Articles tabs

Courses tabs (CT)

  • International mobil-hæder til lille dansk bureau

    Man behøver ikke være stor og kendt for at slå sit navn fast på de internationale scener. Det er det aarhusianske branding- og digitalbureau med det spøjse navn Vulkan Bureau et rigtig godt eksempel på.

    17. september 2018
  • Fin marketing-hæder til Mikkeller

    De træder nye stier i en industri, der domineres af globale spillere. De fornyer sig konstant, de lytter og opfinder - og de leverer tocifrede vækstrater. Mikkeller er modtager af HBH Fondens markedsføringspris 2018.

    14. september 2018
  • Lille dansk bureau i spil til tre D&AD-priser

    Det lille bureau Gorilla Media er som det eneste danske shortlistet ved D&AD Impact. Og det hele tre gange.

    14. september 2018
  • Marvelous og Microsoft på vej mod ny international hæder

    Kortfilmen og kampagnen Walter & Alma - skabt for Microsoft af Marvelous med Thomas Levin som instruktør – er igen i spil til en international pris. Denne gang er det den kreative festival Cresta Awards, der har fået øje på den danske case.

    10. september 2018
  • Designit vinder to Red Dot Awards

    Danske Designit har vundet to priser ved årets Red Dot Awards. En for brand- og identitetsarbejde for Nykredit og en for branddesignet for pensions-disrupteren Grandhood.

    17. august 2018
  • Fin hæder til dansk bureau

    Have Kommunikation har vundet tre priser ved årets Stevie Awards – også kendt som The International Business Awards. Alle for promoveringen af balletfestivalen for Den Kongelige Ballet i Danmark.

    13. august 2018
  • Rambukken har vokseværk - igen

    Med 140 indsendelser sætter Rambukken 2018 sidste år skakmat. ”Det er meget tilfredsstillende. Især fordi vi i år har udviklet prisen med nye kategorier”, siger Thomas Wahl, juryformand og direktør i Dansk Markedsføring.

    09. juli 2018
  • Fin hæder til unge instruktører

    To unge danske instruktører vandt henholdsvis guld og sølv ved årets Young Director Awards i Cannes. ”Feltet var stærkt i år og bød på overraskende mange alvorlige budskaber”, siger Bacon-direktør og jurymedlem Mette Jermiin.

    25. juni 2018
  • Endnu en bronzeløve til Danmark

    På årets sidste Cannes Lions-aften blev antallet af danske løver øget fra seks til syv, da &Co. vandt bronze i Film. Se også den samlede danske løve-høst og aftenens Grand Prix-vindere her.

    22. juni 2018
  • Første danske guld i Cannes

    MediaCom Beyond Advertising leverede teamet til Film-kategorien i Young Lions. Og teamet leverede varen: Guld for en konstruktiv tilgang til kvinders uomgængelige rolle i uddannelse og udvikling.

    22. juni 2018
  • Bolia og Uncle Grey atter i fin finale

    To danske arbejder, begge signeret Bolia og Uncle Grey, er i finalen ved årets Euro Effie Awards, hvor Europas mest effektive marketingindsatser hædres. 

    20. juni 2018
  • Her er årets bedste design

    Too Good To Go, LEGO House, BIG, Danfoss og Joe & The Juice - og en vis juletræsfod fra Røde Kors og Hjaltelin Stahl - var blandt vinderne, da dette års Danish Design Award-trofæer forleden blev uddelt. Se alle vinderne her.

    30. maj 2018
  • CCA 2018: Her er vinderne

    Danske bureauer, kreative og annoncører blev fredag aften hyldet med rekordmange priser ved Creative Circle Award 2018. ”Dansk kreativitet arbejder sig op på den internationale skala”, mener CCA-formanden. Se alle årets vinderne her.

    25. maj 2018
  • Her er årets FDIH-vindere

    Nemlig.com vandt den fornemste pris, Guldprisen, da FDIH kårede årets e-handelsvindere. Brdr. Dahl blev hædret for femte gang, og Agillic fik et skulderklap som leverandør af årets bedste værktøj.

    25. maj 2018
  • Fin dansk høst ved EM i PR

    Geelmuyden Kiese fik en pris, mens Halo.agency og Holm Kommunikation blev belønnet med Certificates of Excellence, da årets EM i PR forleden løb af stablen i Amsterdam.

    25. maj 2018
  • Fornem hyldest til Trump-bussen

    13 kampagner fra hele verden er kåret som vindere af WARC’s Award Effective Innovation – og Uncle Greys Trump-bus for SF er med en earned media value på over 100 mio. kroner en af dem. Og casen har endda fået en ekstra hæder.

    25. maj 2018
  • Danskere tager global maraton-pris

    To studerende ved DMJX-Kreativ Kommunikation har snuppet førstepladsen ved den internationale kreative konkurrence Young Glory Student Competition – reklamebranchens svar på Tour de France for unge kreative.

    24. maj 2018
  • Prisregn over unge danske kreative

    Ungdoms-konkurrencen ved D&AD – New Blood – har i år kåret ikke færre end seks teams fra Kreativ Kommunikation på DMJX og en trio fra Reklamelinjen som vindere. Og der er endnu mere at glæde sig over – læs bare med her.

    18. maj 2018
  • Stærk dansk pris-høst i New York

    15 danske shortlister blev vekslet til otte stykker metal – fire af sølv og fire af bronze - ved årets New York Advertising Festival i går aftes. Tre bureauer deler det fornemme rov.

    18. maj 2018
  • Fine danske meritter i New York

    Fire danske bureauer, Carlsberg og LEO Pharma kunne gå fra årets The One Show med Merits. Den eneste "danske" blyant, af bronze, gik til Bacon CPH for IKEA-film instrueret af Martin Werner.  

    18. maj 2018