Søndag 19. april 2015
  • 17. apr 15 Bureauer

    Nordisk kunde til MediaCom

    Innovasjon Norge, der markedsfører Norge som turistmål, har valgt MediaCom som samarbejdspartner i Norge, Sverige og Danmark.

    læs mere
  • 17. apr 15 Kampagner

    Rammer Dove ved siden af?

    FREDAGSFILM: Skønheds-brandet Dove har i de senere år skovlet priser ind for sin kommunikation under konceptet ”Real Beauty”. Nu er en ny film med titlen ”Choose Beautiful” i luften. Men den er ikke alle lige begejstrede for.

    læs mere
  • 17. apr 15 International

    Accenture bejler til marketing

    Konsulenthuset Accenture har netop åbnet sit nye Interactive Innovation Center nær lufthavnen i Nice, hvor brands fra hele verden ventes at valfarte til. Her vil konsulenthuset fremover tilbyde brands en make-over af deres digitale kundeoplevelse.

    læs mere
  • 17. apr 15 Digitalt

    Øko-ko hjælper Arla på Twitter

    Twitter er der, hvor meningsdannere mødes, og derfor er koen Sally sendt i marken for mejerigiganten Arla på det sociale medie. Læs her hvorfor.

    læs mere
  • 17. apr 15 Digitalt

    Spotify med ny reklame-idé

    Nu kan virksomheder og brands målrette deres reklamer til Spotify-brugere endnu mere præcist. Et nyt system gør det muligt at ramme lytterne på basis af deres aktuelle aktiviteter - eller humør.

    læs mere
  • 17. apr 15 Kampagner

    Her er Call me's nye film

    Danske forældre giver den hårde tone videre til børnene, viser en ny undersøgelse, Carat Deep Blue har foretaget for Call me. ”Vi vil gerne blande os i debatten, skabe refleksion og inspirere til dialog i familien,” siger Hanne Lindblad, der er klar med en ny film. Se med her.

    læs mere
  • 17. apr 15 Kampagner

    Nyt bureau til Coop.dk

    Reklamebureauet Advance har efter en bureaukonkurrence vundet Coops net-butik, Coop.dk. Første kampagne er allerede i luften, og den skal fortælle danskerne, hvor de får mest skønhed for pengene.

    læs mere
  • 16. apr 15 Kampagner

    Nikoline vender alt på hovedet

    Royal Unibrew har skabt hype om Nikoline læskedrikken ved at vende kommunikationen på hovedet. Det er TBWA & BBDO og Mindshare, der er partnere på opgaven.

    læs mere
  • 16. apr 15 Navne

    Mindshare opruster på social

    Media- og kommunikationsbureauet Mindshare øger fokus på social media marketing og henter to nye unge profiler ind. De kommer fra henholdsvis Advice og TDC.

    læs mere
  • 14. apr 15 Kampagner

    Nu skal Cocio erobre verden

    Sort humor og en ”great taste” skal positionere Cocio uden for Danmarks grænser. Det har været afgørende for os at fokusere på den unikke Cocio-smag, og samtidig at skabe et brand, der er relevant for den unge målgruppe internationalt, siger Mikael Horsbøll.

    læs mere