Adobe Summer Social – Et inspirerende sommerarrangement i København den 22. juni
Sådan giver du forbrugeren lyst til at dele data med dig
Ny undersøgelse fra Selligent Experiences giver dig koden til at få værdifulde personoplysninger fra kunderne.
Sådan revolutionerer AI kommunikationsafdelingen
AI er et meget omdiskuteret emne lige nu, og uanset om du kan lide udviklingen eller ej, så står én ting klart: AI vil ændre den måde, som kommunikationsafdelinger arbejder på, helt fra bunden.
Sådan udnytter du AI i dit PR- og kommunikationsarbejde
Kunstig intelligens, AI, maskinlæring – det er på alles læber for tiden, og det vil det højst sandsynligt fortsætte med at være. Men selvom vi hører en del om AI, kan det fortsat være lidt forvirrende og svært at forstå lige præcis, hvordan det kommer til at påvirke dig, og hvordan du kan udnytte det bedst muligt. For hvad betyder AI egentlig for dig, som arbejder med PR og kommunikation?
B2B-salg er blevet mere komplekst end nogensinde
Genkender du dette i din B2B-virksomhed: B2B-salg er blevet mere komplekst end nogensinde, og salg har færre interaktioner med deres kundeemner end før?
Hør, hvordan YouSee opbygger sin CX-strategi
Den 25. april afholder YouSee kursus med fokus på CX-strategi på Langelinie Pavillionen.
Forbrugertendenserne skaber bølger i Europa 2023
Det har aldrig været sværere og heller ikke vigtigere at være et skridt foran i udviklingen af forbrugervaner. I dag er økonomier i Europa under akut pres fra stigende renter og priser, krigen i Ukraine på dets grænser og langvarige COVID-19-lockdowns i Kina, som har bremset produktionen. I slutningen af året forventer IMF, at store dele af Europa vil være i recession, og det vil desværre indlede stigende monetære bekymringer for mange forbrugere.
Sådan bliver du ekspert i krisekommunikation
Kriser er det nye normal. Men hvad betyder det for dig, der arbejder med PR og kommunikation? Her er de bedste råd til at mestre krisehåndtering i 2023.
Har dit brand en strategi for Zero-Party data?
Zero-party data kan hjælpe marketingfolk med at opbygge direkte relationer til forbrugerne og dermed bedre tilpasse deres marketingindsats, tjenester, tilbud og produktanbefalinger til dem.
Adform integrerer med Scope3 for at nedbringe CO2 fra digital annoncering
Den globale annonceplatform Adform annoncerer i dag et strategisk partnerskab med Scope3. Partnerskabet repræsenterer et vigtigt skridt i forhold til at give annoncører mulighed for at reducere deres CO2-aftryk.
De fem største PR-tendenser
Når vi i branchen kigger ind i fremtiden, er der fem tydelige tendenser, der skiller sig ud, viser rapport fra Mynewsdesk.
GRATIS SEMINAR
GRATIS SEMINAR
GRATIS SEMINAR
Digital selvbetjening styrker forretningen og øger kundeloyaliteten
TRYKSAGER MED OMTANKE
Når du handler hos LaserTryk.dk er det med omtanke for miljø og klima. F.eks. får vi vores strøm fra et solcelleanlæg monteret på taget af vores produktionshaller, og resten af vores el-indkøb får vi fra dansk vindmøllekraft.
Her er de største retail-trends i 2023
Social commerce, endnu mere omnichannel og stigende priser på online-annoncering. Det er tre af de trends, der vil dominere i 2023, viser ny rapport fra Channable med gode råd til marketeers.
Sådan får du succes på TikTok!
De første vindere nogensinde af TikTok Awards Nordics er netop blevet kåret. TikTok for Business Europe, der blev lanceret i maj 2022, har oprettet en række priser for de brands og virksomheder, læs mere om vinderener her.
Sådan fanger du journalisternes opmærksomhed
Uanset om du driver en virksomhed i vækst eller arbejder i en stor marketingafdeling, vil en af dine største udfordringer være at fange journalisters opmærksomhed. Her er de bedste tips fra Mynewsdesk til at fange dem.
Er Google Analytics ulovligt?
Sådan arbejder Tivoli med CEM – til inspiration for din virksomhed
Journalister drukner i indhold – hvordan fanger du deres opmærksomhed?
Medieovervågning – strategisk lytning for vellykket indhold
Genvejen til hyper-relevant online-annoncering
Hyper-relevant annoncering rimer traditionelt på håndholdte og krævende marketing-indsatser. Men sådan er det ikke længere, lyder det fra en af verdens førende udviklere af e-handelsværktøjer.
