Articles tabs

Courses tabs (CT)

custom add this

Image: 
Titel:
Analytical & Datadriven Marketing
Body: 

Vejen til succesfuld positionering for marketing handler om viden og indsigt gennem effektiv indsamling, fortolkning og udnyttelse af din virksomheds data.

Konkurrencen om kunderne intensiveres og samtidigt bliver kunderne mere og mere krævende og forventningsfulde til deres kundeoplevelser. Hvem vinder konkurrencemarkedet – og hvordan? Og hvordan forløses det kæmpe potentiale data indeholder igennem marketing? Det er afgørende, at din organisation tænker agilt og forankrer forretningen i din markedsføring og samtidigt nedbryder virksomhedens siloer ved at tænke analytisk før, under og efter hver eneste marketingindsats.

Deltag på Analytical & Datadriven Marketing og få værdifuld inspiration og konkrete værktøjer til at omsætte data til god forretning. Få samtidigt udbytte af unikt peer-to-peer netværkssparring og indgå forretningsudviklende dialoger med udvalgte eksperter og løsningsudbydere på området. Konferencen er arrangeret af Dansk Markedsføring.

Målgruppe: Dette er en eksklusiv invitation-only konference henvendt til beslutningstagere indenfor marketing, IT, BA, forretningsudvikling og information management fra Danmarks største virksomheder. 

Hvad får du ud af at deltage på Analytical & Datadriven Marketing?

  • Opnå succes med at omsætte data til god forretning ved brug af AI, Machine Learning og Predictive Analytic
  • Lær hvordan marketing tager ejerskab af kunderejsen gennem data og indsigt
  • Book pre-matchede sparringsmøder med dine peers og med eksperter på området med den prisvindende business matchmaking app, Brella

 

Årets hovedtemaer:

  • Fra Big Data til Big Business
  • Datadrevet Customer Experience
  • Kreativitet vs. automation i fremtidens marketingkommunikation
  • Udnyt din data med AI & Machine Learning
  • Skab målbare resultater med Predictive Analytics

 

Tilmelding:

Er du beslutningstager indenfor analytisk -og datadrevet marketing i en stor dansk virksomhed? Og ser du værdi i peer-to-peer networking og sparring med eksperter på området? Så er dette eksklusive invitation-only arrangement skræddersyet til dig! Det er gratis at tilmelde sig, men vi forbeholder os retten til at afvise deltagere uden for målgruppen. Bemærk, der er begrænsede antal pladser. Vi glæder os til at se dig!

Program og tilmelding: www.analyticalmarketer.dk/

 

Tidspunkt

Onsdag 22. maj 2019 (Kl. 08.45-17.00)

Kontaktperson

Sted

  • Langelinie Pavillonen
    Langelinie 10, København Ø

Partnere

Arrangeret af

  • Dansk Markedsføring

3 Gode grunde

  1. Opnå succes med at omsætte data til god forretning ved brug af AI, Machine Learning og Predictive Analytics
  2. Lær hvordan marketing tager ejerskab af kunderejsen gennem data og indsigt
  3. Book pre-matchede sparringsmøder med dine peers og med eksperter på området med den prisvindende business matchmaking app, Brella

Relaterede artikler