Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Gratis seminar: De nye vilkår for BTB marketing
Body: 

De nye vilkår for B2B marketing

Seminaret er udsolgt, men skriv dig på ventelisten... så kontakter vi dig hvis der bliver plads!

B2B-marketing er under drastisk forandring i disse år. Digitaliseringen skaber øget gennemsigtighed, krav om konsistente kundeoplevelser på tværs af platforme og en konsumerisering af forventningerne på kundesiden. Samtidig stiger kravet om, at marketing bidrager til både top- og bundlinje. 

Hvordan navigerer du i det i din B2B-virksomhed? 

Kom og hør to skarpe cases fra hhv. Novozymes og Telia, som begge arbejder systematisk med digital B2B-marketing.

Klausen + Partners indleder formiddagen med de nyeste trends og vilkår for B2B-Marketing og afslutter den med konkrete anbefalinger.

Kom og hør disse tre spændende indlæg:

 

De nyeste trends og vilkår for B2B-marketing

  • Ved Hans-Henrik Søndersted-Olsen, adm.dir., Klausen + Partners A/S

 

Sådan arbejder Novozymes med Digital B2B-marketing.:

  • Opsamling og systematisk brug af data
  • Udvikling og distribution af relevant content
  • Scoring af leads og distribution til salg
  • Hvordan det digitale økosystem kan øge mængden og kvaliteten af nye leads og skabe øget salg.
  • Ved Sille Ørnberg, Lead Communications Partner, Novozymes og Niels Kaldahl, Strategidirektør, Klausen + Partners A/S

 

Sådan arbejder Telia Erhverv med B2B-marketing. Se og hør, hvordan Telia Erhverv har skabt en platform i deres B2B markedsføring:

  • Etablering af platform for kommunikation med kunder og emner
  • Aktivering af content i den daglige kommunikation
  • Fra content til leads
  • Ved Brian Carlson, Partner & Kontaktdirektør, Klausen + Partners A/S

 

Opsummering og tak for i dag: De fem vigtigste værktøjer i B2B-marketing fremover

 

Du vil således få:

- Indblik i de nyeste trends og vilkår for B2B marketing i 2018

- Indblik i en aktuel case fra hhv. nationalt og internationalt perspektiv

- Konkrete anbefalinger til effektiv B2B marketing

 

Målgruppe

Seminaret er målrettet dig, der arbejder med og er ansvarlig for marketing indenfor B2B.

Tid og sted

Torsdag d. 14. juni 08.30 - 12.00

Dansk Markedsføring

Nordre Fasanvej 113-115

2000 Frederiksberg

Pris:

Gratis for alle (begrænset antal pladser – 100 stk., først til mølle)

Registrering og No-show fee:

Det er gratis at deltage på arrangementet. Vi gør dog opmærksom på, at tilmelding er bindende. Afbud skal ske skriftligt senest 12. juni kl. 10.00 til tilmelding@markedsforing.dk

Senere end denne dato, eller ved udeblivelse, vil der blive opkrævet et No-show fee på kr.-, 500 ekskl. moms.

Tidspunkt

Torsdag 14. juni 2018 (Kl. 08.30-12.00)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113, 1., 2000 Frederiksberg

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Klausen + Partners

3 Gode grunde

  1. Du får indblik i de nyeste trends og vilkår for B2B marketing i 2018
  2. Du får indblik i en aktuel case fra hhv. nationalt og internationalt perspektiv
  3. Du får konkrete anbefalinger til effektiv B2B marketing

Relaterede artikler