Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
(UDSKYDES) GRATIS SEMINAR: Turisme og psykologi samt kåring af Dansk Marketingforsknings-talentpris 2020
Body: 
UDSKUDT - NY DATO FØLGER SNAREST! 
Dansk Erhverv, CBS og Dansk Markedsføring inviterer til prisvinder-foredrag om turisme, oplevelsesøkonomi og psykologi, samt spændende konkrete cases, der hjælper dig at forstå kunderne anno 2020.
 
Program: Marketing i usikre tider.
 
  • Kl. 08.30 - Registrering (let morgenmad)
  • Kl. 09.00 - Velkomst v. Lars Ramme Nielsen, chef for turisme- og oplevelsesøkonomi Dansk Erhverv.
  • Kl. 09.15 - Per Christiansen, VP, EMEA Marketing, KAYAK – om Momondos kampagne: “Let's Open Our World”.
  • Kl. 09.30 - Carlos Villaro Lassen, adm. direktør, Feriehusudlejernes Brancheforening, og formand for den europæiske forening for Vacational Rental.
  • Kl. 09.45 - Ole Eskling, Camp Manager, Camp Møns Klint.
  • Kl. 10.00 - Mikkel Hansen, Pressechef, TUI Danmark.
  • Kl. 10.15 - Ralf Lodberg, CCO & Partner, Advice
  • Kl. 10.30 - Kaffe re-fill, pause og netværk.
  • Kl. 10.45 Prisvinderforedrag ved Florian Kock: "The Political Tourist: Understanding how biases shape travel behavior", Associate Professor of Marketing and Tourism, Copenhagen Business School og Prisuddeling ved Carsten Wandorf, formand, Dansk Marketingforsknings Pris, og CEO, Fritz Schur Consumer Group A/S.
  • Kl. 11.05 Paneldebat med indlægsholderne, modereret af Lars Ramme Nielsen.
  • Kl. 11.30 Tak for i dag.
Om Dansk Marketingforsnings Prisen: 
Prisen blev indstiftet i 1955 af Dansk Salgs- og Reklameforbund og HD- Klubben for Salg og Reklame under navnet Dansk Erhvervslivs Pris for Afsætningsøkonomisk Forskning. Fonden har gennem de sidste 60 år støttet det danske erhvervsliv ved at støtte forskningen inden for det afsætningsøkonomiske område med henblik på at sikre udviklingen af nye metoder og ny viden. 
Dette opnås ved at hædre forskere, som yder et vigtigt stykke marketingforskningsarbejde. Der lægges vægt på, at de udvalgte forskeres arbejde har en væsentlig værdi for de danske virksomheders marketingfunktion. DMP er baseret på frivilligt arbejde og ledes af en bestyrelse, der dels administrerer fondens formue og dels træffer afgørelse om fondens uddelinger. Prisen, som består af mindst 50.000 kr., kan ikke søges, men uddeles udelukkende efter bestyrelsens bestemmelse om anerkendelse af modtagerens fortjenester. Prisen bliver tildelt som hæderspris for værdifuldt udført markedsforskningsarbejde. 

Tidspunkt

Tirsdag 31. marts 2020 (Kl. 09.00-12.00)2020-03-31 09:00:002020-03-31 12:00:00Europe/CopenhagenGRATIS SEMINAR: TURISME OG PSYKOLOGI OG KÅRING AF DANSK MARKETINGFORSKNINGS TALENTPRIS 2020UDSKUDT - NY DATO FØLGER SNAREST! Dansk Erhverv, CBS og Dansk Markedsføring inviterer til prisvinder-foredrag om turisme, oplevelsesøkonomi og psykologi, samt spændende konkrete cases, der hjælper dig at forstå kunderne anno 2020. Program: Marketing i usikre tider. Kl. 08.30 - Registrering (let morgenmad)Kl. 09.00 - Velkomst v. Lars Ramme Nielsen, chef for turisme- og oplevelsesøkonomi Dansk Erhverv.Kl. 09.15 - Per Christiansen, VP, EMEA Marketing, KAYAK – om Momondos kampagne: &Slotsholmsgade 1, 1216 KøbenhavnDansk Erhverv, CBS, Dansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 0,00
    ikke medlemspris Kr 0,00

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Erhverv, Biblioteket på Børsen
    Slotsholmsgade 1, 1216 København

Arrangeret af

  • Dansk Erhverv, CBS, Dansk Markedsføring