Lørdag 29. november 2014
  • 28. nov 14 Bureauer

    Helly Hansen vælger dansk PR

    Outdoor-brandet Helly Hansen har efter en bureaukonkurrence valgt Connect Communication som PR-bureau på det danske marked. Fokus kommer i Danmark bl.a. til at ligge på træningssegmentet - herunder løb.

    læs mere
  • 28. nov 14 Kampagner

    Hvornår går bussen?

    En ny kampagne for Midttrafik opfordrer folk til at lade bilen stå i den ”våde” juletid. Og for at gøre det nemmere at tage bussen har det midtjyske busselskab fået lavet 100.000 tatoveringer, som skal hjælpe folk med at huske, hvornår bussen går. Bag kampagnen står Falkenberg & Falkenberg.

    læs mere
  • 28. nov 14 Kampagner

    Hvad f... sker der hos naboen?

    FREDAGSFILM: Den tyske avis Welt am Sonntag, er i luften med en ny reklamefilm, der skal overbevise seerne om, at papir-aviser bare gør livet lidt mere spændende at leve. Grey Berlin og den danske instruktør Michael Toft står bag. SE FILMEN HER.

    læs mere
  • 28. nov 14 Kampagner

    Amerikanere satser dansk

    Den nystartede amerikanske virksomhed Munk Pack har hyret det danske PR-bureau Refresh Agency til at skabe opmærksomhed om producentens snacks, som henvender sig til aktive forbrugere.

    læs mere
  • 28. nov 14 Bureauer

    Crowdlendere vælger bureau

    Crowdlending-platformen Lendino skruer nu op for PR-charmen. Bureaupartneren er MSLGROUP.

    læs mere
  • 28. nov 14 Kampagner

    Drop fokusgrupperne

    Reklamebureauer bør i fremtiden tage mindre fejl. Og det kan lade sig gøre, hvis man som fx LEGO lærer af forbrugerne og ikke af fokusgrupperne. Der er megen læring gemt i eksemplet og af Demokraterne i USA.

    læs mere
  • 27. nov 14 Kampagner

    Tryg Plus løb med Grand Prixen

    Den mest effektive kommunikation er fundet. AEAs Grand Prix gik til Tryg Plus med Carat og Hjaltelin Stahl som fødselshjælpere. En ROMI på 12 gange og et nedsat churn på 30 pct. er svært at kimse ad. Se alle AEA-vinderne her.

    læs mere
  • 26. nov 14 Kampagner

    Hvorfor hedder de det?

    Hvorfor hedder Nivea, Fanta, Reebok, Hyundai og andre verdensberømte brands det, de hedder? Det kan du få svaret på her.

    læs mere
  • 27. nov 14 Digitalt

    Facebook-apps er passé

    Annoncører skal fremover satse på Facebooks timeline, hvis de vil fange brugernes opmærksomhed, lyder rådet fra Komfo. De velkendte apps anvendt til bl.a. julekalendere og konkurrencer er nemlig ikke optimeret til mobile.

    læs mere
  • 27. nov 14 Navne

    Carlsberg får ny kom-spids

    Ændringer i topledelsen hos Carlsberg betyder bl.a., at den øverste chef for koncern-kommunikation gennem 10 år, Anne-Marie Skov, træder ud af topledelsen. Afløseren er bl.a. tidligere kommunikationschef hos Cadbury Schweppes

    læs mere