Fredag 19. september 2014
  • 18. sep 14 Bureauer

    Dansk Supermarked vælger digitalt bureau

    Dansk Supermarked har valgt at samarbejde med det digitale bureau Novicell i udviklingen af et nyt website til Netto-kædens satsning på det engelske marked. Desuden har parterne indgået en rammeaftale, som indebærer, at Novicell skal bistå koncernen med i fremtidige webprojekter.

    læs mere
  • 18. sep 14 Digitalt

    Rejsegigant satser på talenter

    Momondo er i luften med en konkurrence målrettet marketing-studerende verden over, Travellenge. De studerende kan vinde undervisning af de bedste, 5.000 Euro og et internationalt netværk.

    læs mere
  • 18. sep 14 Digitalt

    Hver 2. går hjem og shopper

    Knap hver anden dansker har prøvet at besøge en butik for at prøve eller forhøre sig om et produkt for derefter at gå hjem og handle på nettet. Særligt de unge benytter sig af ”tricket”, viser ny undersøgelse. ”Overraskende mange,” vurderer Per Østergaard Jakobsen.

    læs mere
  • 18. sep 14 Bureauer

    Derfor Danish Digital Award

    Arbejdet med at etablere den nye pris, Danish Digital Award, lever i bedste velgående, siger DAF-direktøren. ”Der er behov for en pris, der i endnu højere grad hædrer og inspirerer til, at vi som annoncører møder forbrugerne, hvor de er", mener Carlsberg.

    læs mere
  • 18. sep 14 Bureauer

    Rambukken i billeder

    OMD og PHD var de store vindere, da den danske marketingbran

    læs mere