Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Marketing Automation - Vælg den rigtige platform til B2B
Body: 

Dette kursus afholdes også i Aarhus 3. april

Lær hvordan du styrker virksomhedens brand og øger effektiviteten af markedsføringen gennem Marketing Automation

Synes du, det er en jungle at vælge den rigtige marketing automation platform? Har du svært ved at overskue, hvad det reelt kræver at få implementeret et system til at indsamle, modne og segmentere de bedst kvalificerede leads?

På dette kursus får du en grundig introduktion til emnet og du bliver klædt på til at vælge den platform, der bedst matcher dine ambitioner og ressourcer. Du får desuden en grundig uvildig gennemgang af tre populære platforme til marketing automation i B2B.

Agenda:

  • Intro og præsentation
  • Oplæg om marketing automation og begrebsafklaring. Lær hvordan du arbejder med de mest almindelige email flows og effektive – og lovlige – metoder til dataindsamling
  • Sådan fik en nystartet virksomhed ROI på 10 med marketing automation
  • Sæt strøm på kunderejsen. Kort oplæg og øvelser med at kortlægge kunderejsen og opsætte konverteringsmål
  • Hvem skal med på rejsen? Valg af implementeringspartner og indholdsproducenter. Oplæg og diskussion
  • Gennemgang af B2B marketing automation platforme
  • Marketing Automation light. Simple workflows med simple værktøjer, der ikke koster kassen
  • De skjulte omkostninger og den gode kravsspecifikation. Oplæg og øvelse
  • Opsamling og tak for i dag

 

Målgruppe:
Du sidder som Projektleder, Campaign Manager, Operations Manager eller lignende med digitalt ansvar for drift af jeres marketingaktiviteter – altså en del af Operations i jeres marketingafdeling.

Bio:
Joakim Ditlev har arbejdet med content marketing siden 2008 og har hands-on erfaring med en række platforme til marketing automation. Han driver konsulentvirksomheden Content Marketing DK og er medstifter af konsulenthuset Messbar, der arbejder på strategisk niveau på at sikre forretning og fremdrift i B2B virksomheder.

Tidspunkt

Torsdag 11. april 2019 (Kl. 08.30-16.00)2019-04-11 08:30:002019-04-11 04:00:00Europe/CopenhagenMarketing Automation - Vælg den rigtige platform til B2BDette kursus afholdes også i Aarhus 3. aprilLær hvordan du styrker virksomhedens brand og øger effektiviteten af markedsføringen gennem Marketing AutomationSynes du, det er en jungle at vælge den rigtige marketing automation platform? Har du svært ved at overskue, hvad det reelt kræver at få implementeret et system til at indsamle, modne og segmentere de bedst kvalificerede leads?På dette kursus får du en grundig introduktion til emnet og du bliver klædt på til at vælge den platform, der bedst matcher dine ambitioner og ressourcer. Du får desuden en grundig uvildig gennemgang af tre populære platforme til marketing automation i B2B.Agenda:Intro og præsentationOplæg om marketing automaNordre Fasanvej 113, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring

Kursuspris

  • Medlempris Kr 3 995,00 (Kr 4 993,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 5 495,00 (Kr 6 868,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113, 2000 Frederiksberg

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

4 Gode grunde

  1. Lær hvordan du arbejder med de mest almindelige email flows og effektive – og lovlige – metoder til dataindsamling
  2. Kort oplæg og øvelser med at kortlægge kunderejsen og opsætte konverteringsmål
  3. Uvildig gennemgang af B2B marketing automation platforme
  4. De skjulte omkostninger og den gode kravsspecifikation.

Relaterede artikler