Torsdag 5. maj 2016
  • 04. maj 16 International

    Stærke kvinder hitter globalt

    Filmen ”Chinese Marriage Market Takeover”, er blevet et viralt hit med tæt på 30 mio. views globalt. Forsman & Bodenfors har eksekveret for det japanske skønheds-brand SK-II.

    læs mere
  • 04. maj 16 Kampagner

    Spritgigant tilbage til rødderne

    Den finske spiritus-gigant Altia, der bl.a. ejer Brøndum Snaps i Danmark, er i luften med en seværdig kampagne for vodka-brandet Koskenkorva, hvor finske byg-bønder er heltene. Se med her.

    læs mere
  • 04. maj 16 Kampagner

    Modeshop i ny TV-satsning

    Hvad er din undskyldning? Boozt.com karikerer i en ny kampagne vores irrationelle følelser i forbindelse med tøjkøb. I næste uge rykker kampagnen på TV - Robert/Boisen & Like-minded står bag de nye film. Se med her.

    læs mere
  • 04. maj 16 Digitalt

    En gave til alle CMO’er

    Falcon Social er indtil videre vokset med 3-cifrede vækstrater. Alligevel er der større ambitioner gemt i butikken, der nu skifter navn til Falcon.io. En ny platform skal sikre, at CMO’erne får alle data og redskaber samlet et sted, lyder løftet.

    læs mere
  • 04. maj 16 Navne

    Bestyrelses-boost

    Fire nye er indtrådt i bestyrelsen for Dansk Markedsføring, der samtidig har indført et differentieret medlemskab. Og så er medlemssivningen standset.

    læs mere
  • 03. maj 16 Navne

    Ogilvy styrkes digitalt

    Kampen om de dygtige digitale kompetencer fortsætter. De seneste tre år har selv allerede stærke bureauer oprustet, og nu henter OgilvyOne endnu engang dygtige folk ind.

    læs mere
  • 03. maj 16 Kampagner

    To bureauer bag SPAR-satsning

    I weekenden skiftede SPAR-købmænd landet over navn som led i en større relancering af købmandskæden, der byder på meget mere end et navneskift. To bureauer har hjulpet til.

    læs mere
  • 04. maj 16 Digitalt

    En gave til alle CMO’er

    Falcon Social er indtil videre vokset med 3-cifrede vækstrater. Alligevel er der større ambitioner gemt i butikken, der nu skifter navn til Falcon.io. En ny platform skal sikre, at CMO’erne får alle data og redskaber samlet et sted, lyder løftet.

    læs mere
  • 04. maj 16 Kampagner

    Bygge-gigant fik spil-succes

    Saint-Gobain Weber satsede på digitale spil på den seneste byggeri-messe, og det dansk udviklede spilkoncept gav 1.000 pct. højere deltagelse end sidste år. ”Gamification har stort potentiale for B2B-virksomheder”, siger Thomas Clausen.

    læs mere
  • 03. maj 16 Bureauer

    Nørgård Mikkelsen er flyvende

    Nørgård Mikkelsen styrkede i 2015 kerneforretningen, blandt andet via pæn vækst hos bureauets Københavner-kontor. Forventningen er både vækst og øget indtjening i 2016. “Tilfredsstillende,” siger Erik Laumand.

    læs mere