Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Ny kommunikations-spids til Nordea

    Den nordiske storbank Nordea har udnævnt Sara Helweg-Larsen til ny leder af Group Communications. Samtidig oprustes der på bæredygtighedsfronten.

    19. januar 2017
  • Ellos.dk vil kåre YouTube-talent

    Ellos.dk er på vej med en kampagne, der skal spotte det nye danske YouTube-stjernefrø blandt en række populære danske bloggere. Talentprogrammet ”From Blogger to Vlogger by Ellos” er udviklet sammen med Gonzo Media.

    19. januar 2017
  • Møbelkæmpe vælger dansk bureau

    IDdesign, der bl.a. står bag Ilva og Idemøbler, vil skærpe møbelkædens profil i Mellemøsten og Sydeuropa. Til den opgave er valgt et nyt bureau. Og det er dansk.

    19. januar 2017
  • Social succes for forlystelsespark

    Tivoli Friheden, der i godt 100 år har forlystet publikum i Marselisborgskovene ved Aarhus, har oprustet SoMe-indsatsen med hjælp fra bureauet Clienti. Og det har allerede givet pote.

    19. januar 2017
  • Ansvarlighed: Nu rykker det

    I 2017 vil det blive endnu mere tydeligt, at ansvarlighed er noget, virksomheder tager alvorligt. De unge, dygtige medarbejdere kræver det, og de stemmer både med kreditkortet og karrieren, lyder det fra Lene Hjorth, afdelings-direktør for koncern-CSR i Jyske Bank, i denne blog.

    19. januar 2017
  • Tilliden styrtdykker globalt

    Det anerkendte Edelman Trust barometer er på gaden med 2017-udgaven. Og det er rigtig trist læsning. Alle etablerede institutioner taber tillid. Medierne har mistet mest troværdighed i den brede befolkning.

    19. januar 2017
  • The Hoff er nyt blikfang for 3

    Branding-bureauet Co+ og Klovn-instruktøren Mikkel Nørgaard står bag teleselskabet 3’s nye danske kampagne med ingen ringere end Baywatch-legenden David Hasselhoff i front. Det er ”awesome” - og du kan se de første film her.

    19. januar 2017
  • Vi lever i en gylden tid

    Forandringernes tid er en digital tid, hvor det er muligt at gøre noget ekstra godt for ens kunder. Desværre er alt for mange danske virksomheder endnu ikke digitaliserede, og det er synd, mener Christian Agger fra Saint Gobain.

    19. januar 2017
  • Hjort-rådgiver retur til bureau

    Claus Hjort Frederiksens særlige rådgiver, Lisbeth Mikkelsen, forlader sin post og vender tilbage til Radius Kommunikation, som hun forlod i 2015.

    18. januar 2017
  • Vertic bag stort Røde Kors-projekt

    I dag åbner Røde Kors et humanitært oplevelsescenter i København, en slags ”nødhjælpens experimentarium”. Den digitale del af projektet er skabt af Vertic.

    18. januar 2017