Onsdag 23. april 2014

Søgefelt

  • 23. apr 14 Kampagner

    Vild succes med dyre-kort

    Statistisk set ejer stort set alle danskere mellem 0 og 100 år to af de populære dyre-samlekort, som i øjeblikket uddeles, når man handler i Bilka og Føtex. På mindre end fem uger har butikkerne uddelt over 10 mio. kort under kampagnen, som eksperter nu også roser for at kombinere leg og læring.

    læs mere
  • 23. apr 14 Navne

    Dansker top-kreativ hos IKEA

    En af de dygtigste danske kreative, Morten Kjær, er udnævnt til jobbet som IKEA’s kreative globale topchef. ”Jobskiftet sker i god ro og orden”, lyder det fra Ogilvy & Mather Danmark, men tidspunktet for hans tiltrædelse hos IKEA forhandles stadig.

    læs mere
  • 23. apr 14 Digitalt

    Hvem er egentlig konge?

    Digitaliseringen har fået bureauer og annoncører til at glemme de gode dyder. Det er produktet, brandet og virksomhedens ageren, der er konge, ikke kommunikationen eller valg af platforme. Poul Mikkelsen og Jørn Duus drøfter den kommercielle kommunikations og branchens aktuelle tilstand.

    læs mere
  • 23. apr 14 Navne

    Udefra er bedre end indefra

    Der ligger et gigantisk potentiale i at bruge kvaliteterne i ens netværk, der i øvrigt bliver større og større og kvalitativt oprustet fra time til time. Jacob Bøtter, en slags ekspert i videndeling, har skrevet en fin lille bog om mulighederne.

    læs mere
  • 23. apr 14 Bureauer

    Bureau samler marketingspidser

    AdPeople står bag nyt forum, som sætter fokus på CMO’ens nye marketing-agenda, hvor det fremover er målgruppen, som afgør det enkelte brands skæbne.

    læs mere
  • 23. apr 14 Bureauer

    DK's 1. discount-bureau er født

    Så ramte discountbølgen også den danske reklamebranche. Et nyt bureau, reklame2go, vil gøre op med de høje timelønninger i branchen. ”Value for no money”, lyder sloganet i bureauet, som erfarne bureaufolk står bag.

    læs mere
  • 22. apr 14 Bureauer

    Bureau betaler kæmpebøde

    Reklamebureauet Clienti betaler 200.000 kr. i bøde for at misbruge erhvervshemmeligheder fra det konkursramte Par No 1 i Aalborg. Bureauets adm. dir. slipper for fængsel, men skal også bøde 200.000 kr.

    læs mere
  • 23. apr 14 Navne

    Dansker top-kreativ hos IKEA

    En af de dygtigste danske kreative, Morten Kjær, er udnævnt til jobbet som IKEA’s kreative globale topchef. ”Jobskiftet sker i god ro og orden”, lyder det fra Ogilvy & Mather Danmark, men tidspunktet for hans tiltrædelse hos IKEA forhandles stadig.

    læs mere
  • 23. apr 14 Digitalt

    Hvem er egentlig konge?

    Digitaliseringen har fået bureauer og annoncører til at glemme de gode dyder. Det er produktet, brandet og virksomhedens ageren, der er konge, ikke kommunikationen eller valg af platforme. Poul Mikkelsen og Jørn Duus drøfter den kommercielle kommunikations og branchens aktuelle tilstand.

    læs mere
  • 23. apr 14 Kampagner

    Sportskæde i digitalt partnerskab

    Danmarks største sportsforhandler, Sportmaster, og et af verdens største sociale motionsfællesskaber, Endomondo, går nu sammen i et partnerskab.

    læs mere

Hvor ofte klikker du på en banner-reklame?