Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

custom add this

Image: 
Titel:
Pharma & Healthcare Marketing 2017
Body: 

Healthcare & Pharma Marketing 2017
- mobile relationer til fremtidens digitale sundhedsforbruger

I disse år ser vi patienter blive transformeret til sundhedsforbrugere, som konsekvens af en øget transparens og vidensniveau, skabt af de digitale medier. Denne transformation ændrer fundamentalt på den måde hvorpå sundhedsvæsenet og medicinalvirksomheder kan og bør kommunikere til, engagere og involvere sig i deres omverden.

Læger skal håndtere selvdiagnosticerede patienter og stadig være den diagnosticerende, behandlende og autoritative myndighed med stadig større pres på behandlingskrav.

Medicinalvirksomheder har i mange år haft det sundhedsfaglige personale som den primære målgruppe, men i takt med den øgede åbenhed og større indflydelse af organer som fx det nystiftede medicinråd, stiller det helt andre krav til markedsføringen og kommunikationen for stadig at være relevant og værdiskabende for sin omverden.

Dertil kommer den teknologiske udvikling med personlig medicin, Big data, Internet of Things (IoT), 3D-print, nye typer sundhedsdata, operationer med nanorobotter og diagnosticering via kunstig intelligens. Udviklingen af ny teknologi på sundhedsområdet er eksploderet og det danske sundhedsvæsen står foran en dramatisk transformation i de kommende år. De nye teknologiske muligheder rummer enorme potentialer, men også betydelige udfordringer for både systemer, personale og patienter.

Derfor er det afgørende, at vi løbende stiller os selv og hinanden de rigtige spørgsmål, så vi sikrer os at alt dette kommer de vigtigste – patienterne – til gode

På denne konference får du nyeste viden om:

  • globale healthcare tends
  • the power of patient empowerment
  • healthcare influencers og content marketing
  • patient involvering
  • den digitale sundhedsforbruger
  • gamechanging teknologi
  • customer experience og servicedesign
  • patient adfærd og loyalitet

Program:

8.30 – 9.00 Registrering og morgenmad

9.00 – 9.05 Velkommen

9.05 – 9.45 Healthcare Marketers Trend 2017
Morten Vestergren Frederiksen, direktør Ogilvy Healthworld 

9.45 – 10.35 Customer Experience and Servicedesign in pharma and healthcare
Ogilvy CommonHealth Worldwide 

10.35 – 10.55 Pause

10.55 – 11.30 Searched, bought, shared and recommended
TBA

11.30 – 12.10 Fra healthcare til selfcare
Thomas Hammer Jakobsen, direktør, Copenhagen HealthTech Cluster 

12.10 – 13.10 Frokost

13.10 – 13.50 Case: Patient Empowerment
Morten Remmer, chief growth officer, LEO Innonvation Lab 

13.50 - 14.30 Content Marketing i et healthcare perspektiv
Få opskriften på hvordan du udvikler en platform til at skabe og distribuere, der gør en forskel og bygger en langtidsholdbart relation til patienterne. Det handler om meget gerne end bare marketing, det handler om involvering og engagement
Kasper Kofod, Global Digital Manager, Novo Nordisk 

14.30 – 14.50 Pause

14.50 – 15.10 Dr. Watson, I Presume? IBM Watson changing healthcare
IBM

15.10 – 15.40 Mobile relationer med fremtidens patienter og sundhedsforbrugere
Aldrig før har det været muligt at komme så tæt på hjertet og hjernen hos patienter end det er nu. Mobiltelefonen er med overalt, tæt på hjertet i jakken, tæt på hjernen når brugerne interagere med telefonens interface.  Med den rette kommunikation er det nu muligt at tale til direkte til hjertet og samtidig få fantastisk viden om livet som patient. Hør om hvordan DrugStars forsøger at skabe verdens største bevægelse af patienter, der giver til velgørenhed blot ved at tage deres medicin korrekt og samtidig afgive “real life patient experience” for at få en bedre medicinsk fremtid. 
Claus Møldrup, professor i samfundsfarmaci og stifter af patientbevægelsen, Drugstars

15.40 – 16.25 Den digitale sundhedsforbruger - hvem, hvad, hvor…og hvorfor

Digitale kanaler og apps vil om få år udgøre den primære kontakt til patienter og sundhedsforbrugere og gøre disse til aktive deltagere i deres egen sygdom og sundhed. Fremtidens vindere bliver derfor dem der kender forbrugernes ønsker, drifter og behov, og kan sætte dem i centrum af de nye generationer af produkter og tjenester. Hør internetpsykologen, Anders Colding Jørgensen give dig en guidet tur i det moderne menneskes psykologi og komme med sit bud på fremtidens sundhedsteknologier.
Anders Colding Jørgensen, cand. psych. og ekstern lektor, IT Universitet 

16.25 – 16.30 Afrunding og tak for i dag

 

Tidspunkt

Torsdag 20. april fra 09.00 - 16.302017-04-20 09:00:002017-04-20 04:30:00Europe/CopenhagenPharma & Healthcare Marketing 2017 Healthcare & Pharma Marketing 2017- mobile relationer til fremtidens digitale sundhedsforbrugerI disse år ser vi patienter blive transformeret til sundhedsforbrugere, som konsekvens af en øget transparens og vidensniveau, skabt af de digitale medier. Denne transformation ændrer fundamentalt på den måde hvorpå sundhedsvæsenet og medicinalvirksomheder kan og bør kommunikere til, engagere og involvere sig i deres omverden.Læger skal håndtere selvdiagnosticerede patienter og stadig være den diagKosmopol, Fiostræde 44, 1171 København KDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 2 995,00 (Kr 3 743,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 3 495,00 (Kr 4 368,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Kosmopol
    Kosmopol, Fiostræde 44, 1171 København K

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

Relaterede artikler