Mandag 27. april 2015
  • 24. apr 15 Kampagner

    AFA og Clear Channel ransaget

    Konkurrencemyndighederne i Danmark mistænker de to største spillere på outdoormarkedet, Clear Channel og AFA JCDecaux, for ulovlige prisaftaler. Derfor blev deres kontorer ransaget i tirsdags.

    læs mere
  • 24. apr 15 International

    Rom-pris til reklamemand

    Filmproduceren Anders Skotlander har vundet to guldmedaljer ved verdens største romfestival, Miami Rum Festival. Priserne er endnu en international blåstempling af den danske rom, som for nyligt også modtog en international pris for sit produktdesign.

    læs mere
  • 24. apr 15 International

    Bureauer og annoncører uenige

    Bedre briefs og bedre kompensation for pitsches er nogle af uenighederne mellem bureauer og annoncører. I øvrigt er parterne ganske godt tilfredse med deres samarbejde, ifølge den amerikanske annoncørforening.

    læs mere
  • 24. apr 15 International

    Kendis sælger København i USA

    Den verdensberømte danske arkitekt Bjarke Ingels fortæller i en ny kampagne amerikanerne, hvad de skal se i København. VisitDenmark i New York, som tidligere har vundet flere priser for sine kampagner, står bag satsningen.

    læs mere
  • 24. apr 15 Kampagner

    Danskere relancerer Hummel-hit

    To danske bureauer har sammen udviklet en ny kampagne, der skal relancere Hummel-sneakeren Pernfors fra slutningen af 80’erne globalt.

    læs mere
  • 24. apr 15 Kampagner

    Stjerner elsker dansk reklame

    Reklamefilmen ”The Unique Connection”, som danske Malling Publications har kreeret for smykkefirmaet Pandora, fortsætter sin sejrsgang på nettet. Lige nu er den verdens mest delte video - og så har et par kendte Hollywood-navne også valgt at dele den på deres Facebook-sider...

    læs mere
  • 24. apr 15 Kampagner

    RFA: Her er vinderen

    Reklamebureauet SeLigeMig vandt fredag 2015-udgaven af Reklame For Alvor-konkurrencen med kampagnen ”Få det bedre med Døden”. Kampagnen er kreeret til fordel for organisationen Børn, Unge & Sorg, og her er man særdeles begejstret for kampagnekonceptet.

    læs mere
  • 24. apr 15 Kampagner

    AFA og Clear Channel ransaget

    Konkurrencemyndighederne i Danmark mistænker de to største spillere på outdoormarkedet, Clear Channel og AFA JCDecaux, for ulovlige prisaftaler. Derfor blev deres kontorer ransaget i tirsdags.

    læs mere
  • 22. apr 15 Kampagner

    DIA15: Her er alle vinderne

    Hello Monday blev med seks trofæer den helt store vinder ved DIA15. Det samme gjorde, naturligvis Google som annoncøren. Også Robert/Boisen & Like-minded klarede sig fornemt med fire førstepladser.

    læs mere
  • 24. apr 15 Kampagner

    Danskere relancerer Hummel-hit

    To danske bureauer har sammen udviklet en ny kampagne, der skal relancere Hummel-sneakeren Pernfors fra slutningen af 80’erne globalt.

    læs mere