Fredag 25. april 2014

Søgefelt

  • 24. apr 14 Navne

    IKEA insourcer kreativitet

    Der skal ekstra tryk på de kreative kvaliteter hos IKEA. ”Det svarer til den tendens, vi kender fra danske annoncører, der insourcer, men det svarer også meget godt til bureauerne, der øger fokus på kreativiteten,” siger Morten Kjær, der til juni tiltræder som ny global kreativ chef for den svenske møbelkoncern.

    læs mere
  • 24. apr 14 Kampagner

    Lipton Ice Tea vælger Revolt

    Verdens største te-brands kolde variant, Lipton Ice Tea - der ejes af kæmpekoncernen Unilever - har valgt kommunikationshuset Revolt til at booste salget på det danske marked. Hidtil har Royal Unibrev gennem en årrække distribueret Liptons iste i Danmark, men den aftale er nu stoppet.

    læs mere
  • 24. apr 14 Digitalt

    Her er de 10 mest digitale

    Nykredit Bank, Audi og IKEA er de tre mest digitale virksomheder i Danmark, mens Nellie Dellies, Paw Sko og Nikoline ligger nederst på listen. Det viser årets udgave af Det Digitale Sundhedstjek, som analysehuset MyResearch har lavet. Se Top 10, Bund 10 - og årets højdespringere her.

    læs mere
  • 24. apr 14 Kampagner

    Europæere skal se ovenlyset

    Det danske bureau Kong står bag en ny europæisk kampagne for vinduesproducenten Velux. Omdrejningspunktet er en stribe reklamefilm produceret i samarbejde med Uitch Iscratch.

    læs mere
  • 24. apr 14 Kampagner

    Carlsberg i ny global satsning

    I starten af april fortalte Carlsberg-gruppen, at man ville lancere hard lemonade-brandet ”Seth & Riley’s Garage” globalt, og nu er den første kampagne i luften. Den skal køre online samt på tv i 10 lande - herunder Danmark - og bureauet bag har tidligere vundet flere priser med Carlsberg.

    læs mere
  • 23. apr 14 Bureauer

    DK's 1. discount-bureau er født

    Så ramte discountbølgen også den danske reklamebranche. Et nyt bureau, reklame2go, vil gøre op med de høje timelønninger i branchen. ”Value for no money”, lyder sloganet i bureauet, som erfarne bureaufolk står bag.

    læs mere
  • 24. apr 14 Kampagner

    Carlsberg i ny global satsning

    I starten af april fortalte Carlsberg-gruppen, at man ville lancere hard lemonade-brandet ”Seth & Riley’s Garage” globalt, og nu er den første kampagne i luften. Den skal køre online samt på tv i 10 lande - herunder Danmark - og bureauet bag har tidligere vundet flere priser med Carlsberg.

    læs mere
  • 23. apr 14 Navne

    Dansker top-kreativ hos IKEA

    En af de dygtigste danske kreative, Morten Kjær, er udnævnt til jobbet som IKEA’s kreative globale topchef. ”Jobskiftet sker i god ro og orden”, lyder det fra Ogilvy & Mather Danmark, men tidspunktet for hans tiltrædelse hos IKEA forhandles stadig.

    læs mere
  • 24. apr 14 Digitalt

    Her er de 10 mest digitale

    Nykredit Bank, Audi og IKEA er de tre mest digitale virksomheder i Danmark, mens Nellie Dellies, Paw Sko og Nikoline ligger nederst på listen. Det viser årets udgave af Det Digitale Sundhedstjek, som analysehuset MyResearch har lavet. Se Top 10, Bund 10 - og årets højdespringere her.

    læs mere
  • 22. apr 14 Bureauer

    Bureau betaler kæmpebøde

    Reklamebureauet Clienti betaler 200.000 kr. i bøde for at misbruge erhvervshemmeligheder fra det konkursramte Par No 1 i Aalborg. Bureauets adm. dir. slipper for fængsel, men skal også bøde 200.000 kr.

    læs mere

Hvor ofte klikker du på en banner-reklame?