Lørdag 22. november 2014
  • 21. nov 14 Digitalt

    Digi-stormvejret raser

    De nordiske virksomheder mener selv (56 pct.), de er parate til at favne den brølende digitalisering. Men det er stadig kun 28 pct., der...

    læs mere
  • 21. nov 14 Digitalt

    Sådan bliver det nye DIA

    Danish Internet Awards (DIA), som Huset Markedsføring og Danske Medier står bag, har fået en grundig overhaling, og nu er den nye struktur fastlagt. Læs her, hvordan den tager sig ud.

    læs mere
  • 21. nov 14 International

    Bip bip bip bip...

    FREDAGSFILM: En reklame fra den amerikanske industrigigant General Electric vandt i går aftes Film Grand Prix ved det årlige Epica Award-show. Filmen er fra BBDO New York, og det hele begynder...på fødeafdelingen. SE FILMEN HER.

    læs mere
  • 21. nov 14 Kampagner

    Heineken bliver årets annoncør

    Cannes Lions har udnævnt Heineken til årets ”Creative Marketer of the Year”, når næste års VM i reklame bliver afviklet i Cannes. Anerkendelsen modtages dagen efter, at Heineken modtog Epicas første ”Brand Tribute Award” nogensinde.

    læs mere
  • 21. nov 14 Kampagner

    Vi bruger ikke SoMe

    Nyhedsmedierne har ikke voldsom succes på sociale medier, viser en ny undersøgelse fra RUC. ”Pjat,” siger Jan Christiansen, ”redaktørerne er bare ikke dygtige nok.”

    læs mere
  • 21. nov 14 Digitalt

    Digi-stormvejret raser

    De nordiske virksomheder mener selv (56 pct.), de er parate til at favne den brølende digitalisering. Men det er stadig kun 28 pct., der ved, at digitaliseringen er profitabel. 31 pct. ”tror”, den er det.

    læs mere
  • 20. nov 14 Kampagner

    Kys og kom gratis hjem til jul

    For andet år i træk sætter Anthon Berg og Arriva generøsiteten på skinner og bringer studerende gratis hjem på juleferie. Og i år dobles der op med flere billetter, flere ruter og nye initiativer. Billetterne frigives i dag - og betales med gode gerninger, kys, kram og komplimenter undervejs.

    læs mere
  • 20. nov 14 Bureauer

    Tre gange dansk guld ved Epica

    Danske reklamebureauer klarede sig atter fornemt ved de internationale Epica Awards, hvor de ypperligste arbejder inden for kreativ kommunikation hyldes. Tre gange guld, en enkelt sølv og fem gange bronze blev det til fordelt på fire bureauer.

    læs mere
  • 18. nov 14 Kampagner

    Virtuel modebutik skabte salg

    Mode-sitet miinto.dk omdannede fornylig Nørreport Station i København til en gigantisk virtuel modebutik med mulighed for at handle direkte fra mobilen. Resultat: Omsætningen steg med 21 procent sammenlignet med samme periode sidste år.

    læs mere
  • 20. nov 14 Kampagner

    Branche-Bluff 3: Cross Media

    Alt for mange smykker sig med lånte fjer. Eller er helt nøgne. Miriam Plon Sauer hudfletter branchen i en serie artikler. Denne gang går det ud over det fluffy begreb ”Cross Media”.

    læs mere
  • 21. nov 14 International

    Bip bip bip bip...

    FREDAGSFILM: En reklame fra den amerikanske industrigigant General Electric vandt i går aftes Film Grand Prix ved det årlige Epica Award-show. Filmen er fra BBDO New York, og det hele begynder...på fødeafdelingen. SE FILMEN HER.

    læs mere