Dette kursus afholdes også i Aarhus 3. april
Lær hvordan du styrker virksomhedens brand og øger effektiviteten af markedsføringen gennem Marketing Automation
Synes du, det er en jungle at vælge den rigtige marketing automation platform? Har du svært ved at overskue, hvad det reelt kræver at få implementeret et system til at indsamle, modne og segmentere de bedst kvalificerede leads?
På dette kursus får du en grundig introduktion til emnet og du bliver klædt på til at vælge den platform, der bedst matcher dine ambitioner og ressourcer. Du får desuden en grundig uvildig gennemgang af tre populære platforme til marketing automation i B2B.
Agenda:
Målgruppe:
Du sidder som Projektleder, Campaign Manager, Operations Manager eller lignende med digitalt ansvar for drift af jeres marketingaktiviteter – altså en del af Operations i jeres marketingafdeling.
Bio:
Joakim Ditlev har arbejdet med content marketing siden 2008 og har hands-on erfaring med en række platforme til marketing automation. Han driver konsulentvirksomheden Content Marketing DK og er medstifter af konsulenthuset Messbar, der arbejder på strategisk niveau på at sikre forretning og fremdrift i B2B virksomheder.