Nordfyn markedsføres

    Efter en bureaukonkurrence er et reklamebureau valgt til at markedsføre Nordfyn. Målet er at fastholde og tiltrække borgere til kommunen. Se her, hvem der vandt.

    læs mere
  • 27. maj 15 Kampagner

    Stor Toyota-kampagne er dansk

    Saatchi & Saatchi Danmark står bag en ny, europæisk kampagne for Toyota, der noget utraditionelt sætter gamle Toyotaer - og de mennesker, der bruger dem hver dag - i fokus. Bacon har produceret, og du kan se filmen her.

    læs mere
  • 27. maj 15 Bureauer

    UncleGrey tjener penge

    UncleGrey har knoklet 10 år for at vende skuden og det er lykkes. 3,2 mio. kr. på bunden lyder ikke af meget, men det er 10 år siden tallene har været sorte, og med en forstærkning af Thomas Ilum som kreativ direktør er bureauet på rette vej.

    læs mere
  • 27. maj 15 Digitalt

    Uden videoer dør du

    Den traditionelle og analoge tankegang hos medierne og annoncører kan blive årsagen til en selvorkestreret begravelse, mener man hos Outplay. Annoncering rundt om videoerne er krone til krone den bedste investering, glem ikke det.

    læs mere
  • 06. maj 15 International

    Derfor skal du spise økologisk

    Sammen med reklamebureauet Forsman & Bodenfors har Coop i Sverige gennemført et eksperiment, hvor en familie kun måtte spise økologisk i to uger. Det kom der interessante resultater ud af. Se film om eksperimentet her.

    læs mere
  • 27. maj 15 Kampagner

    Image-kampagne ramte plet

    Kampagnen med ”kærlighed” og ”frihed” ændrede Forsvarets image i befolkningen. Både hos Forsvaret og hos skaberne af kampagnen, Ogilvy, er der begejstring over resultaterne.

    læs mere
  • 26. maj 15 Kampagner

    Fårup får røven på komedie

    Fårup Sommerland har hyret den folkekære og politiske ukorrekte flodhest, Dolph, som frontfigur for nyt kommunikationsunivers. Den kontroversielle figur har nemlig efter længere tids lediggang fået en praktikplads i den nordjyske forlystelsespark, hvor han kommer til at ruske op i parkens maskotter, der i reklameøjemed har levet en anonym tilværelse.

    læs mere
  • 27. maj 15 Bureauer

    UncleGrey tjener penge

    UncleGrey har knoklet 10 år for at vende skuden og det er lykkes. 3,2 mio. kr. på bunden lyder ikke af meget, men det er 10 år siden tallene har været sorte, og med en forstærkning af Thomas Ilum som kreativ direktør er bureauet på rette vej.

    læs mere
  • 27. maj 15 Kampagner

    Stor Toyota-kampagne er dansk

    Saatchi & Saatchi Danmark står bag en ny, europæisk kampagne for Toyota, der noget utraditionelt sætter gamle Toyotaer - og de mennesker, der bruger dem hver dag - i fokus. Bacon har produceret, og du kan se filmen her.

    læs mere