Søndag 20. april 2014

Søgefelt

  • 14. apr 14 Navne

    Glædelig Påske

    Markedsførings to daglige nyhedsbreve holder Påskeferie. Til gengæld er vi på gaden med et nyt nummer af vores avis i løbet af denne uge....

    læs mere
  • 14. apr 14 Navne

    Glædelig Påske

    Markedsførings to daglige nyhedsbreve holder Påskeferie.

    læs mere
  • 11. apr 14 Bureauer

    Nu ruller reklamekronerne (ikke)

    ... i hvert fald ikke i Danmark, lyder det fra mediabureaet BPN. Tværtimod er 200 mio. reklamekroner forsvundet i årets første kvartal. Det svarer til et fald på 4,5 procent.

    læs mere
  • 11. apr 14 Navne

    Endnu en dansker i VM-jury

    Først var der tre, siden fire - og nu viser det sig, at en femte dansker er udvalgt til at sidde med i juryen ved VM i reklame i Cannes til sommer. Bevares - han er uddannet i London og bor og arbejder i Sverige - men han er faktisk dansk.

    læs mere
  • 11. apr 14 Dagens Aviser

    Koncerter handler om gåsehud

    Den danske afdeling af koncertarrangøren Live Nations er i luften med en ny kampagne, der skal tale til følelserne. ZupaRecommended er bureauet bag, og du kan se kampagnefilmen her.

    læs mere
  • 11. apr 14 International

    Oreo: Værsgo og hack

    Oreo står bag ny kampagne, som skal få folk til at dele ”Oreo Hacks”, hvor de populære kiks eksempelvis indgår i madlavning. Bag kampagnen står bureauet 360i.

    læs mere
  • 08. apr 14 Kampagner

    LinkedIn sikrede salgssucces

    Microsoft og Vestas har begge inden for de seneste år kastet sig ud i store B2B-kampagner via LinkedIn. Begge med kæmpesucces, og begge med det digitale bureau Vertic som partner. Men generelt halter danske virksomheder ifølge Vertic bagud med at udnytte LinkedIn i B-to-B-sammenhæng.

    læs mere
  • 03. okt 13 Kampagner

    Danske Bank dropper kampagner

    Danske Banks nye topchef, Thomas Borgen, kritiserer sin forgængers strategi på fire områder, heriblandt image-kampagnen "New Normal - New Standards", som Borgen kalder en fejl. Han slår fast, at det er slut med image-kampagner for Danske Bank.

    læs mere
  • 11. apr 14 Kampagner

    Ny Scandlines-kampagne på vej

    Vi bliver passende i det maritime, når færgeselskabet Scandlines på mandag søsætter sit nye reklameunivers med ”Kaptajn Kaspersen” - alias skuespilleren Tommy Kenter - i front. Hjaltelin Stahl har stået ved kampagne-roret. Smugkig på to nye reklamefilm her.

    læs mere
  • 06. sep 12 Bureauer

    Politi på heste var god branding

    Det beredne politi forsvinder snart fra Københavns gader som led i en sparerunde. Reklamefolk med sans for branding betegner det som et tab.

    læs mere
  • 25. feb 11

    Tv-vært skal sælge Lidl

    En ny reklamekampagne med den kendte tv- og radiovært Anja Steensig som frontfigur skal gøre detailkæden Lidl til synonym med kvalitet og troværdighed.

    læs mere

Hvor ofte klikker du på en banner-reklame?