Lørdag 20. december 2014
  • 19. dec 14 Bureauer

    Bureau sælger produktionshus

    Reklamebureauet We Love People har skilt WLP Productions ud og solgt selskabet til de tre kvinder, der har stået i spidsen for det gennem...

    læs mere
  • 19. dec 14 Kampagner

    When I am 64…

    De 17-19 årige, der hørte Sgt. Pepper’s albumet i 1967, er i dag blevet 64. Det har envision lavet en analyse om, så vi bliver bedre til at...

    læs mere
  • 20. dec 14 Kampagner

    Kalender: Virale julegodter 20

    I december tager Be On det fiktive julemandsskæg på, og giver dig her nogle af de bedste virale videoer i en pakkekalender. Sæt dig godt til rette med en brunkage og et glas dampende varm gløgg og se, hvad der gemmer sig bag lågen i dag.

    læs mere
  • 20. dec 14 Digitalt

    10 forbrugertrends 2015+

    Ericsson ConsumerLab ønsker os Glædelig Jul og Godt Nytår med et kig på fremtidens forbrugere, der vil streame tv, bruge wearables, dele med hinanden, bruge digitale portemonnæer, og betragte verden ud fra den virkelighed, de ser på de bærbare devices.

    læs mere
  • 20. dec 14 Digitalt

    2015: Mobile, mobile & mobile

    Selv ved helt almindelige e-mail-udsendelser er der fordele ved at sende direkte til forbrugernes mobile devices, siger Ole Nørgaard. ”Mobilen er udgangspunktet for alle marketing-aktiviteter på tværs af platforme.

    læs mere
  • 19. dec 14 Kampagner

    Philip Morris vælger Bates

    Philip Morris-koncernen har netop afsluttet en stor nordisk pitch for alle deres lokale mærker, og fem bureauer var inviteret til skønhedskonkurrencen. Danske Bates Y&R løb med sejren.

    læs mere
  • 19. dec 14 Bureauer

    Bureau sælger produktionshus

    Reklamebureauet We Love People har skilt WLP Productions ud og solgt selskabet til de tre kvinder, der har stået i spidsen for det gennem cirka tre år. Det nye produktionsselskab har fået navnet MADE BY US.

    læs mere
  • 17. dec 14 Kampagner

    Julekampagne stor-hitter

    Tre julefilm fra Post Danmark, som skal promovere det analoge julekort, har på kort tid fået over 1,2 mio. visninger på de sociale medier. Hjaltelin Stahl er bureauet bag, og hos Google fremhæves kampagnen nu blandt ”best practises” på YouTube.

    læs mere
  • 19. dec 14 Bureauer

    Bureau sælger produktionshus

    Reklamebureauet We Love People har skilt WLP Productions ud og solgt selskabet til de tre kvinder, der har stået i spidsen for det gennem cirka tre år. Det nye produktionsselskab har fået navnet MADE BY US.

    læs mere
  • 19. dec 14 Kampagner

    Philip Morris vælger Bates

    Philip Morris-koncernen har netop afsluttet en stor nordisk pitch for alle deres lokale mærker, og fem bureauer var inviteret til skønhedskonkurrencen. Danske Bates Y&R løb med sejren.

    læs mere
  • 19. dec 14 Kampagner

    When I am 64…

    De 17-19 årige, der hørte Sgt. Pepper’s albumet i 1967, er i dag blevet 64. Det har envision lavet en analyse om, så vi bliver bedre til at forstå og kommunikere til de rige medborgere, der hader ordene ”gråt guld”.

    læs mere
  • 18. dec 14 Kampagner

    Spire-blyant hitter i udlandet

    Den spirende blyant, som en dansk iværksætter satte i produktion for halvandet år siden, er et kæmpehit i udlandet. Og det er bloggere - ikke reklamer - der har hjulpet succesen på vej.

    læs mere