ANNONCE: Nent Groups platforme er skabt til at bringe dine budskaber ud i verden. Og vi er fokuseret på at give dig maksimal effekt for investeringen. Uanset om du annoncerer på vores tv-kanaler eller digitale platforme, skaber vi de bedst mulige betingelser for, at din annoncering virker.

Det skyldes ikke mindst vores nidkære fokus på segmentering. For eksempel er Nent Group absolut stærkest i målgruppen 21-50 år. Det vil sige den attraktive del af forbrugerne, der både har købelyst og købekraft. Dem hjælper vi dig med at ramme præcist – med reklamefilm, med digitale videoer, med eksponeringsmuligheder, vi skaber unikt til dig.

Vi vil samtidig gerne slå et slag for, at medievalget ikke behøver at stå mellem digital annoncering og TV. I sagens natur kan de to platforme komplimentere hinanden. 

Audiovisuelle medier vinder på effekt

Én ting tror vi dog på stadig holder stik. Og, det er at audiovisuelle medier som udgangspunkt er de mest effektive platforme til at udkomme med dine budskaber, uanset om de er taktiske eller af mere brandingmæssig karakter. Talrige analyser understøtter dette.

Samt at TV-investeringen stadig i dagens Danmark absolut kan forsvares. Vi har selv for nyligt lavet et større metastudie sammen med Annalect Danmark, som bl.a. påviste, at TV fortsat driver den største omsætning af alle medietyper - og uafhængigt af branche og produkt.

Den samme analyse viser, at effekten fra digital video har tippet til vores fordel det sidste år med en højere ROI på web-TV (e.g. NENT premium) end en anden stor spiller på markedet, nemlig Youtube. 

Det kan der være mange årsager, men vi tror bl.a. på, at det skal tilskrives den kontekst, man som annoncør er til stede i. Uagtet hvilken platform der er tale om, laver vi premium indhold, som vores brugere sætter pris på at forbruge. Så ja, der er forskel på performance, når man lægger sin annoncering op ad højkvalitetsindhold vs. f.eks. det brugergenerede, som florerer på SoMe-kanaler og Youtube.

Vi laver indhold, som vores målgrupper efterspørger. Tænk fodbold. Tænk Formel 1. Tænk Robinson. Tænk Paradise Hotel. Tænk Luksusfælden. 

Vi er Nordens førende underholdningsleverandør. I Danmark står vi bag en række tv-kanaler, streamingtjenester og produktionsselskaber, som underholder millioner af mennesker hver eneste dag.