Onsdag 2. september 2015
  • 01. sep 15 International

    Her er Googles nye logo

    Søgegiganten Google har netop afsløret nyt logo. Det er blevet en smule mere kantet, og så er der udviklet nye elementer, der spiller sammen med navnetrækket.

    læs mere
  • 01. sep 15 International

    OL i Tokyo: Logo skrottet

    Logoet til OL i Tokyo i 2020 blev allerede ved præsentationen i juli kaldt ”plagiat”, men nu har arrangørerne alligevel valgt at trække logoet tilbage. Man benægter dog fortsat, at der skulle være tale om plagiat.

    læs mere
  • 01. sep 15 Bureauer

    Et tungt nyrehug til branchen

    KLUMME: I ”Kejserens nye reklameklæder” stiller tre bureauprofiler en diagnose over bureaubranchen, og det er godt. Men linjerne skal trækkes endnu skarpere op, mener Poul Mikkelsen i dagens klumme. Og der er i øvrigt ikke sket ret meget nyt, bortset fra tomme buzzwords.

    læs mere
  • 01. sep 15 Bureauer

    Dansk look til arabisk sports-TV

    Da sportskanalen AD Sports TV - der hører hjemme i De Forenede Arabiske Emirater - skulle relanceres, tog et kreativt Dubai-bureau fat i danske Frame.dk. Se resultatet af samarbejdet her.

    læs mere
  • 01. sep 15 Kampagner

    Finansselskab meldt til politiet

    En reklamefilm fra D:E:R, der stammer fra 2013, lever ifølge Forbrugerombudsmanden ikke op til lovens krav om, hvor tydeligt kreditoplysninger skal gives. Derfor er selskabet nu meldt til politiet i, hvad Forbrugeombudsmanden kalder en principiel sag.

    læs mere
  • 31. aug 15 Bureauer

    Bureau vinder opgave i Miami

    Det kreative danske bureau, BABY, der positionerer sig omkring Social First, skal hjælpe en af verdens mest offensive leverandører af IP-telefoni, svenske Rebtel, med at rekruttere kunder blandt cubanske emigranter bosat i Miami.

    læs mere
  • 01. sep 15 Bureauer

    Et tungt nyrehug til branchen

    KLUMME: I ”Kejserens nye reklameklæder” stiller tre bureauprofiler en diagnose over bureaubranchen, og det er godt. Men linjerne skal trækkes endnu skarpere op, mener Poul Mikkelsen i dagens klumme. Og der er i øvrigt ikke sket ret meget nyt, bortset fra tomme buzzwords.

    læs mere
  • 31. aug 15 Kampagner

    Butiksåbning var giga-succes

    Traditionel marketing, sociale medier og en meget synlig og kommunikerende direktør var med til at sikre den nye elektronikkæde POWER næsten tre gange så stor en omsætning på åbningsdagen som ventet. FRIDAY&Partners er bureau på satsningen.

    læs mere
  • 01. sep 15 International

    Kun for marketing-nørder

    CMO’erne kigger længere og længere ned i salgstragten, når de investerer marketing-kronerne. Content marketing er den hurtigst voksende enkeltkanal.

    læs mere
  • 01. sep 15 Bureauer

    Dansk look til arabisk sports-TV

    Da sportskanalen AD Sports TV - der hører hjemme i De Forenede Arabiske Emirater - skulle relanceres, tog et kreativt Dubai-bureau fat i danske Frame.dk. Se resultatet af samarbejdet her.

    læs mere