Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Shanghai Study Tour
Body: 

Tag med til Kina og få ny inspiration, netværk og viden om hvordan digitaliseringen forandrer fremtidens købsadfærd og skabet helt nye markedet og forretningsmodeller.

Programmet er tæt pakket med spændende oplæg, diskussioner og oplevelser, der giver et lærerigt indblik i, hvad der driver den teknologiske udvikling i verdens største digitale økonomi med 800 millioner internetbrugere.

Vi besøger nogle af Kinas fremadstormende virksomheder, som er helt i front, når det gælder e-handel, sociale medier, men også stærke udenlandske brands der har gjort sig lærerige erfaringer på det enorme Kinesiske marked. Vi besøger bl.a.: Alibabas flagskib inden for New Retail – det nye supermarkedskoncept Hema FreshRobin8, som er en marketingplatform der bruger big data, kunstig intelligens og blockchain til at optimere markedsføringen for store brands. Ved brug af block chain lader de ”influensers” tage kontrol over deres data og profitere på deres egen eksponering. Vi besgøer robotvirksomheden MIR, som har gjort sig de første spæde erfaringer i Kina og et af tidens mest populære hybrider af e-handel og sociale medier XiaoHongShu (Den Lille Røde Bog). 

Læs mere om programmet her..

Turen er arrangeret af China Experience i samarbejde med Dansk Markedsføring. China Experience har eget kontor i Shanghai og har mere end 14 års erfaring med at planlægge og eksekvere læringsforløb for virksomheder, organisationer og business scholls. Her iblandt Lego, Novo Nordisk, Deloitte, HP, CBS, Berkeley og IMD. China Experience er medlem af rejsegarantifonden (nr. 2013) og har alle de nødvendige tilladelser til at operere i Kina.

 

Dato: 
Ankomst: Søndag d. 8. september
Afrejse: Fredag d. 13. september kl. 13.10 (ankomst i København kl. 18.45)

Hvad er inkludret: 
– 5 overnatninger på Hotel Ritz Carlton (inklusiv morgenmad)
– Alle oplægsholdere, virksomhedsbesøg og professionel facilitering af China Experience og Dansk Markedsføring
– Al transport i forbindelse med programmet
– Alle måltider, på nær to middage, eksklusiv drikkevarer

China Experience kan være behjælpelig med fly og visum.

Pris pr. person:
– Medlemmer af Dansk Markedsføring: kr. 29.000,- ekskl. moms
– Øvrige deltagere: kr. 31.000,- ekskl. moms

Vi anbefaler hurtig tilmelding, da turen har et begrænset antal pladser. Deltagerantallet er begrænset til 30.
Tilmeldingen er bindende. Skulle du blive forhindret i at deltage, kan du overdrage din plads til en anden person.

Tidspunkt

Søndag 8. september 2019 fra 09.00 - Fredag 13. september 2019 13.15

Kontaktperson

Sted

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring og China Experience

3 Gode grunde

  1. Besøg nogle af Kinas mest fremadstormende virksomheder.
  2. Få et indblik i, hvad der driver den teknologiske udvikling i verdens største digitale økonomi med 800 millioner internetbrugere.
  3. Få inspiration, netværk og viden, og hør hvilke erfaringer udenlandske brands og erhvervsfolk har gjort sig på det enorme Kinesiske marked.