Torsdag 17. april 2014

Søgefelt

  • 14. apr 14 Navne

    Glædelig Påske

    Markedsførings to daglige nyhedsbreve holder Påskeferie. Til gengæld er vi på gaden med et nyt nummer af vores avis i løbet af denne uge....

    læs mere
  • 14. apr 14 Navne

    Glædelig Påske

    Markedsførings to daglige nyhedsbreve holder Påskeferie.

    læs mere
  • 11. apr 14 Bureauer

    Nu ruller reklamekronerne (ikke)

    ... i hvert fald ikke i Danmark, lyder det fra mediabureaet BPN. Tværtimod er 200 mio. reklamekroner forsvundet i årets første kvartal. Det svarer til et fald på 4,5 procent.

    læs mere
  • 11. apr 14 Navne

    Endnu en dansker i VM-jury

    Først var der tre, siden fire - og nu viser det sig, at en femte dansker er udvalgt til at sidde med i juryen ved VM i reklame i Cannes til sommer. Bevares - han er uddannet i London og bor og arbejder i Sverige - men han er faktisk dansk.

    læs mere
  • 11. apr 14 Dagens Aviser

    Koncerter handler om gåsehud

    Den danske afdeling af koncertarrangøren Live Nations er i luften med en ny kampagne, der skal tale til følelserne. ZupaRecommended er bureauet bag, og du kan se kampagnefilmen her.

    læs mere
  • 11. apr 14 International

    Oreo: Værsgo og hack

    Oreo står bag ny kampagne, som skal få folk til at dele ”Oreo Hacks”, hvor de populære kiks eksempelvis indgår i madlavning. Bag kampagnen står bureauet 360i.

    læs mere
  • 11. apr 14 Kampagner

    Coke: Nu med regn-kampagne

    Coca-Cola er i luften med en ny kampagne, som skal få smilet frem blandt danskerne på regnvejrsdage. Omdrejningspunktet er et regnvejrs-galleri i Ribe.

    læs mere
  • 11. apr 14 Kampagner

    Ny Scandlines-kampagne på vej

    Vi bliver passende i det maritime, når færgeselskabet Scandlines på mandag søsætter sit nye reklameunivers med ”Kaptajn Kaspersen” - alias skuespilleren Tommy Kenter - i front. Hjaltelin Stahl har stået ved kampagne-roret. Smugkig på to nye reklamefilm her.

    læs mere
  • 09. apr 14 Kampagner

    DIA’14: Her er alle vinderne

    Årets DIA-hæder er uddelt, og vi bringer de 31 kåringer, herunder prisen som Digital Pioneer, der i år går til chefkonsulent Bo Tolstrup Christensen fra Danske Bank for Mobile Pay app’en og tankegangen bag.

    læs mere
  • 11. apr 14 Bureauer

    Nu ruller reklamekronerne (ikke)

    ... i hvert fald ikke i Danmark, lyder det fra mediabureaet BPN. Tværtimod er 200 mio. reklamekroner forsvundet i årets første kvartal. Det svarer til et fald på 4,5 procent.

    læs mere
  • 11. apr 14 Kampagner

    Vi stoler ikke på brands

    De færreste brands har forbrugernes tillid. Og hvis de forsvandt hen over natten, ville ingen bekymre sig om det. ”De brands, der opnår forbrugernes tillid, har gjort det ved at bygge personlighed ind i brandet”, siger Kasper Ulf Nielsen.

    læs mere

Hvor ofte klikker du på en banner-reklame?