Torsdag 11. februar 2016
  • 10. feb 16 Digitalt

    Marketing-virksomhed køber op

    Content marketing-virksomheden Prettysocial Media køber Atosho, der har udviklet en eCommerce-teknologi til ”social shopping”.

    læs mere
  • 10. feb 16 Kampagner

    Reklame-VM tager egen medicin

    En ny reklamekampagne for Cannes Lions - awardshowet, der hædrer verdens bedste kreative arbejder - er i luften. Kampagnen, der er kreeret inhouse, hedder ”Thank You Creativity”.

    læs mere
  • 10. feb 16 Kampagner

    Postkassen er jo (næsten) ledig

    Prisen på Adwords stiger, og derfor bør virksomheder satse pengene på direct marketing, mener marketingdirektør, der fremhæver, at man i dag stort set kan have postkassen for sig selv. Spilnu.dk har gode erfaringer med den gode, gamle Direct Mail-disciplin.

    læs mere
  • 10. feb 16 Bureauer

    Lidl vælger nyt bureau

    Detailkæden Lidl har været igennem en pitch på mediebureaufronten, og nu er den afsluttet. Valget faldt på MEC, der for nylig også har føjet Waoo! og Q8 til kundelisten.

    læs mere
  • 10. feb 16 Digitalt

    App-brugerne elsker eBay

    TV 2’s apps får ganske vist klart de fleste klik fra danske app-brugere - men det er ikke der, tiden bruges mest. Det gør den på to eBay-apps: Bilbasen og DBA. Det viser tal fra Danske Medier Research.

    læs mere
  • 10. feb 16 Bureauer

    Lidl vælger nyt bureau

    Detailkæden Lidl har været igennem en pitch på mediebureaufronten, og nu er den afsluttet. Valget faldt på MEC, der for nylig også har føjet Waoo! og Q8 til kundelisten.

    læs mere
  • 08. feb 16 Digitalt

    DDA: Her er årets shortliste

    Den nye digitale award på den danske scene - Danish Digital Award (DDA) - er klar med shortlisten for 2016. Især to bureauer markerer sig på listen, der rummer 79 finalister fordelt på 15 kategorier. Se hele shortlisten her.

    læs mere
  • 10. feb 16 Bureauer

    Endnu et jysk bureau til KBH

    Det vejlensiske bureau Skybrud.dk er seneste eksempel på provinsbureauer, der åbner kontor i København. Samtidig er et nyt advisory board med bl.a. Poul Mikkelsen på plads. ”Vi åbner primært i København for at styrke rekrutteringen”, lyder meldingen.

    læs mere
  • 09. feb 16 Kampagner

    DSB-kampagne solgte billetter

    Julekampagnen 2015 fra DSB, Zupa og Carat havde fokus på at sælge Orange-billetter - og det lykkedes over forventning. Endda uden et øget udbud af billetter eller en ændring af prisen. Et af de nye kampagne-elementer var Instagram.

    læs mere
  • 09. feb 16 Kampagner

    Er vi gået fra koncepterne?

    Vi har for travlt med at løbe efter lavt hængende frugter i det digitale paradis. Branchen har jo altid været båret af kortsigtet vanetænkning. Hvorfor ikke tænke i langtidsholdbare koncepter, bygget over et Brand Purpose?

    læs mere