Kviks Chief Marketing & Product Officer, Lisa Gøttler, lægger ikke skjul på, at hun mener, at Data Driven Marketing er den væsentligste årsag til, at køkkenvirksomheden har kunne fremvise de resultater, som det er tilfældet. 

Og hun mener også, at Data Driven Marketing meget vel kan være vejen som mange andre virksomheder i Danmark skal gå. 

Det fortæller hun, der er en af de nominerede til Årets CMO, i podcasten CMO Talk, der blandt andet kan høres i iTunes og nedenfor.

I forbindelse med kåringen af Årets CMO den 18. januar har Markedsføring produceret fem podcasts i samarbejde med IBM, som er partner på eventen.

De fem udsendelser, der bærer titlen ”CMO Talk”, indeholder længere samtaler med de fem nominerede til Årets CMO. Derudover slutter de sætninger og giver til slut tre gode råd til lytterne.

De fire øvrige podcasts kan høres nedenfor. Alle fem udsendelser kan også høres efter søgninger på for eksempel iTunes eller Spotify. 

CMO Talk: Tivolis digitale rejse

Michala Svane har som VP for Marketing & Sales i Tivoli været med til at sende den gamle have ud på en ny rejse. I denne udgave af CMO Talk stiller vi skarpt på, hvordan Tivoli arbejde med costumer experience og bruger data – i dag og i fremtiden.

LYT I ITUNES

CMO Talk: Bolia-chef forklarer - omnichannel er både løsningen og problemet

Line Bering Larsen er som International Marketing & Omnichannel Director hos Bolia en central person i møbelbiksens forretning. I denne udgave af CMO Talk forklarer hun blandt andet, hvorfor omnichannel er både løsningen og problemet på tidens udfordringer.

LYT I ITUNES

CMO Talk: Kvinden bag Arlas globale marketing-indsats

Hanne Søndergaard er kvinden bag Arla Foods’ globale marketing-indsats. I denne udgave af CMO Talk forklarer hun, hvordan hun får enderne til at mødes og får skabt resultater på vidt forskellige markeder – og hvilke KPI’er hendes team arbejder efter.

LYT I ITUNES

CMO Talk: Manden der har sat marketing i centrum

Morten Boye er manden, der har sat marketing i centrum hos Carlsberg Danmark. Han har udover ansvaret for marketing også ansvar for blandt andet innovation. I denne udgave af CMO Talk forklarer Morten Boye, hvorfor netop marketing og innovation bør spille sammen.

LYT I ITUNES