Torsdag 23. oktober 2014
  • 23. okt 14 Bureauer

    In2Media ud af DONG-pitch

    DONG Energy er gået til markedet med et lille budget på 3-5 mio. kr., der desuden er splittet til atomer. Det giver ingen mening for hverken DONG eller bureauerne, siger Thomas Vejlemand. Derfor trækker han In2Media ud af pitchen.

    læs mere
  • 23. okt 14 Kampagner

    Tager han ringen på der?

    Air New Zealand er i luften med en ny sikkerhedsvideo, som igen hylder Hobbitten-trilogien. Denne gang er det trilogiens sidste del med titlen ”The Battle of the Five Armies”, der hyldes af luftfartsselskabet, som er kendt for at bruge sine sikkerhedsvideoer som reklame-medier.

    læs mere
  • 23. okt 14 Kampagner

    Flyver SAS uden vingerne bær’?

    Den nye SAS-kampagne ”We are travelers” mangler et konkret løfte til kunderne, mener Fireballs digital director, Tobias Høgsberg. Hus forbi, svarer SAS. "Den første film skal vække følelser omkring det at rejse med SAS. Løftet til vore kunder er mere subtilt og kommer tydeligere frem i de øvrige film".

    læs mere
  • 23. okt 14 Digitalt

    Digitalbureau og Wired i alliance

    Det digitale bureau Valtech har et indgået tre-årigt samarbejde med Wired Magazine. Det omfatter retail-events, hvor detailhandlere, marketingfolk, annoncører, og andet godtfolk mødes for at diskutere fremtidens detailhandel.

    læs mere
  • 23. okt 14 Kampagner

    Klovne går viralt på Facebook

    Danske Hospitalsklovne kan fint hamle op med både Kræftens Bekæmpelse, Røde Kors og Folkekirkens Nødhjælp, når det handler om at komme ud til - og engagere - sine fans på Facebook. På under et døgn nåede et enkelt ”klovne-”opslag forleden ud til næsten en mio. mennesker.

    læs mere