Maria Brunckhorst Schmidt er ny Head of Global Online Branding for Valtech-gruppen.

Det oplyser Valtech i en pressemeddelelse.

Ifølge meddelelsen skal Maria Brunckhorst Schmidt, der hidtil har været Head of Marketing hos Valtech Danmark, sikre en ensartet forståelse af Valtech-brandet på tværs af digitale landegrænser.

Målet er at skabe det, som bureauet selv kalder "One Connected Agency".

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

- For et par år siden begyndte vi at accelerere samarbejdet på tværs af grænser, og vi er virkelig nået langt. Fordelene er jo også tydelige, men det kræver helt klart en omstilling. Selvom vi er nået rigtig langt, er der stadigvæk noget vej endnu, og jeg er utrolig glad for, at jeg får muligheden for at være én af dem, der skal være med til at styrke os som ét samlet bureau, siger Maria Brunckhorst Schmidt i meddelelsen.

Hun fortsætter:

- Jeg tror hurtigt, det blev tydeligt for alle, at der blev brug for mere ejerskab fra et globalt perspektiv, selvom vi er en meget demokratisk og nedefra-op organisation. Det vil vi fortsat være, men min rolle bliver at holde overblikket, udstikke en retning på baggrund af de input jeg får fra alle landene og sørge for at brandet Valtech får en mere ensartet klang verden over.

Det bliver Carsten Schou Hjæresen, der overtager marketingtøjlerne efter Maria Brunckhorst Schmidt i Valtech Danmark.

- Jeg tror helt klart, at min erfaring med at arbejde strategisk med vores kunder vil medføre en ændret indfaldsvinkel til Valtech Danmarks tilgang til marketing. Det fokus, man altid har på kunderne på konsulentsiden, tager jeg absolut med mig, og jeg vil aldrig gennemføre en marketingaktivitet uden at gennemtænke ”what’s in it for me” fra kundernes perspektiv, siger han i pressemeddelelsen.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.