Det danske content marketing-bureau Brand Movers åbner nu et kontor i Sverige, hvor Pontus Staunstrup bliver Account Director og Country Manager. 

- Halvdelen af Brand Movers’ omsætning kommer fra internationale projekter, og vi arbejder lige nu i otte lande, lyder det fra Jesper Laursen, CEO i Brand Movers, i en pressemeddelelse.

 - Vi har efterhånden en stor portefølje af kunder, som vi eksekverer for i Sverige, og derfor er det et naturligt skridt for os, at det er der, vi åbner vores første kontor uden for Danmark, fortsætter han.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Den nye Country Manager er en ofte benyttet content marketing-ekspert samt forfatter til Sveriges bedst sælgende bog om emnet.

Jesper Laursen er godt tilfreds med, at "det er lykkedes os at tiltrække Sveriges absolut skarpeste content marketing-profil".

- Mange danskere vil allerede have stiftet bekendtskab med Pontus på vores Clever Content Conference, hvor han har optrådt flere gange, siger Jesper Laursen.

INTERESSERET I CONTENT MARKETING? SÅ GÅ IKKE GLIP AF ÅRETS CLEVER CONTENT KONFERENCE. KLIK HER.

”Et spændende næste skridt”

Pontus Staunstrup glæder sig over at være blevet en del af det danske content marketing-bureau:

- Jeg har arbejdet med content marketing og digital markedsføring i Sverige og Skandinavien i mere end 15 år, og med markedsføring generelt i næsten 30 år. Ansættelsen hos Brand Movers er et spændende næste skridt for mig, siger han.

Pontus Staunstrup har i en årrække kombineret egen konsulentvirksomhed med tunge marketingstillinger.

Han har senest været Head of Consumer Marketing hos det svenske clean-tech Climeon. 

Brand Movers’ ansættelse af Pontus Staunstrup er et led i en ansættelsesrunde, der ifølge det hurtigvoksende danske content marketing-bureau bringer antallet af medarbejdere op på over 30. 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.