Torsdag 29. januar 2015
  • 29. jan 15 Kampagner

    Volvo takes it all

    Årets Gunn Report, som lister klodens mest prisbelønnede kampagner, bureauer, annoncører, instruktører osv i året, der gik, er i luften. Og...

    læs mere
  • 29. jan 15 Kampagner

    KiMs siger farvel til Jørgen

    En reklameæra er slut. KiM’s har besluttet at sige farvel til Jørgen. Men han er trods vedholdende rygter ikke solgt til kineserne...

    læs mere
  • 29. jan 15 Bureauer

    Nyt bureau til Roskilde Festival

    Europas næststørste musikfestival vil være bedre til - internt - at fortælle historien om, hvordan man adskiller sig fra de mange internationale kædefestivaler. Mål: At øge forståelse og brand-engagement blandt de cirka 30.000 frivillige. Det skal et nyt bureau hjælpe med.

    læs mere
  • 29. jan 15 Kampagner

    Volvo takes it all

    Årets Gunn Report, som lister klodens mest prisbelønnede kampagner, bureauer, annoncører, instruktører osv i året, der gik, er i luften. Og den helt store vinder er Volvo Trucks-kampagnen ”Live Test Series” og reklamebureauet Forsman & Bodenfors. Og der er også fine danske præstationer på listerne.

    læs mere
  • 29. jan 15 International

    Facebook stormer frem

    Facebook er nu så stor en spiller på det digitale annoncemarked, at det kan forandre spillereglerne på markedet, vurderer analysehus på baggrund af Facebooks seneste regnskab, der viser en voldsom vækst i annoncesalget.

    læs mere
  • 29. jan 15 Digitalt

    Google har fortsat vind i sejlene

    Ny undersøgelse viser, at annoncørerne sidste år øgede investeringerne i Google Ads med hele 47 pct. og lægger dermed afstand til Yahoo og Microsofts fælles Yahoo Bing-annonceplatform.

    læs mere
  • 27. jan 15 Digitalt

    Hjemmesiden på vej i graven

    2015 bliver ifølge det digitale bureau 1508 året, hvor nekrologen skal skrives over 90’er-fænomentet ”informationssites”, eller portaler om man vil. De digitale bureauers fremtid ligger i stedet i udvikling og sparring omkring relevante services.

    læs mere
  • 26. jan 15 Kampagner

    Kaffekæde i nye klæder

    Efter femten år med billeder af kaffeplantager går Baresso retro for at fremhæve kaffekædens historie i den kommercielle kommunikation. Det har bl.a. medført et nyt logo. Anew er bureaupartneren.

    læs mere
  • 29. jan 15 Kampagner

    KiMs siger farvel til Jørgen

    En reklameæra er slut. KiM’s har besluttet at sige farvel til Jørgen. Men han er trods vedholdende rygter ikke solgt til kineserne...

    læs mere
  • 28. jan 15 Navne

    Ny marketingdirektør til Silvan

    OPDATERET: Byggemarkedskæden Silvan har hyret Jesper Dalgaard Jensen som ny marketingdirektør. Han kommer fra en stilling som marketingchef hos konkurrenten Jem & Fix.

    læs mere
  • 28. jan 15 International

    Fastfood-brand med mere kød

    Carl’s Jr. har hyret modellen Charlotte McKinney som frontfigur for en ny kampagne, der hylder frodige og naturlige råvarer. 5 mio. YouTube-visninger er det hidtil blevet til.

    læs mere