Onsdag 1. oktober 2014
  • 01. okt 14 Navne

    Reklamemand i fint selskab

    Partner og kreativ direktør i reklamebureauet Advance, Morten Kirckhoff, er optaget i Eventyrernes Klub - et eksklusiv skare, der bl.a. rummer søfareren Troels Kløvedal, fotografen Jacob Holdt og forfatteren Carsten Jensen.

    læs mere
  • 01. okt 14 Digitalt

    Siloer hæmmer marketing

    Der er stadig en dyb kløft mellem marketing- og it-afdelingerne ude i virksomhederne, og det hæmmer effekten af marketingindsatsen, lyder det fra 2.200 CMOer i en ny undersøgelse.

    læs mere
  • 01. okt 14 Kampagner

    Jysk webshop vinder på service

    Danmarks mest servicemindede virksomheder blev forleden kåret af Brandhouse og YouGov - og interessant nok kunne man kun finde én ren webshop i top 10: Esbjerg-virksomheden NiceHair.dk.

    læs mere
  • 01. okt 14 Digitalt

    Nye markeder bag mobil vækst

    Ny global undersøgelse viser, at nye markeder står bag massiv vækst i mobile enheder. Verdens 10 største vækstmarkeder vil i 2015 stige med over 10 mia. dollar.

    læs mere
  • 01. okt 14 Digitalt

    Charlie har annoncør-tække

    I dag fylder TV 2 Charlie 10 år, og tv-kanalen for ”de gamle” kan fejre dagen i topform. Den modne målgruppe sidder nemlig på størstedelen af både købsbeslutninger og købekraft herhjemme.

    læs mere
  • 30. sep 14 Bureauer

    Direktør forlader Partners

    Wibroe, Duckert & Partners er nu på rette vej, mener Henrik Juul, der er tilbage full time i førersædet som kreativ topchef efter snart 3 års eksil. Louise Knauer har løst den bundne opgave, hun blev ansat til, og rejser videre.

    læs mere
  • 30. sep 14 Kampagner

    Her er Volvos nye reklamefilm

    En 60 sekunders reklamefilm fra Volvo og reklamebureauet Grey London er ikke helt som andre bil-reklamer. Og gudskelov for det, siger bureauets globale kreative direktør.

    læs mere
  • 01. okt 14 Navne

    Ulven & Fogh samarbejder igen

    Anders Fogh Rasmussen har skiftet topjobbet i NATO ud med egen konsulentvirksomhed. Her skal der samarbejdes med bureauet Ulveman & Partners vedrørende kommunikation og globale kunder.

    læs mere
  • 01. okt 14 Kampagner

    Storbank stormer ind i Danmark

    En af verdens største banker, Santander, rykkede tidligere på året ind på det danske marked for forbrugslån bakket op af en massiv marketingindsats orkestreret af tre bureauer. Nu er over 10 procent af markedet erobret, og det har givet Santander blod på tanden.

    læs mere
  • 29. sep 14 Kampagner

    Gratis shop er marketing-stunt

    Som led i en omfattende strategi om at differentiere sig fra andre shopping-centre har Fisketorvet foræret en butik væk til de tre iværksættere bag ”cap-konceptet” Capstore.

    læs mere