Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • Prøvekør bilen i sandkassen

    En god, gammeldags sandkasse kombineret med Virtual Reality giver nu legesyge bilentusiaster mulighed for at booke en anderledes prøvekørsel i en Audi Q5. Se med her.

    23. februar 2017
  • Aarhus-bureau scorer VM

    Det digitale bureau Novicell skal levere den platform, der skal håndtere deltagere og frivillige, når en af verdens største sportsbegivenheder, VM i sejlsport, kommer til Smilets By i august 2018.

    23. februar 2017
  • Børs-selskab køber sig ind i Umwelt

    Den storsatsende, børsnoterede Marketing Communication Services-koncern F. E. Bording fortsætter oprustningen og køber 20 pct. af det digitale bureau Umwelt.

    23. februar 2017
  • Film-kampagne med stærk effekt

    Kampagnen ”Os der elsker film”, som en række af filmbranchens aktører sammen med Advice og The Woerks lancerede i efteråret, havde stor gennemslagskraft. Nu viser nye tal, at den også har påvirket målgruppens adfærd.

    23. februar 2017
  • Profil Optik forstod at gribe chancen

    En video af en baby med briller og dennes mor blev et Facebook-hit, og Profil Optik forstod at få det maksimale ud af dette med såvel newsjacking, embracing som re-newsjacking, vurderer Jan Christiansen.

    23. februar 2017
  • Liquidminds lever fint

    Med pletskuddet Google Sheep View satte Liquidminds et smukt og effektivt fingeraftryk på award-landkortet. Og økonomien er fin uden at være prangende. Tilliden mellem bureau og kunder er en af forklaringerne på succesen.

    23. februar 2017
  • Gruppeterapi for marketing

    Hvad nu, hvis vi brugte lidt mindre tid på optimering af det eksisterende og lidt mere tid på alt det, som ikke allerede eksisterer? Spørger Mikkel Hagedorn før årets store konference om innovation og marketing, NextM.

    23. februar 2017
  • Bureau: Programmatic er fremtiden

    Programmatic-indkøb estimeres at udgøre mere end 70 pct. af den samlede displayannoncering i 2017, og da data-håndtering bliver mere og mere forretningskritisk, bør annoncører tage stilling til begge dele, mener Ulrik Grevenkop-Castenskiold

    22. februar 2017
  • Hold op med at ryge og rejs…

    …i stedet for. Kræftens bekæmpelse er i luften med en ret alternativ anti-rygekampagne, der er signeret bureauet Sunrise, og den er kommet solidt fra start. Se med her.

    22. februar 2017
  • Flotte tal fra Advance - igen

    Tre gange bull's eye på stribe fra Advance: Større fokus på indtjening end på vækst har for tredje år i træk sikret bureauet et driftsresultat på den rigtige side af 10 mio. kroner.

    22. februar 2017