Fremtidens købsoplevelser overstiger kundernes forventninger
B2B 2.0 accelerer din B2B markedsføring
Invitation til online lancering af ny undersøgelse fra MIT og SAS Institute
Det uventede våben i moderne digital markedsføring: pressemeddelelsen
Kampen om kunderne spidser til – og afgøres i kunderejsen
Vigtigheden af mediedækning
Når du vil skabe en vellykket kommunikationsstrategi
Invitation til Adobe Reconnect
Adobe inviterer seminar om kreativitet, personalisering og innovation den 22. juni.
Nøglen til fremtidens B2B-købsoplevelse
Ved at levere en købsoplevelse, der binder content og rådgivning tættere sammen, kan der skabes bedre resultater, understreger ekspert.
Få indsigt i dit medieindkøb og gør din annoncering præcis og effektiv
Mange annoncører har nemlig ikke fuld indsigt i deres medieindkøb og dermed ikke det fulde indblik i, hvad deres penge går til. Helt konkret mangler annoncørerne indsigt i, om deres annoncer rammer de rigtige målgrupper og hvilken effekt annoncerne har på disse.
Din guide til fremtiden for PR og kommunikation!
Den nye rapport deler ekspertviden og -indsigter om de vigtigste trends og kompetencer, som vil være med til at forme fremtiden inden for PR i Norden.
Ny platform vækker førstepartsdata til live
Det digitale bureau Ambition har netop lanceret en platform, hvor virksomheder kvit og frit kan sætte ansigt på deres førstepartsdata. Platformen giver langt bedre mulighed for at ramme plet med personaliseret markedsføring.
Ny bog om in-housing: “Det handler om at tage det bedste fra begge verdener”
Ny bog om inhousing er baseret på erfaringer om at flytte marketing internt og samtidig få det bedste fra bureauverdenen med.
Ocean Labs lanceres i Danmark
Nu lancerer Ocean Outdoor eget kreativt eksekvering- og innovationshub, Ocean Labs.
Gratis seminar: Få større effekt af dine globale reklamekampagner
Øg både rækkevidde og effekt betydeligt ved at maksimere værdien af earned media
Sådan bygger du fremtidens in-house bureau
Hvorfor ikke få det bedste af begge verdener? Et agilt, kommercielt in-house bureau og top-notch kreativitet
Sådan orkestrerer du kunderejsen i praksis
Tilmeld dig til Nordlid og Oracles seminar om, hvordan man får gjort Journey Mapping og CX-planer til virkelighed.
Treasure Data – Sådan forvandles kundedata til forretning
26x højere ROI: Opnå digital succes med personalisering og A/B-tests
Event: Sidste chance for at tilmelde dig Salesforce Live
Fysisk event i The Hangar (Comfort Hotel Copenhagen Airport) d. 26. April kl. 8:00-16:00.
Den personaliserede kunderejse – hvordan Kvik transformerer deres kundeoplevelse
Ny guide fra Tiktok hjælper CPG-brands med at nå ud til nye målgrupper
Clear Channel: Brug kreativitet i dine Outdoor kampagner
Din guide til succesfuld internationalisering
I guiden ser vi nærmere på muligheder og udfordringer, giver dig tips til hvad du bør overveje, og uddyber, hvad der skal til for at lykkes.
Salesforce: Data-boom skal hjælpe nordiske marketers med deres udfordringer – her er de tre største
De nordiske marketers peger på udfordringer, som adskiller sig væsentligt sammenlignet med de udfordringer, som popper op, når man spørger globalt
Salesforce: Her er marketings største udfordringer
Marketing-folk fra hele verden har peget på deres største udfordringer. Dyk ned i dem - og meget mere her.
Salesforce: Sådan ser marketing-folket på verden.
Stor marketing-rapport: 83 procent mener, at evnen til at imødekomme kundernes forventninger afhænger af deres digitale formåen
inriver: ”At holde styr på dine online produktdata er altafgørende for at opnå salgssucces i dag “
Udviklingen i e-handel går hurtigere end producenterne kan følge med, og det digitale salg skal derfor prioriteres mere og mere viser resultaterne af en omfattende undersøgelse af forbrugernes adfærd på nettet som Inriver har lavet.
Online event: Transforming to Empower
Få uvurderlige tips når Jesper Olesen, Group Senior Director, Digital & Customer Excellence åbent deler erfaringer fra den digitale transformationsrejse hos Grundfos.
Digital Marketing Trends. Discover the 10 key digital marketing trends you need to stay on top of in 2022
Meta: Forbrugere forventer interaktivitet med brands og en sammensmeltning mellem offline og online verden
De digitale platforme og regler er under forandring. Det understreger behovet for kreativitet på højt niveau. Annoncører og bureauer kan skabe værdi ved at fokusere på mennesker og skifte vanetænkning ud med en legende tilgang. Metas Kreativ Strateg samler trådene op.