Onsdag 1. april 2015
  • 01. apr 15 Kampagner

    God påske

    læs mere
  • 01. apr 15 Kampagner

    McSkyr, Såtchi og fiskefingre

    Det er 1. april, solen skinner (så længe det varer), og dagen har været fuld af pranks herhjemme. Her er et lille udpluk fra medier, brands og bureauer.

    læs mere
  • 01. apr 15 Kampagner

    Arla relancerer mælkeflasken

    Mejerigiganten Arla lancerer en nydesignet mælkeflaske som led i selskabets innovationsstrategi. De nuværende mælkekartoner vil langsomt blive udfaset. Se den nye flaske her.

    læs mere
  • 31. mar 15 Digitalt

    Cookies hæmmer mobilannoncering

    Cookies er den gennemgående valuta, når man skal måle og optimere inden for digitale kampagner. Men det er en forældet måleform, der eksempelvis ikke giver et sandfærdigt billede af mobilannonceringens muligheder, lyder det bl.a. fra Carats Digital Director i denne klumme.

    læs mere
  • 31. mar 15 Digitalt

    Facebook hædrer dansk indsats

    Danske World Animal Protection søsatte i efteråret en fundraising-kampagne på Facebook. Det gik så godt, at verdens største sociale medie i dag har udnævnt det til den første danske ”Success Story” blandt NGO’er. Advice eksekverede.

    læs mere
  • 01. apr 15 Kampagner

    Arla relancerer mælkeflasken

    Mejerigiganten Arla lancerer en nydesignet mælkeflaske som led i selskabets innovationsstrategi. De nuværende mælkekartoner vil langsomt blive udfaset. Se den nye flaske her.

    læs mere
  • 01. apr 15 Kampagner

    McSkyr, Såtchi og fiskefingre

    Det er 1. april, solen skinner (så længe det varer), og dagen har været fuld af pranks herhjemme. Her er et lille udpluk fra medier, brands og bureauer.

    læs mere
  • 31. mar 15 Digitalt

    Facebook hædrer dansk indsats

    Danske World Animal Protection søsatte i efteråret en fundraising-kampagne på Facebook. Det gik så godt, at verdens største sociale medie i dag har udnævnt det til den første danske ”Success Story” blandt NGO’er. Advice eksekverede.

    læs mere
  • 31. mar 15 Digitalt

    Cookies hæmmer mobilannoncering

    Cookies er den gennemgående valuta, når man skal måle og optimere inden for digitale kampagner. Men det er en forældet måleform, der eksempelvis ikke giver et sandfærdigt billede af mobilannonceringens muligheder, lyder det bl.a. fra Carats Digital Director i denne klumme.

    læs mere
  • 27. mar 15 Bureauer

    Zupa går i offensiven

    Zupa opruster og henter en række tunge profiler til bureauet. Det drejer sig bl.a. om en ny Senior Art Director og to nye Account Directors med masser af bureauerfaring.

    læs mere