Torsdag 24. april 2014

Søgefelt

  • 23. apr 14 Bureauer

    DK's 1. discount-bureau er født

    Så ramte discountbølgen også den danske reklamebranche. Et nyt bureau, reklame2go, vil gøre op med de høje timelønninger i branchen. ”Value for no money”, lyder sloganet i bureauet, som erfarne bureaufolk står bag.

    læs mere
  • 23. apr 14 Navne

    Dansker top-kreativ hos IKEA

    En af de dygtigste danske kreative, Morten Kjær, er udnævnt til jobbet som IKEA’s kreative globale topchef. ”Jobskiftet sker i god ro og orden”, lyder det fra Ogilvy & Mather Danmark, men tidspunktet for hans tiltrædelse hos IKEA forhandles stadig.

    læs mere
  • 22. apr 14 Bureauer

    Bureau betaler kæmpebøde

    Reklamebureauet Clienti betaler 200.000 kr. i bøde for at misbruge erhvervshemmeligheder fra det konkursramte Par No 1 i Aalborg. Bureauets adm. dir. slipper for fængsel, men skal også bøde 200.000 kr.

    læs mere
  • 24. apr 14 Kampagner

    Carlsberg i ny global satsning

    I starten af april fortalte Carlsberg-gruppen, at man ville lancere hard lemonade-brandet ”Seth & Riley’s Garage” globalt, og nu er den første kampagne i luften. Den skal køre online samt på tv i 10 lande - herunder Danmark - og bureauet bag har tidligere vundet flere priser med Carlsberg.

    læs mere
  • 23. apr 14 Digitalt

    Hvem er egentlig konge?

    Digitaliseringen har fået bureauer og annoncører til at glemme de gode dyder. Det er produktet, brandet og virksomhedens ageren, der er konge, ikke kommunikationen eller valg af platforme. Poul Mikkelsen og Jørn Duus drøfter den kommercielle kommunikations og branchens aktuelle tilstand.

    læs mere

Hvor ofte klikker du på en banner-reklame?