Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Gratis seminar: Turisme og oplevelsesøkonomi og Dansk Marketingforsknings Pris 2019
Body: 

Invitation til uddeling af Dansk Marketing Forsknings Pris og seminar om turisme- og oplevelsesøkonomi.

PROGRAM

  • Kl. 13.00 - 13.15 Ankomst og indtjekning, kaffe og vand
  • Kl. 13.15 - 13.25 Velkomst og introduktion til dagens program ved Carsten Wandorf, CEO Fritz Schur Consumer Group A/S og Formand, Dansk Marketingforsknings Pris.
  • Kl. 13.25 – 13.55 Oplæg Jan Olsen, administrerende direktør, VisitDenmark: Hvordan markedføres Danmark i Kina? 
  • Kl. 13.55 – 14. Guðrið Højgaard, Director of Tourism, Visit Faroe Islands.: Hvordan markedsfører man en destination på en ny, anderledes og succesfuld måde? Guðrið Højgaard er kvinden bag de succesfulde Visit Faroe Islands markante Google Sheep View- og Translate-kampagner.
  •  Kl. 14.20 – 14.35 Pause
  • Kl. 14.35 – 14.50 Motivation af Dansk Marketingforsknings Pris ved professor, PHD, Adam Lindgreen, Head of Department of Marketing.
  • Kl. 14.50 – 15.20 Oplæg ved prismodtager Alexander Josiassen, Professor of Marketing and Tourism Management, Department of Marketing, CBS: “Thoughts about the Images and Biases that Consumers have: How Firms and Consumers can Benefit from better Understanding them”. 
  • Kl. 15.20.– 16.00 Paneldebat: ​Moderator: Lars Ramme Nielsen, chef, Turisme og oplevelsesøkonomi, Dansk Erhverv:
    Paneldeltagere: Peter Høgh Pedersen, administrerende direktør, Villa Copenhagen, Nordic Choice Hotels, Henrik Busch, bl.a. tidligere formand Handelsudvalget i Dansk Erhverv, formand repræsentantskabet Wonderful Copenhagen, Jan Olsen, administrerende direktør , VisitDenmark.
  • 16.00 – 16.10 Afrunding ved Carsten Wandorf.
  • 16.10 - Netværk, vin og snacks.

Dansk Marketingforsknings Pris blev indstiftet i 1955 af Dansk Salgs- og Reklameforbund og HD- Klubben for Salg og Reklame under navnet Dansk Erhvervslivs Pris for Afsætningsøkonomisk Forskning. Fonden har gennem de sidste 60 år støttet det danske erhvervsliv ved at støtte forskningen inden for det afsætningsøkonomiske område med henblik på at sikre udviklingen af nye metoder og ny viden.

Dette opnås ved at hædre forskere, som yder et vigtigt stykke marketingforskningsarbejde. Der lægges vægt på, at de udvalgte forskeres arbejde har en væsentlig værdi for de danske virksom- heders marketingfunktion. DMP er baseret på frivilligt arbejde og ledes af en bestyrelse, der dels administrerer fondens formue og dels træffer afgørelse om fondens uddelinger.
 
Prisen, som består af mindst 50.000 kr., kan ikke søges, men uddeles udelukkende efter bestyrelsens bestemmelse om anerkendelse af modtagerens fortjenester. Prisen bliver tildelt som hæderspris for værdifuldt udført markedsforskningsarbejde.

Tidspunkt

Onsdag 1. maj 2019 (Kl. 13.00-16.15)2019-05-01 01:00:002019-05-01 04:15:00Europe/CopenhagenDansk Marketing Forskningspris 2019Invitation til uddeling af Dansk Marketing Forsknings Pris og seminar om turisme- og oplevelsesøkonomi.PROGRAMKl. 13.00 - 13.15 Ankomst og indtjekning, kaffe og vandKl. 13.15 - 13.25 Velkomst og introduktion til dagens program ved Carsten Wandorf, CEO Fritz Schur Consumer Group A/S og Formand, Dansk Marketingforsknings Pris.Kl. 13.25 – 13.55 Oplæg Jan Olsen, administrerende direktør, VisitDenmark: Hvordan markedføres Danmark i Kina? Kl. 13.55 – 14. Guðrið Højgaard, Director of Tourism, Visit Faroe Islands.: Hvordan markedsfører man en destination på en ny, anderledes og succesfuld måde? Guðrið Højgaard er kvinden bag de succesfulde Visit Faroe Islands markante Google Sheep View- og Translate-kampagner. Kl. 14.20 – 14.35 PauseKl. 14.35 – 1Slotsholmsgade 1, 1216 KøbenhavnDansk Marketingforsknings Pris og Dansk Erhverv

Kursuspris

  • Medlempris Kr 0,00
    ikke medlemspris Kr 0,00

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Erhverv, Biblioteket på Børsen
    Slotsholmsgade 1, 1216 København

Arrangeret af

  • Dansk Marketingforsknings Pris og Dansk Erhverv