Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Seminar: Kom til forpremiere på Rasmus Houlinds nye bog: MAKE IT ALL ABOUT ME - København
Body: 

OMNICHANNEL - hvorfor er det så stærkt - og hvordan kommer du i gang?

Nu kan du deltage i seminar og workshop om den udfordrende omnichannel disciplin – altså hvordan og hvorfor du med fordel kan skabe synergi på tværs af digitale og fysiske kanaler i din markedsføring. Alt sammen med udgangspunkt i den enkelte kunde.

Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer hos Agillic, kendt som en førende ekspert inden for omnichannel præsenterer sin nye bog, der er skrevet i samarbejde med AI-ekspert Colin Shearer, Chief Business Development Officer hos Agillic.

Rasmus deler ud af sine erfaringer og giver gode råd til, hvordan du kommer i gang med omnichannel kommunikation. Rasmus stiller skarpt på, hvordan du kan arbejde med kunderejser. Du får konkrete eksempler fra en række nordiske virksomheder, der kan inspirere dig til at sætte dine kundedata i spil og udvikle stærke og loyalitetsskabende kunderejser.

Som deltager får du og dine kolleger en konkret visualisering af jeres organisations omnichannel-modenhed i forhold til jeres branche ud fra den anerkendte modenhedsmodel ’Kundemålskiven’ samt en gratis signeret bog.

Deltag i Odense 28. majÅrhus 29. maj eller København 6. juni

Program:
08.30-09.00 Registrering, croissant og kaffe
09.00-09.05 Dansk Markedsføring byder velkommen
09.05-10:00 “ Hvorfor er Omnichannel så stærkt - og sådan kommer du i gang” ved Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer, Agillic
10:00-10:30 Kundecase - Matas (speaker tba)
10:30-10.50 Pause
10.50-11:45 Workshop - Benchmark din organisations omnichannel modenhed og hør hvordan andre arbejder med omnichannel.
11.45-12.00 Paneldiskussion og spørgsmål fra salen
12:00-12:30 Sandwich og mulighed for netværk

Om workshoppen
På baggrund af en self assessment, som du gennemfører på workshoppen, benchmarker du din organisations omnichannel modenhed. Det tager ca. 15 minutter at gennemføre analysen. Du får en rapport med dine svar og guidance til hvordan du tolker og arbejder med analysen.

Målgruppe:
Seminaret henvender sig til beslutningstagere inden for marketing, CRM, digital og ehandel - tag gerne en kollega med.

Pris:
Det er gratis at deltage. Der er et begrænset antal pladser.

Seminaret bliver afholdt af Dansk Markedsføring og Agillic.

Tidspunkt

Torsdag 6. juni 2019 (Kl. 08.30-12.30)2019-06-06 08:30:002019-06-06 12:30:00Europe/CopenhagenSeminar: Kom til forpremiere på Rasmus Houlinds nye bog: MAKE IT ALL ABOUT ME - KøbenhavnOMNICHANNEL - hvorfor er det så stærkt - og hvordan kommer du i gang?Nu kan du deltage i seminar og workshop om den udfordrende omnichannel disciplin – altså hvordan og hvorfor du med fordel kan skabe synergi på tværs af digitale og fysiske kanaler i din markedsføring. Alt sammen med udgangspunkt i den enkelte kunde.Rasmus Houlind, Chief Strategy Officer hos Agillic, kendt som en førende ekspert inden for omnichannel præsenterer sin nye bog, der er skrevet i samarbejde med AI-ekspert Colin Shearer, Chief Business Development Officer hos Agillic.Rasmus deler ud af sine erfaringer og giver gode råd til, hvordan du kommer i gang med omnichannel kommunikation. Rasmus stiller skarpt på, hvordan du kan arbejde med kunderejser. Du får konkrete eksempler fra en række nordiske virksomheNordre Fasanvej 113, 2000 FrederiksbergAgilic & Dansk Markedsføring

Kursuspris

  • ikke medlemspris Kr 0,00

Kontaktperson

Sted

  • Dansk Markedsføring
    Nordre Fasanvej 113, 2000 Frederiksberg

Arrangeret af

  • Agilic & Dansk Markedsføring

3 Gode grunde

  1. Gode erfaringer og råd til hvordan du kommer i gang med omnichannel kommunikation
  2. Stærke kundecases fra Matas og Bolia
  3. Få en signeret kopi af bogen

Relaterede artikler