Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Gratis seminar: Kan man øge kundeloyaliteten med mobile værktøjer?
Body: 

Med fokus på virksomheders mulighed for at skabe øget loyalitet ved at tilbyde kunderne digitale services, inviterer Adapt Agency og Dansk Markedsføring til gratis seminar.

Oplev kundecases fra DET KONGELIGE TEATER, NORMAL og ØRSTED

Virksomheder oplever generelt øget konkurrence – og ofte også fra nye kanter, og vi mener, at med digitale services, kan virksomheder og brands skabe differentiationer, som kan øge loyaliteten.

Få konkrete indsigter i hvordan Adapts samarbejdspartnere har arbejdet digitalt med kunderejser og kundeloyalitet – vi dykker ned i både baggrund, mål og værdien af løsningerne, så du får både inspiration og viden med hjem.

Adapt - Identificering af huller i kunderejsen
Martin Povlsen, Business Development Director

Det Kongelige Teater - En bedre før, under og efter-oplevelse
Det Kongelige Teater ville gerne lægge et lag på teater-oplevelsen. I første omgang ved at sætte fokus på gæsternes mest oplagte pains; håndtering af billetter og bestilling af pause-drinks.
Stefan Yong Gildhoff, Head of Sales & Customer Experience

Normal - Når det er unormalt at kende kunden
Normal havde meget begrænset kendskab til deres kunder. Hør hvordan Normal har lavet en digital service, som er en kundeklub uden at være det.
Speaker TBA

Ørsted - En digital grøn fremtid for danskerne
Få viden om hvordan Ørsted målrettet arbejder på at tilbyde nye digitale services til deres 1 mio. private kunder for at skabe mere relevans og indsigt i kundernes elforbrug. Ørsted Privat har en stor ambition om, at det skal være lettere for den enkelte dansker at være mere grøn. Dette skal være drevet af nye digitale datadrevne løsninger til kunderne. Få et indblik i hvor rejsen går hen og hvilke udfordringer, der ligger i at gennemføre en digital transformation i et commodity marked.
Kasper Søvsø Nielsen, Head of Digital Sales & Services

MÅLGRUPPE:
Seminaret henvender sig til dig som har ansvaret for marketing og salg. Du kan være CMO, marketing manager, digital chef osv. Der vil være cases fra både B2B og B2C.

Medlemmer af Dansk Markedsføring har fortrinsret til seminaret.

PROGRAM:
08.30-09.00: Registrering, croissant og kaffe
09.00-09.30: Martin Povlsen, Business Development Director, Adapt
09.30-10.00: Stefan Yong Gildhoff, Head of Sales & Customer Experience, Det Kongelige Teater
10.00-10.15: Pause
10.15-10.45: Speaker TBA, Normal
10.45-11.15: Kasper Søvsø Nielsen, Head of Digital Sales & Services, Ørsted
11.15-11.45: Spørgsmål, networking og afrunding

 

Tidspunkt

Mandag 16. september 2019 (Kl. 08.30-11.45)2019-09-16 08:30:002019-09-16 11:45:00Europe/CopenhagenGratis seminar: Kan man øge kundeloyaliteten med mobile værktøjer?Med fokus på virksomheders mulighed for at skabe øget loyalitet ved at tilbyde kunderne digitale services, inviterer Adapt Agency og Dansk Markedsføring til gratis seminar.Oplev kundecases fra DET KONGELIGE TEATER, NORMAL og ØRSTEDVirksomheder oplever generelt øget konkurrence – og ofte også fra nye kanter, og vi mener, at med digitale services, kan virksomheder og brands skabe differentiationer, som kan øge loyaliteten.Få konkrete indsigter i hvordan Adapts samarbejdspartnere har arbejdet digitalt med kunderejser og kundeloyalitet – vi dykker ned i både baggrund, mål og værdien af løsningerne, så du får både inspiration og viden med hjem.Adapt - Identificering af huller i kunderejsenMartin Povlsen, Business Development DirectorDet Kongelige Teater - En bedre før, under og Nordre Fasanvej 113, 1. sal, 2000 FrederiksbergAdapt og Dansk Markedsføring

Kursuspris

  • ikke medlemspris Kr 0,00

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113, 1. sal, 2000 Frederiksberg

Partnere

Arrangeret af

  • Adapt og Dansk Markedsføring

4 Gode grunde

  1. Det Kongelige Teater - En bedre før, under og efter-oplevelse
  2. Normal - Når det er unormalt at kende kunden
  3. Ørsted - En digital grøn fremtid for danskerne
  4. Adapt - Identificering af huller i kunderejsen

Relaterede artikler