Torsdag 2. oktober 2014
  • 02. okt 14 Digitalt

    "Purpose” er det nye nøgleord

    Hvis danske virksomheder vil fiske i det vigtigste hyttefad, skal de have fat i de 20-37 årige. Og de skal have et markant ”Purpose” for at få den bedst uddannede generation i historien i tale, mener Søren Berg fra MSLGroup.

    læs mere
  • 02. okt 14 Navne

    Ladefoged i Pravda-bestyrelse

    Thomas Ladefoged, tidligere direktør i AdPeople - og i Huset Markedsføring - er sammen med Kasper Urth, direktør og medejer i konsulenthuset People & Performance, indtrådt i bestyrelsen hos Aarhus-bureauet Pravda.

    læs mere
  • 02. okt 14 Bureauer

    NASA vælger dansk bureau

    Hello Monday rækker i bogstaveligste forstand mod stjernerne, når det danske digitalbureau skal få den amerikanske NASA til spille en mere markant rolle digitalt.

    læs mere
  • 02. okt 14 Bureauer

    Ungt analysehus har medvind

    For bare et halvt år siden startede fire erfarne analyse-folk egen virksomhed med navnet AIM Create. I dag rummer huset 10 medarbejdere, over 30 store kunder på plads - og de fire partnere forventer at nå det dobbelte af den budgetterede omsætning for 2014.

    læs mere
  • 02. okt 14 Kampagner

    Ny bog kobler PR og Social

    Hvordan integrerer man de sociale medier i PR-arbejdet? Det spørgsmål vil en ny bog fra manden bag PR-bureauet MyPressWire gerne give svar på. Bogen er praksis-orienteret og skrevet for at blive brugt i det daglige PR-arbejde. Du kan hente første kapitel her.

    læs mere
  • 30. sep 14 Bureauer

    Direktør forlader Partners

    Wibroe, Duckert & Partners er nu på rette vej, mener Henrik Juul, der er tilbage full time i førersædet som kreativ topchef efter snart 3 års eksil. Louise Knauer har løst den bundne opgave, hun blev ansat til, og rejser videre.

    læs mere
  • 02. okt 14 Navne

    Henrik Dahl til Publico

    Den kontroversielle sociolog og debattør Henrik Dahl er ny kommunikationsrådgiver i Publico. Jobbet fik han via en åben jobansøgning via Facebook.

    læs mere
  • 30. sep 14 Kampagner

    Her er Volvos nye reklamefilm

    En 60 sekunders reklamefilm fra Volvo og reklamebureauet Grey London er ikke helt som andre bil-reklamer. Og gudskelov for det, siger bureauets globale kreative direktør.

    læs mere
  • 01. okt 14 Kampagner

    Storbank stormer ind i Danmark

    En af verdens største banker, Santander, rykkede tidligere på året ind på det danske marked for forbrugslån bakket op af en massiv marketingindsats orkestreret af tre bureauer. Nu er over 10 procent af markedet erobret, og det har givet Santander blod på tanden.

    læs mere
  • 01. okt 14 Navne

    Ulven & Fogh samarbejder igen

    Anders Fogh Rasmussen har skiftet topjobbet i NATO ud med egen konsulentvirksomhed. Her skal der samarbejdes med bureauet Ulveman & Partners vedrørende kommunikation og globale kunder.

    læs mere