Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • WPP fusionerer danske PR-bureauer

    To af de ældste og mest meriterede danske PR-brands, Hill+Knowlton Strategies og Burson-Marsteller, fusionerer. Det midlertidige navn bliver HK – BM, men inden for kort tid vil medarbejderne udvikle et blivende navn og identitet.

    28. februar 2017
  • Her er Rockwools nye logo

    Danske Rockwool har fået ny, global brandidentitet, herunder nyt logo og purpose. Hill+Knowlton er bureauet bag indsatsen, der også rummer en ny virksomhedsfilm.

    28. februar 2017
  • Subsero fordobler resultatet

    Subsero har oprustet markant på den kreative front og startede 2017 med at byde sin første kreative direktør velkommen. Nu er regnskabet for 2016 landet, og det fortæller om betydelig fremgang.

    28. februar 2017
  • Danske bureauer hjælper Hay globalt

    Det danske møbel- og interiørbrand Hay er i luften med en nyt globalt brandsite, der bl.a. er blevet rost i Forbes Magazine. Bag står de danske digitalbureauer Impact (lead) og 1508.

    28. februar 2017
  • Nu skal du drikke insektjuice

    Den københavnske start up Insekt KBH har udviklet en juice, baseret på fårekyllinger. Målet er at spiselige insekter skal ind i danskernes daglige fødevare-forbrug, og nu har Iværksætterfonden skudt en halv mio. kroner i projektet.

    28. februar 2017
  • Mindshare udvider atter butikken

    Mindshare har nu også føjet PR til listen over kommercielle kommunikationsydelser, bureauet har på paletten. Erfaren PR-mand står i spidsen for satsningen.

    28. februar 2017
  • Digitale trends, du skal kende i 2017

    I 2017 er det ikke trinvise forandringer, der udfordrer CMO'en. Der er snarere tale om en flodbølge af ændrede vilkår og virkemidler, som sætter virksomheder, herunder CMO'en, under et betydeligt pres, vurderer fem Mediabrands-profiler.

    28. februar 2017
  • Saatchi hjælper de fødende

    På den fjerde køretur med stafetten i Out of Home Media Challenge myldrer passagererne i linje 5A ud af en fødende kvinde og dramatiserer derved travlheden på landets fødegange.

    27. februar 2017
  • Toppost til dansk PR-profil

    En af verdens store sportsarrangører - IRONMAN - har ansat en ny chef for kommunikation og marketing i Skandinavien, Polen og Baltikum. Valget er faldet på en kendt profil fra den danske PR-branche.

    27. februar 2017
  • Kreativt bureau sætter lyd på

    Det kreative bureau Knowtheirname, der har specialiseret sig i musik branding og social media marketing, har købt sig ind i et lyd-bureau, der producerer podcasts.

    27. februar 2017