Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Programmatic Advertising Update - ITP
Body: 

Workshop: "Shit, ingen 3. parts-cookies - hvad gør vi?" Fremtiden for det digitale annonce-marked …

Der er grøde i det digitale annoncemarked, og 2020 bliver et spændende år, fordi både EU’s forbruger-beskyttelses lovgivning (ePrivacy, Cookie, GDPR mm), og samt de store, kommercielle spillere - primært amerikanske: Google, Amazon, Apple, FaceBook – er i åben kamp om ejerskabet til brugerne. Seneste initiativ er fra Apple Safari browser, ITP (”Intelligent Tracking Protectection”), der fjerner 3 parts cookie. Med de markante begrænsninger på 3. parts cookies udfordres branchen, men rummer udfordringen også muligheder fremfor begrænsninger?

Tilmeld dig workshoppen, hvor du får seneste updates fra nogle af de største aktører i markedet - Google, JP/Politiken, OMG, Spies og Danske Spil. Den efterfølgende paneldebat giver dig mulighed for at få svar på de overvejelser, du måtte gå med i forhold til fremtidens digitale annonce-marked.

Program:
08.30 – 09.00:   Check In og morgenmad
09.00 – 09.05:   Velkommen Thomas Kragh, Netværkschef Dansk Markedsføring & ordstyrer Tom Bang, Director Commercial Partnerships, Aller Media
09.05 – 09.30:   Intro og Markedsupdate med baggrund i research fra ind- og udland, omkring seneste trends og tendenser. Peter Loell, Technology Therapist, OMG
09.30 – 10.00:   Lokal publisher case: Hvad er "Publisher Platform" ? Dorthe Bjerregaard Knudsen forklarer om baggrund og status for "Publisher Platform", som er et nyt samarbejde mellem de førende danske nyheds-medier (herunder JP/POL, TV2, Berlingske) som bla. skal tage udfordringen op med Google, Facebook mfl. Dorthe Bjerregaard Knudsen, COO, JP/POL
10.00 – 10.30:   “The truth behind elimation of the 3 rd party cookie” (oplægget er på engelsk). Hvad er baggrunden? I hvilket omfang er det regulatorernes forbrugerbeskyttende motiver? I hvilket omfang er det drevet af kommercielle interesser? Ralph Nass, Data Privacy Lead Northern Europe, Google
10.30 – 11.00:   Pause
11.00 – 11.15:   Annoncør Case: Spies. Morten Willesen Nordic Head of Media, Digital & CRM. Spies
11.15 – 11.30:   Annoncør Case: Danske Spil. Jesper Thyssen, Head of CRM & Digital Marketing; Digital Marketing, Danske Spil
11.30 – 12.30:   Paneldebat

  • Hvad sker der på kort sigt/lang sigt?
  • Hvad er fremtiden for danske medier?
  • Hvad skal annoncører afklare/beslutte?

Paneldeltagere:

  • Holger Wilcks, Dansk Annoncørforening
  • Dorthe Bjerregaard-Knudsen, COO, JP/Politikens Hus
  • Peter Loell, OMG
  • Jesper Thyssen, Danske Spil
  • Morten Willesen, Spies

 

BEMÆRK:
Vores PAU-arrangementer køres som en seminar-række, og afholdes med følgende emner:
28. maj ("ITP - Shit, ingen 3. parts-cookies - hvad gør vi?")
24. september ("Amazon Advertising's relevans for danske virksomheder")
10. november ("Relevante IOT-data eller buzz?")
Primo januar (Emne ikke fastlagt - følger snarest)

Ved samtidig tilmelding af alle fire arrangementer tilbydes den samlede pris for medlemmer kr. 4.000 + moms og for øvrige kr. 6.000 + moms. Interesseret i alle fire arrangementer? Kontakt venligst tilmelding@markedsforing.dk direkte.

 

 

Tidspunkt

Torsdag 28. maj 2020 (Kl. 08.30-12.30)2020-05-28 08:30:002020-05-28 12:30:00Europe/CopenhagenProgrammatic Advertising Update - ITPWorkshop: "Shit, ingen 3. parts-cookies - hvad gør vi?" Fremtiden for det digitale annonce-marked …Der er grøde i det digitale annoncemarked, og 2020 bliver et spændende år, fordi både EU’s forbruger-beskyttelses lovgivning (ePrivacy, Cookie, GDPR mm), og samt de store, kommercielle spillere - primært amerikanske: Google, Amazon, Apple, FaceBook – er i åben kamp om ejerskabet til brugerne. Seneste initiativ er fra Apple Safari browser, ITP (”Intelligent Tracking Protectection”), der fjerner 3 parts cookie. Med de markante begrænsninger på 3. parts cookies udfordres branchen, men rummer udfordringen også muligheder fremfor begrænsninger?Tilmeld dig workshoppen, hvor du får seneste updates fra nogle af de største aktører i markedet - Google, JP/Politiken, OMG, Spies og Danske Spil. Den efterfølgende paneldebat giver dig muNordre Fasanvej 113, 2000 FrederiksbergDansk Markedsføring & Usergap

Kursuspris

  • Medlempris Kr 1 295,00 (Kr 1 618,75 inkl moms)
    ikke medlemspris Kr 1 795,00 (Kr 2 243,75 inkl moms)

Kontaktperson

Sted

  • Nordre Fasanvej 113, 2000 Frederiksberg

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring & Usergap

2 Gode grunde

  1. Updates fra nogle af de største aktører i markedet - Google, JP/Politiken, OMG, Spies og Danske Spil
  2. Paneldebat og Q&A's

Relaterede artikler