Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
GRATIS SEMINAR: SKAB DEN UNIKKE KUNDEOPLEVELSE NEMT OG HURTIGT – IN-HOUSE, ON-DEMAND
Body: 

Du har kun 2 minutter til at gøre indtryk på kunderne!

Hør om den nyeste forskning indenfor købsadfærd og tendenser indenfor customer facing, og hvordan du selv kan producere din POS på et øjeblik – målrettet den aktuelle forbrugeradfærd. Alt sammen med det formål at øge salget, skabe den unikke kundeoplevelse og reducere omkostningerne.

Når kunders opmærksomhed skal fanges, fastholdes og konverteres til interesse og allerhelst køb, er der ingen tid at spilde. Iøjnefaldende kommunikation og customer facing er essentiel for at engagere kunden. Et nyligt nordisk neuromarketingstudie viser, at den menneskelige hjerne reagerer bedst på fysisk reklame. Og at dette med fordel efterfølgende kan kombineres med online budskaber.

Igennem nyeste viden indenfor adfærdspsykologi samt case stories, vil du blive inspireret til, hvordan du nemt og hurtigt kan reagere på ændringer i købsadfærd, konkurrenternes tilbud samt at kunne foretage lokaltilpasning. Og du behøver absolut ikke være ansat indenfor detailhandlen for at deltage i dette seminar. Alle medarbejdere med interesse og ansvar for customer facing vil have glæde af at blive beriget med nyeste viden. F.eks. NGO’er som laver lokale events og gerne vil møde sine interessenter lige der hvor de er – fysisk og mentalt.

Skal din butik eller forretningsområde danne rammen om den unikke kundeoplevelse, der skaber værdi for kunderne på en måde som blandt andet webshops ikke kan?
Eller arbejder du med detailkunder eller har detailkunder i din kundeportefølje, så kom med på dette seminar og hør hvor nemt, hurtigt og billigt du kan skabe den optimale kundeoplevelse med kreative skilteformater in-house og on-demand.

PROGRAM:

  • 08.30 - 09.00 Registrering, croissant og kaffe
  • 09.00 - 09.05 Dansk Markedsføring byder velkommen
  • 09.05 - 09.15 Kort om OKI v. Marketing Director - NorthWest Europe, Lars Hargaard
  • 09.15 - 09.55 Nye købsadfærd og tendenser v. Forsker og Lektor Malin Sundström, Universitetet i Borås, Sverige. Malin er Ek Dr og Lektor, prisbelønnet forsker og anset foredragsholder, og hun så tidligt, at digitalisering ville have store konsekvenser for detailhandelen. Hun brænder for handel, købsadfærd og innovation og under dette foredrag dykker hun ned i nye købsadfærd og tendenser som ”social commerce”. Du vil få indsigt i, hvordan nutidens forbruger opfører sig, hvad man værdsætter, og hvad der er nødvendigt for at tiltrække kunderne til den fysiske butik.
  • 09.55 - 10.15 PAUSE
  • 10.15 - 10.35 OKIs Signage Solutions samt case stories v. Business Development Manager Thomas Lindener. Hør hvordan retailere har vækstet deres salg med OKIs signage solutions; heriblandt en kæde med 220% på et produkt på 1 måned
  • 10.35 - 11.15 Skal man blæse kunderne omkuld i butikken – eller hvor ligger salg og kundeloyalitet egentlig? Øjenåbnende oplæg v. Visual Merchandising- og Certificeret Kundetype Ekspert og (af Børsen udnævnt) ’Indpisker for Detailhandlen’: Stine Grubbe. Kom længere end blot en pæn butik og lækkert inventar. Det er ikke der, salget ligger. 40 minutter med viden, salgsværktøjer og indsigter der giver dig en ny forskningsbaseret vinkel på både salg og kundeloyalitet.
  • 11.15 - 11.30 Opsummering og Tak for i dag.

Målgruppe: 
Dig der har ansvaret for marketing (eller events/arrangementer)
Dig der sidder med customer facing – dette inkluderer også, hvis du arbejder i en forening, NGO etc.
Dig der har ansvaret for salg
Dig der arbejder på bureau

Hvis du ønsker at vækste omsætningen og reducere dine omkostninger til in-store kommunikation, må du ikke gå glip af dette seminar.

 

Tidspunkt

Mandag 9. marts 2020 (Kl. 08.30-11.45)2020-03-09 08:30:002020-03-09 11:45:00Europe/CopenhagenGRATIS SEMINAR: SKAB DEN UNIKKE KUNDEOPLEVELSE NEMT OG HURTIGT – IN-HOUSE, ON-DEMANDDu har kun 2 minutter til at gøre indtryk på kunderne!Hør om den nyeste forskning indenfor købsadfærd og tendenser indenfor customer facing, og hvordan du selv kan producere din POS på et øjeblik – målrettet den aktuelle forbrugeradfærd. Alt sammen med det formål at øge salget, skabe den unikke kundeoplevelse og reducere omkostningerne.Når kunders opmærksomhed skal fanges, fastholdes og konverteres til interesse og allerhelst køb, er der ingen tid at spilde. Iøjnefaldende kommunikation og customer facing er essentiel for at engagere kunden. Et nyligt nordisk neuromarketingstudie viser, at den menneskelige hjerne reagerer bedst på fysisk reklame. Og at dette med fordel efterfølgende kan kombineres med online budskaber.Igennem nyeste viden indenfor adfærdspsykologi samt case stories, vil du blive inspireret til, hvordan du nemt oNordre Fasanvej 113, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring & OKI

Kursuspris

  • ikke medlemspris Kr 0,00

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113, 2000 Frederiksberg

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & OKI

3 Gode grunde

  1. Hør om den nyeste forskning indenfor købsadfærd og tendenser indenfor customer facing
  2. Hvordan du producerer din POS på et øjeblik – målrettet den aktuelle forbrugeradfærd
  3. Øg salget, skab den unikke kundeoplevelse og reducer omkostningerne

Relaterede artikler