Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
  • En opsang til marketers

    Det behøver ikke koste en bondegård at være innovativ. Danske marketers kan sagtens skalere erfaringerne fra Nike og Volvo Trucks, hvis de tør sætte fantasien fri og har de rigtige rådgivere.

    20. januar 2017
  • Matilde gik viralt på 24 timer

    En video, hvor Niklas Landin og René Toft duellerer i Bottle Flip med Matilde-flasker, er gået amok på nettet. Fx blev filmen set 1.200 gange i minuttet, da det gik hedest til. Hjaltelin Stahl er Arlas partner på ”Matilde Flip”-kampagnen.

    20. januar 2017
  • Bording-ejere investerer i bureau

    En ny direktør er hentet fra Falcon.io og Therp-familien har postet millioner i Zenbu Social, så software-selskabet er kommet godt fra land i 2017. Og så har Toyota Europa meldt sig som kunde.

    20. januar 2017
  • BKI brander sig sammen med Aarhus

    BKI bygger ny marketingstrategi op omkring et million-sponsorat af Aarhus 2017: ”Ingen aarhusianere skal være i tvivl om vores lokale forankring,” forklarer marketingchefen.

    20. januar 2017
  • Giganter vil forbedre kunderejsen

    Øget salg og bedre kundeoplevelser. Det vil en integration af Commerce Cloud fra CRM-giganten Salesforce med Facebooks Dynamic Ads gerne resultere i, mener partnerne.

    20. januar 2017
  • Ny kommunikations-spids til Nordea

    Den nordiske storbank Nordea har udnævnt Sara Helweg-Larsen til ny leder af Group Communications. Samtidig oprustes der på bæredygtighedsfronten.

    19. januar 2017
  • Ellos.dk vil kåre YouTube-talent

    Ellos.dk er på vej med en kampagne, der skal spotte det nye danske YouTube-stjernefrø blandt en række populære danske bloggere. Talentprogrammet ”From Blogger to Vlogger by Ellos” er udviklet sammen med Gonzo Media.

    19. januar 2017
  • Møbelkæmpe vælger dansk bureau

    IDdesign, der bl.a. står bag Ilva og Idemøbler, vil skærpe møbelkædens profil i Mellemøsten og Sydeuropa. Til den opgave er valgt et nyt bureau. Og det er dansk.

    19. januar 2017
  • Social succes for forlystelsespark

    Tivoli Friheden, der i godt 100 år har forlystet publikum i Marselisborgskovene ved Aarhus, har oprustet SoMe-indsatsen med hjælp fra bureauet Clienti. Og det har allerede givet pote.

    19. januar 2017
  • Ansvarlighed: Nu rykker det

    I 2017 vil det blive endnu mere tydeligt, at ansvarlighed er noget, virksomheder tager alvorligt. De unge, dygtige medarbejdere kræver det, og de stemmer både med kreditkortet og karrieren, lyder det fra Lene Hjorth, afdelings-direktør for koncern-CSR i Jyske Bank, i denne blog.

    19. januar 2017