Det aarhusianske web- og reklamebureau Campfire & Co. har købt 75 procent af det lille produktionsselskab NVY Media House.

Det fremgår af en pressemeddelelse, hvor Tue Beck, administrerende direktør i bureauet, kalder ”opkøbet en naturlig udvikling af et eksisterende meget velfungerende samarbejde og en relevant udvidelse af bureauets portefølje”

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

- Vi oplever flere og flere forespørgsler på netop film- og videoindhold. Vi har i lang tid haft et rigtigt godt samarbejde med NVY, siger han.

- Opkøbet gør os stærkere på visuelt indhold og mere konkurrencedygtige ved at knytte dem tættere til huset, og så er det jo bare en fornøjelse, at de også er rigtig hyggelige mennesker, fortsætter Tue Beck.

Fortsætter som selvstændig enhed

NVY Media Houses vil efter opkøbet fortsat servicere egne kunder, heriblandt andre bureauer, ligesom produktionsselskabets medstifter, Valdemar Shin Kühl, fortsætter som direktør.

- Vi er enormt glade for den nye konstellation. NVY vil fortsat operere som selvstændig virksomhed med selvstændige kunder. Der, hvor der er overlap og styrke i opkøbet, er i det strategiske og konceptuelle afsæt, som Campfire & Co. bringer til bordet, og som jeg er sikker på, vores kunder vil nyde godt af, siger han i meddelelsen.

NVY Media House blev stiftet i 2016 og har løst opgaver for blandt andre Salling Group, Bestseller, Telia, Starbucks, Coca Cola, Red Bull og Aarhus Universitet.

Campfire & Co. arbejder for blandt andre Danish Crown, NRGi, JBS og Salling Group.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.