Årets Rambuk løber for 15. gang af stablen torsdag 3. oktober i København. Men allerede nu er der åbent for indstillinger.

Bag Årets Rambuk står Dansk Markedsføring, der med awarden hylder det stærke mediestrategiske arbejde.

- Dansk Markedsføring ønsker at sikre, at Årets Rambuk fastholder og udvider sin position som en attraktiv award for branchen. Vores jury består derfor af toneangivende og meningsdannende brancheprofessionelle – med holdninger til mediearbejdet generelt og med et åbent, objektivt og passioneret branche-hjerte, siger Thomas Wahl, der er adm. direktør i Dansk Markedsføring.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Årets Rambuk er åben for indstillinger fra alle, der er involveret i brand communication. Det gælder både bureauer, medier, brands, ad tech, kommunikatører, eller andre, der har bedrevet mediealkymi for og med deres kunder i det forgangne år. 

Der kan indstilles cases i otte kategorier. Og derudover uddeles Grand Prix’en og særprisen Out Of Home Media Challenge. 

Og det kræver ikke så lidt at hive en pris med hjem, forklarer Thomas Bjerg, der er Group CCO hos Belong og Rambuk-jurymedlem. 

- Hvis man skal løbe med en Rambuk, så skal man sætte standarden for branchen. Man skal tænke nyt og gerne kunne være med internationalt, siger han og fortsætter:

- For mig personligt er det væsentligt, at man kan følge tanken fra indsigt og strategi videre til koncept samt, at casen demonstrerer effekten. Specielt vil jeg kigge efter cases, som viser helt nye veje – det bliver der brug for de næste år.

Der kan i 2019 indstilles i følgende kategorier: 

  1. Content Activation
  2. Marketing Automation
  3. NENT Group Effekt (mediebudget under/over kr. 1.000.000)
  4. Mediastrategi
  5. Kampagne
  6. Indsigt
  7. Experimental 
  8. Branded Content (tidl. Native Advertising)

 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.