Efter en bureaukonkurrence har slik- og chokoladevirksomheden Carletti valgt Envision som samarbejdspartner. 

Det oplyser bureauet mandag, hvor det også oplyses, at der er en brandingkampagne, der skal øge salget af blandt andet Skumbananer, P-tærter og Brazil, på vej.

Carletti valgte, oplyses det, Envision på baggrund af "en god forbrugerforståelse og en universel indsigt om produkterne, der er favoritter på tværs af målgrupper - og så naturligvis det kreative arbejde."

- Det var kombinationen af indsigt, kreativitet og god kemi med Envision, der afgjorde sagen for os, siger Carlettis marketingchef, Katrine Tuelstrup, i en pressemeddelelse. 

Hun tilføjer:

- Løsningen er bygget på noget, vi alle kan nikke genkendende til, og vi har fået udviklet en kampagne med glimt i øjet, som vi også er sikre på kommer til at ramme rigtigt hos forbrugerne.

Kampagnen bliver blandt andet rullet ud via TV-spots, SoMe og i butikkerne og lanceres i begyndelsen af det nye år.