Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
IAA Diploma Content Management
Body: 

Få styr på dit brands content og lær hvordan du får mest ud af det.

Du arbejder med marketing og kommunikation og skal navigere mellem egne kommunikationskanaler i synergi med mulighederne omkring os.
Måske skal du arbejde kreativt med content og data. Og i virksomheden skal du gerne kunne måle på effekten. Det kræver at du har dit rigtige værktøjer.

På IAA's Diploma Content Management©️ får du overblik over alle de kanaler og medier, som dit content skal kunne fungere i og konkrete værktøjer til at planlægge en kampagne, lige fra brandets essens - til alle de digitale kanaler. Du får viden med hjem, som du kan bruge direkte i marketingarbejdet i din virksomhed. Al undervisning tager udgangspunkt i helt nye cases og viden.

​Dit udbytte​:

  • Viden og baggrund til at skabe den rigtige strategi
  • Evne til at etablere det skarpe og relevante content
  • Mod til at vælge til og fra, hvor dit content skal være
  • Forståelse for at etablere det rette kreative samspil
  • Modeller og checklister til at styre og vurdere
  • Praktisk erfaring gennem gode (og dårlige) cases
  • Samspil, netværk, kontakter med andre marketing professionelle

Din virksomheds udbytte:

  • En in-house kapacitet der kender hele marketingmixet
  • Et bindeled mellem salg-, it- og marketing afdelingen
  • Konkrete modeller og metoder andre også kan bruge
  • God styring af brand og content
  • Målrettet projektledelse
  • Fremdrift igennem idéudvikling og nytænkning
  • Økonomisk styring, der sikrer Return On Investment

Undervisningstimer:
Der er undervisning hver anden uge på tirsdage - inklusive to workshops. I alt 12 undervisningsdage over 2 semestre.

Praktik og materialer:
Uddannelsen gennemføres på hele dage, hvor tiderne er tilrettelagt, så det er muligt at rejse ud og hjem samme dag - også for deltagere fra Jylland. Mellem hver undervisningsdag er der forberedelse og opgaver.
Alt nødvendigt forberedelses- og læsemateriale udleveres i form af kompendier, artikler eller cases. De stude­rende får adgang til et særligt ekstranet, hvor alt materiale og al kommunikation foregår.

 

Tidspunkt

Torsdag 12. september 2019 (Kl. 12.30-19.00)
Torsdag 26. september 2019 (Kl. 12.30-19.00)
Torsdag 10. oktober 2019 (Kl. 12.30-19.00)
Torsdag 7. november 2019 (Kl. 12.30-19.00)
Torsdag 21. november 2019 (Kl. 12.30-19.00)
Torsdag 5. december 2019 (Kl. 12.30-19.00)2019-12-05 12:30:002019-12-05 07:00:00Europe/CopenhagenIAA Diploma Content ManagementFå styr på dit brands content og lær hvordan du får mest ud af det.Du arbejder med marketing og kommunikation og skal navigere mellem egne kommunikationskanaler i synergi med mulighederne omkring os.Måske skal du arbejde kreativt med content og data. Og i virksomheden skal du gerne kunne måle på effekten. Det kræver at du har dit rigtige værktøjer.På IAA's Diploma Content Management©️ får du overblik over alle de kanaler og medier, som dit content skal kunne fungere i og konkrete værktøjer til at planlægge en kampagne, lige fra brandets essens - til alle de digitale kanaler. Du får viden med hjem, som du kan bruge direkte i marketingarbejdet i din virksomhed. Al undervisning tager udgangspunkt i helt nye cases og viden.​Dit udbytte​:Viden og baggrund til at skabe den rigtige strategiNordre Fasanvej 113-115, 1. 2000 FrederiksbergIAA & Dansk Markedsføring
Torsdag 12. december 2019 (Kl. 10.00-15.00)2019-12-12 10:00:002019-12-12 03:00:00Europe/CopenhagenIAA Diploma Content ManagementFå styr på dit brands content og lær hvordan du får mest ud af det.Du arbejder med marketing og kommunikation og skal navigere mellem egne kommunikationskanaler i synergi med mulighederne omkring os.Måske skal du arbejde kreativt med content og data. Og i virksomheden skal du gerne kunne måle på effekten. Det kræver at du har dit rigtige værktøjer.På IAA's Diploma Content Management©️ får du overblik over alle de kanaler og medier, som dit content skal kunne fungere i og konkrete værktøjer til at planlægge en kampagne, lige fra brandets essens - til alle de digitale kanaler. Du får viden med hjem, som du kan bruge direkte i marketingarbejdet i din virksomhed. Al undervisning tager udgangspunkt i helt nye cases og viden.​Dit udbytte​:Viden og baggrund til at skabe den rigtige strategiNordre Fasanvej 113-115, 1. 2000 FrederiksbergIAA & Dansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 47 000,00 (Kr 58 750,00 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 49 000,00 (Kr 61 250,00 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Centralt i København

Arrangeret af

  • IAA & Dansk Markedsføring

4 Gode grunde

  1. Viden og baggrund til at skabe den rigtige strategi
  2. Evne til at etablere det skarpe og relevante content
  3. Forståelse for at etablere det rette kreative samspil
  4. Modeller og checklister til at styre og vurdere

Relaterede artikler