Fredag 19. december 2014
  • 19. dec 14 Bureauer

    Bureau sælger produktionshus

    Reklamebureauet We Love People har skilt WLP Productions ud og solgt selskabet til de tre kvinder, der har stået i spidsen for det gennem...

    læs mere
  • 19. dec 14 Kampagner

    When I am 64…

    De 17-19 årige, der hørte Sgt. Pepper’s albumet i 1967, er i dag blevet 64. Det har envision lavet en analyse om, så vi bliver bedre til at...

    læs mere
  • 19. dec 14 Kampagner

    Philip Morris vælger Bates

    Philip Morris-koncernen har netop afsluttet en stor nordisk pitch for alle deres lokale mærker, og fem bureauer var inviteret til skønhedskonkurrencen. Danske Bates Y&R løb med sejren.

    læs mere
  • 19. dec 14 Bureauer

    Bureau sælger produktionshus

    Reklamebureauet We Love People har skilt WLP Productions ud og solgt selskabet til de tre kvinder, der har stået i spidsen for det gennem cirka tre år. Det nye produktionsselskab har fået navnet MADE BY US.

    læs mere
  • 19. dec 14 Kampagner

    Grundlovsfejring til ThinkHouse

    Det blev konsortiet ThinkHouse/ThinkPR, der løb med ordren på en omfattende kampagne i forbindelse med grundlovsfejringen næste år.

    læs mere
  • 19. dec 14 International

    Årets ”brandede” mandler

    Comicus & Co, alias reklamemand og tekstforfatter Carmichael Billingsley, kreerer i fritiden satiretegninger som små kommentarer til den daglige nyhedsstrøm. I år får bl.a. SAS, Danske Bank, en vis isenkramkæde, KiM’s og Carlsberg et par svirp med på vejen mod det nye år.

    læs mere
  • 19. dec 14 Kampagner

    Ikea tændte julelys i mørket

    Med en konkurrence på Facebook tidligere i år satte møbel- og indretningsgiganten Ikea i Danmark spot på den mørke vinter og opfordrede danskerne til at foreslå et sted, der trængte til julelys og hygge. En villavej i Tranbjerg ved Aarhus så lyset.

    læs mere
  • 17. dec 14 Kampagner

    Julekampagne stor-hitter

    Tre julefilm fra Post Danmark, som skal promovere det analoge julekort, har på kort tid fået over 1,2 mio. visninger på de sociale medier. Hjaltelin Stahl er bureauet bag, og hos Google fremhæves kampagnen nu blandt ”best practises” på YouTube.

    læs mere
  • 19. dec 14 Kampagner

    When I am 64…

    De 17-19 årige, der hørte Sgt. Pepper’s albumet i 1967, er i dag blevet 64. Det har envision lavet en analyse om, så vi bliver bedre til at forstå og kommunikere til de rige medborgere, der hader ordene ”gråt guld”.

    læs mere
  • 18. dec 14 Kampagner

    Spire-blyant hitter i udlandet

    Den spirende blyant, som en dansk iværksætter satte i produktion for halvandet år siden, er et kæmpehit i udlandet. Og det er bloggere - ikke reklamer - der har hjulpet succesen på vej.

    læs mere
  • 19. dec 14 Bureauer

    Bureau sælger produktionshus

    Reklamebureauet We Love People har skilt WLP Productions ud og solgt selskabet til de tre kvinder, der har stået i spidsen for det gennem cirka tre år. Det nye produktionsselskab har fået navnet MADE BY US.

    læs mere
  • 19. dec 14 Digitalt

    Årets bedste YouTube-reklamer

    Nike fører an i årets opgørelse over de mest sete reklamer på YouTube. Med over 100 mio. visninger overgår Nike så at sige sig selv. På andenpladsen finder man nemlig også en Nike-reklame, som gør det ”mindre pænt” med 74 mio. visninger.

    læs mere