Torsdag 21. august 2014
  • 20. aug 14 Kampagner

    En iskold dukkert

    Kendisser, der hælder isvand ud over sig selv "i en god sags tjeneste" som led i en social media-kampagne, er blevet et viralt megahit de seneste dage. Men det udstiller samtidig en stor svaghed. For hvordan veksler man social opmærksomhed til noget konkret? spørger social media-ekspert.

    læs mere
  • 18. aug 14 Kampagner

    Hjemmeværnet i charmeoffensiv

    Nu skal det være slut med Hjemmeværnets gammeldags ”weekendkriger-image”. Kunde & Co står bag en millionstor kampagnesatsning, som skal forbedre Hjemmeværnets omdømme hos danskerne. Se de nye film her.

    læs mere
  • 19. aug 14 Navne

    Teknologiens snigende terror

    Reklamelegenden Peter Wibroe er på gaden med en ny bog, "Havekunst og Tanketidsler". Heri stiller han bl.a. spørgsmålstegn ved teknologiens velsignelser. Læs et kapitel, "Teknologiens snigende terror", fra bogen her.

    læs mere
  • 20. aug 14 Bureauer

    Fynsk bureau til København

    Det fynske reklamebureau Kindly vil tættere på kunderne og åbner en ny afdeling i København.

    læs mere
  • 19. aug 14 Digitalt

    Se reklamer og hjælp de fattige

    En ny app - NGO Millionaire - samler annoncører, privatpersoner og NGO’er om sammen at hjælpe verdens fattigste og mest udsatte. Jo, den er god nok - app’en findes. Og så er den i øvrigt opfundet af en ung, nybagt student fra Skanderborg.

    læs mere

Er Løkke som spydspids en fordel for Venstre?