Onsdag 3. september 2014
  • 02. sep 14 Kampagner

    Danske Bank udfordres

    Iværksætteren og forfatteren Jonathan Løw retter nu en skarp kritik imod landets største banker, bl.a. Danske Bank. Det startede i weekenden med et opslag på Facebook, der indtil videre er blevet delt 
over 100 gange og har fået flere end 650 likes. Derudover er Løws budskab delt og kommenteret i hundredvis af andre gange på LinkedIn og Google+.

    læs mere
  • 02. sep 14 Kampagner

    Aurora ”dropper” kategorierne

    Kampagnen for årets Aurorapris - den 44. af slagsen - er i luften. Reklameprisen, som Jyllands-Posten står bag, har denne gang flere annoncører med i jury-kredsen end vanligt, og så er der ingen kategorier fra start. Dem skal juryen selv sammensætte, når de mødes til jurydagen.

    læs mere
  • 02. sep 14 Kampagner

    Nøj, det er billigt...

    Knap en tredjedel af alle dagligvarer, som fx kaffe, vaskepulver, øl og sodavand, sælges på tilbud, viser tal fra analysehuset Nielsen. Dermed er det danske detailmarked det marked i Norden, som har det højeste promotion-tryk for dagligvarer købt i supermarkeder. Dejligt for forbrugerne, men...

    læs mere
  • 02. sep 14 Bureauer

    Eurodan vælger Kolding-bureau

    Eurodan-huse, som er en af Danmarks ældste udbydere af en-families huse, har indgået bureausamarbejde med adtention i Kolding. Ny kampagne skal bidrage til at hente en markedsandel på 10 procent.

    læs mere
  • 02. sep 14 International

    Reklamer for fremtiden

    BMW har sendt sin futuristiske i8-superbil i spidsen for en ny amerikansk tv-kampagne, som skal slå et slag for bilproducentens teknologiske landvindinger - vel at mærke som ekstra-udstyr i mærkets mere ordinære bilmodeller.

    læs mere
  • 02. sep 14 Kampagner

    Danske Bank udfordres

    Iværksætteren og forfatteren Jonathan Løw retter nu en skarp kritik imod landets største banker, bl.a. Danske Bank. Det startede i weekenden med et opslag på Facebook, der indtil videre er blevet delt 
over 100 gange og har fået flere end 650 likes. Derudover er Løws budskab delt og kommenteret i hundredvis af andre gange på LinkedIn og Google+.

    læs mere
  • 02. sep 14 Kampagner

    Nøj, det er billigt...

    Knap en tredjedel af alle dagligvarer, som fx kaffe, vaskepulver, øl og sodavand, sælges på tilbud, viser tal fra analysehuset Nielsen. Dermed er det danske detailmarked det marked i Norden, som har det højeste promotion-tryk for dagligvarer købt i supermarkeder. Dejligt for forbrugerne, men...

    læs mere
  • 02. sep 14 Digitalt

    E-mailen er da effektiv

    E-mail marketing lyder måske lidt gammeldags og usexet, men forbrugerne foretrækker at få gode tilbud sendt denne vej.

    læs mere
  • 01. sep 14 Navne

    Konstellation opruster

    Det kreative digitale bureau Konstellation opruster på personalesiden, hvor tre bureau-profiler er kommet til. Heriblandt Trine Keller Andreasen, tidligere partner hos Very.

    læs mere
  • 01. sep 14 Bureauer

    Mindshare ”in the Loop”

    Mindshare, der er en del af GroupM-familien, fylder 15 år i dag. Og bureauet repræsenterer en rejse mod en kolossal integration af en enorm mængde værktøjer, der justeres realtime. ”The Loop” hedder det seneste set-up.

    læs mere